waarom?

15-07-2014 08:27 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom gaan sommige vrouwen sliploos de stad in?
Omdat dat makkelijk is bij het bukken en spreiden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Goed... zal ik het dan maar zeggen?

let op, komtie:

Waarom niet?
Trahit sua quemque voluptas
Vraag het ze als je ze ziet lopen

zonder slip of onderbroek.
geniet van het leven
Om mijn flappen lekker te laten flappen.
quote:erikjan schreef op 15 juli 2014 @ 08:27:

Waarom gaan sommige vrouwen sliploos de stad in?Toevallig familie van Anne25?
Ik hoor net dat het maar zo lijkt, er schijnen slipjes te zij van microvezels met een golvend randje waarvan je de contour niet kunt zien zitten.
Wat is dat toch met al die maffe OP's de laatste tijd? Komt dat nou omdat het vakantie is?

Ik snap überhaupt niet waarom ze dat soort vragen hier komen stellen. Er zijn vast fora waar ze hele geile antwoorden kunnen krijgen.
quote:zas schreef op 15 juli 2014 @ 14:17:

Wat is dat toch met al die maffe OP's de laatste tijd? Komt dat nou omdat het vakantie is?

Ik snap überhaupt niet waarom ze dat soort vragen hier komen stellen. Er zijn vast fora waar ze hele geile antwoorden kunnen krijgen.Volgens mij allemaal minderjarigen die denken grappig te zijn.
quote:erikjan schreef op 15 juli 2014 @ 14:12:

Ik hoor net dat het maar zo lijkt, er schijnen slipjes te zij van microvezels met een golvend randje waarvan je de contour niet kunt zien zitten.nee joh gekkie, dat hebben ze je wijsgemaakt!
Natuurlijk niet, je gaat toch niet in je blote kont in jurkje rond lopen, stel dat je je enkel verzwikt dan lig je er mooi bij , haha
Sommige vrouwen houden van frisse lucht.
Omdat ik ze de opdracht daartoe heb gegeven.
quote:erikjan schreef op 15 juli 2014 @ 14:52:

Natuurlijk niet, je gaat toch niet in je blote kont in jurkje rond lopen, stel dat je je enkel verzwikt dan lig je er mooi bij , hahaTja....dat risico loop ik dan maar
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Heee ik ga beter opletten als een vrouw haar enkel verzwikt...
Omdat ik het motto heb; Meisje laat je rok maar waaien, de wind kan je toch niet naaien.
quote:Rooss4 schreef op 15 juli 2014 @ 11:10:

Omdat ik in mijn koffietentje op de hoek graag langzaam en speels mijn knietjes van elkaar vlij terwijl tegenover me een bedrijfsfeestje van het plaatselijke bouwbedrijf gaande is zodat de mannen-met-vlijtige-vingers een goede blik op mijn vochtige poes kunnen werpen en ik daar dolletjes opgewondenhitsig van word.
Gewoon.. omdat het kan?
God, weer een puber van 14 die met z'n vriendjes zit te geiten achter de pc.. Ga buitenspelen kinders en anders pak stiekem je pappa's playboy en ga even naar de wc om je daar even lekker te laten gaan.. Vergeet niet op te ruimen ok?
anoniem_202300 wijzigde dit bericht op 18-07-2014 15:29
Reden: Tikfoutje
% gewijzigd
I'm not going to shoot my own shadow ;P
haha geweldig!!!!

Nu alleen nog wachten tot 1 van de dames nog slimmer is en gaat vragen waarom mannen altijd wel hun onderbroek aanhebben........
always look on the bright side of life
mannen kunnen dat ook hoor
Slipjes.......???? wat zijn dat....???
Omdat het geil is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven