Knuffel

25-07-2014 19:38 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

ik ken iemand (een jongen van 25) en die heeft een knuffel en daar slaapt hij nog mee onder zijn arm en hij zit er ook mee voor de televisie.

ook gaat hij mee als hij ergens anders slaapt.

ik vroeg me af of dit wel normaal is.

ik zelf vind het wel wat kinderachtig.

het is een goede vriend van me en hij heeft autisme maar met je knuffel nog spelen en mee voor de tv, ik weet niet of dat wel gezond is.

hadden zijn ouders dat op een bepaald punt niet moeten afleren.

slapen met een knuffel oké, maar voor de tv.

heb jij nog een knuffel en hoe ga jij daar mee om?

ik vind het maar een beetje kinderachtig
Zo ken ik trouwens ook iemand van dertig die intens verdrietig was omdat ze d'r knuffel was vergeten op vakantie.

Er zijn er blijkbaar meer dan je denkt.
Ik slaap ook nog met een knuffel en het zal mij echt een rotzorg zijn wat een ander er van vind.

Alleen op vakanties gaat die niet mee omdat die te groot is.

Ben ik nu ook raar
quote:katten schreef op 25 juli 2014 @ 20:58:

Ik slaap ook nog met een knuffel en het zal mij echt een rotzorg zijn wat een ander er van vind.

Ben ik nu ook raar Ja, wel een beetje, maar dat geeft toch niks.
Ik ben 22 en slaap met mijn pop die ik gekregen heb toen ik 2 was, er zit voor mij een speciale herrinnering aan omdat ik deze met sinterklaas heb gekregen vlak voor mijn oma kwam te overlijden. Ik deel lief en leed met de pop en ondertussen heeft ze inplaats van mooi glanzend haar dreadlocks, zijn haar oogjes stuk maar i dont give a fuck! Ik zou haar mijn hele leven koesteren!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:Scamp schreef op vrijdag 25 juli 2014 20:38 Ik slaap met een knuffel en ik ben 33. Het geeft me een soort van veilig gevoel. En ja, ook wanneer ik tv kijk in bed ligt dat ding bij me.

Maar goed, ik ben dan ook alles behalve normaal

(en ja, Scampman vindt het helemaal normaal en koopt zelfs knuffels voor me) Wat lief van Scampman!
quote:gisellecarterx schreef op 25 juli 2014 @ 21:01:

Ik ben 22 en slaap met mijn pop die ik gekregen heb toen ik 2 was, er zit voor mij een speciale herrinnering aan omdat ik deze met sinterklaas heb gekregen vlak voor mijn oma kwam te overlijden. Ik deel lief en leed met de pop en ondertussen heeft ze inplaats van mooi glanzend haar dreadlocks, zijn haar oogjes stuk maar i dont give a fuck! Ik zou haar mijn hele leven koesteren!

Mag mini er straks mee spelen?
quote:katten schreef op vrijdag 25 juli 2014 20:58 Ik slaap ook nog met een knuffel en het zal mij echt een rotzorg zijn wat een ander er van vind.

Ben ik nu ook raar Ja, welkom bij de club.
quote:straaltjezon schreef op 25 juli 2014 @ 20:55:

Ik heb heb een knuffel op m'n nachtkastje. Die is van mijn zoon en sinds hij overleden is ligt "knuffoll"bij mij. Geeft troost en veiligheid, en wat een ander daarvan denkt, dat zal mij m'n reet roesten.

Misschien weer het uiterste, maar zo zal ieder mens wel een reden hebben. Laat hem, niet jouw zorg.Brok in mijn keel,straaltjezon..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Scamp schreef op vrijdag 25 juli 2014 21:02 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="gisellecarterx in "Knuffel"" class="messagelink">gisellecarterx schreef op 25 juli 2014 @ 21:01</a>:</b>

Ik ben 22 en slaap met mijn pop die ik gekregen heb toen ik 2 was, er zit voor mij een speciale herrinnering aan omdat ik deze met sinterklaas heb gekregen vlak voor mijn oma kwam te overlijden. Ik deel lief en leed met de pop en ondertussen heeft ze inplaats van mooi glanzend haar dreadlocks, zijn haar oogjes stuk maar i dont give a fuck! Ik zou haar mijn hele leven koesteren!</div></blockquote>

Mag mini er straks mee spelen? Van mij wel haha! Is leuk! En hoop dat als ik nog een dochter krijg hij nog heel is zodat zij hem in ere kan houden!
Ik ben dik van middelbare leeftijd en ik heb een pinguïnknuffel die Ferdinand heet. Van echtgenoot gekregen, en daarom wil ik hem al niet kwijt. Soms mag hij (de knuffel) mee op een lang weekend.
Ik heb geen knuffel in bed, maar zou dat best willen. Ik heb daar een extra kussen voor
ik heb ooit een vriendje gehad die bij de commando's had gezeten en veel sportte met gewichten, stoere kerel, maar die had ook een knuffel

ik ook, een beer. En daar kijk ik ook tv mee haha.
quote:gisellecarterx schreef op 25 juli 2014 @ 21:05:

[...]

Van mij wel haha! Is leuk! En hoop dat als ik nog een dochter krijg hij nog heel is zodat zij hem in ere kan houden!
quote:dubbeltje4 schreef op 25 juli 2014 @ 20:57:

[...]

Jij bent kinderachtig om hier een topic over te openen.dat is geen antwoord op mijn vraag
Jaloers op de knuffel soms?
quote:boterbloempjes0912 schreef op 25 juli 2014 @ 21:10:

[...]

dat is geen antwoord op mijn vraagDat is pas kinderachtig
quote:boterbloempjes0912 schreef op 25 juli 2014 @ 20:54:

[...]

Wil je zeggen dat voor de tv zitten met een knuffel onder je kin niet kinderachtig is

Nee (voor je gaat miepen dat ik geen antwoord geef)

Maar slapen met een knuffel is een probleem omdat?

Want ik mis het even

Ik mis het belang daarvoor een topic te openen

Ik mis het belang om daar "mee om te gaan"

Ik mis het belang om je daarmee te bemoeien

Ik mis het belang om dat kinderachtig te vinden

Dus verlicht me, en vertel me....wat is je probleem?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:lionlily schreef op 25 juli 2014 @ 21:07:

Ik heb geen knuffel in bed, maar zou dat best willen. Ik heb daar een extra kussen voor

Ik heb mijn man als knuffel.

Hij knuffelt ook nog eens terug.
Ik hoor mijn moeder in dit topic. Die vindt ook alles abnormaal.

Omdat ze bang is dat mensen iets van haar denken, daardoor gaat ze zelf iedereen negatief beoordelen.
quote:lichtbron schreef op vrijdag 25 juli 2014 21:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="straaltjezon in "Knuffel"" class="messagelink">straaltjezon schreef op 25 juli 2014 @ 20:55</a>:</b>

Ik heb heb een knuffel op m'n nachtkastje. Die is van mijn zoon en sinds hij overleden is ligt "knuffoll"bij mij. Geeft troost en veiligheid, en wat een ander daarvan denkt, dat zal mij m'n reet roesten.

Misschien weer het uiterste, maar zo zal ieder mens wel een reden hebben. Laat hem, niet jouw zorg.</div></blockquote>Brok in mijn keel,straaltjezon.. Dankjewel!
Nee het is niet kinderachtig. Kinderachtig is een labeltje dat mensen die zichzelf graag groot en heel volwassen willen voelen, gaan plakken op anderen om zichzelf beter te voelen. Bah.
Allemachtig, zo jaloers ben ik ze hier nog niet tegen gekomen, jaloers op een knuffel :S

How low can we go
Niet geschoten is altijd mis
Boterbloempje, ik denk dat het effectiever is als jij hem rechtstreeks vraagt

of jij een knuffel van hem mag als jullie tv zitten te kijken.

Knuffelen vind ik heel gezond.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ik heb spijt van dit topic, ik was gewoon nieuwsgierig of andere dat ook kinderachtig vonden meer niet. Het blijft een goede vriend van mij
quote:boterbloempjes0912 schreef op 25 juli 2014 @ 21:39:

Ik heb spijt van dit topic, ik was gewoon nieuwsgierig of andere dat ook kinderachtig vonden meer niet. Het blijft een goede vriend van mijNee, ik vind dat niet kinderachtig. Dat geeft hem waarschijnlijk veiligheid en geborgenheid en dat vind ik helemaal ok.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven