Discussie: waarom zitten

17-07-2014 19:34 62 berichten
Waarom zitten er hele wijze mannen op een huisvrouwtjesforum?

Hebben deze geen leven?

Waarom zijn zij niet aan het werk om de centen voor de vrouwtjes te verdienen?

Hebben zij wellicht geen vrouwtjes om zich te laten verwennen?

Mijn man werkt tenminste zodat ik 1 keer per week huishoudgeld kan krijgen. Daarnaast rijdt hij mij op zaterdag naar de supermarkt.

Vinden wijze mannen het niet belangrijk kostwinnaar te zijn voor hun vrouw cq. gezin?

Zomaar wat gedachtespinsels.
Nee natuurlijk niet, ben je gék zeg. Ik praat eigenlijk nooit tegen mijn betere helft. Ik zit altijd stil aan zijn voeten, op een poef, en luister eerbiedig naar zijn wijze woorden. Maar verexcuseer me, ik moet me even terugtrekken uit dit fijne gesprek. De huwelijkse plicht roept... tot over zeven minuten en vijftien seconden!
quote:haakje schreef op 17 juli 2014 @ 21:28:

[...]

mijn man vindt het juist erg vermakelijk dat ik werk. Ik kom thuis met leuke anekdotes, als wij mensen ontvangen mag ik dan daar een paar minuten over vertellen.

Hij wil graag laten zien dat hij best Modern is. Sinds hij een keertje mee was naar het kinderdagverblijf en daar de leidstertjes zag is hij daar ook niet weg te slaan. De charmeur.

En dat geeft mij na het werk weer de tijd om het huis in de perfecte staat te brengen.Oef, dit vind ik toch wel schokkend hoor, wordt er in de buurt niet over je gepraat?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naailessen aan het volgen, dan kan ik zelf kleren naaien voor ál onze kinderen. Wat zal hij aangenaam verrast zijn als ze straks al zingend in hansopjes door de Alpen dartelen! Op beschaafde wijze he, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur, 67 seconden geleden

Ik maak trouwens wel 1 keer per maand biedemeiers met de ouderen in het bejaardentehuis:

[afbeelding]

Bloemschikken is mijn favoriete bezigheid. Het geeft zoveel fleur en kleur aan het interieur. Zonder bloemstukken is een inrichting niet compleet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hij rijdt jou naar de supermarkt???? Belachelijk: pak je met je poezelige pootjes een zwaar pak wasmiddel op, is meteen je French manicure naar de kl*te. Dat je vent lekker zelf de boodschappies doet.
[quote]Lady-Voldemort schreef op 17 juli 2014 @ 20:38:

Over iets met vrienden ondernemen gesproken: hoe vaak mogen jullie van je man het huis verlaten, en hoe lang? En gaan jullie dan ook echt iets voor jezelf doen, zomaar?[/quote]

Ik kom helaas niet zo ver, want de ketting is maar drie meter lang. Maar gelukkig ben ik idolaat van het 3D-kaarten maken en dat kan gewoon lekker thuis, tussen het strijken en piepers jassen door.
Buitenshuis werken, het idee.

Dat is iets voor alleenstaande moeders (aka lellebellen) of voor vrouwen die beneden hun stand zijn getrouwd. Eigen schuld.

Boodschappen laat ik bezorgen, de kids gaan al een aantal jaar naar een kostschool in Zwitserland en verder heb ik niet zoveel te doen in het huishouden. Tijd zat voor het forum, tennis en lunchen met gelijkgestemde vriendinnen. Mijn man vindt het goed, hij is erg vooruitstrevend. Ik mocht zelfs mijn rijbewijs halen en heb een eigen autootje gekregen. Als we samen op pad gaan rijdt hij trouwens, dat spreekt voor zich.
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 21:36:

[...]

Oef, dit vind ik toch wel schokkend hoor, wordt er in de buurt niet over je gepraat?

Ja, maar dan in positieve zin. Wat ik hier wel durf te delen, is dat ik een beetje spijt heb van deze keuze.

Nu moet ik nachten doorhalen om toch de dagelijkse taken te blijven doen. Dat weet de buurt niet dus ik laat EN de huismoeders zich minderwaardig voelen omdat zij minder gedaan krijgen als ik.

En de andere werkende moeders van het schoolplein, daar laat ik mij verder niet mee in) ook. Heel fijn want omdat ik weinig slaap kan ik tegen hen mijn frustraties kwijt met valse opmerkingen en steken onder water.

Zodat ik thuis bij de man weer mijn zonnige zelf ben.
Om even op de OP te reageren, ik vind het behoorlijk schokkend dat hier een (wijze) man op een huisvrouwtjesforum zit. Mijn man zou zich nooit met vrouwenzaken bemoeien. Het moet toch niet gekker worden, er zijn vrouwenzaken en mannenzaken en dat moet netjes gescheiden blijven. Het idee alleen al.
Vrouwtjes? Really?

Eh niet iedereen hier is huisvrouw.
Dames; m'n complimenten. Jullie zijn een goede aanwinst voor dit forum en een perfect rolmodel voor alle vrouwen. Zeker voor hen die nog dwalende zijn.

quote:ranonkel_tje schreef op 17 juli 2014 @ 21:17:

Storahunter misschien een goed idee om zelf eens een baan te gaan zoeken, zodat voor je eigen huishoudgeld kunt zorgen foei foei... wil jij gestaft worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven