Knuffel
vrijdag 25 juli 2014 om 19:38
Hoi.
ik ken iemand (een jongen van 25) en die heeft een knuffel en daar slaapt hij nog mee onder zijn arm en hij zit er ook mee voor de televisie.
ook gaat hij mee als hij ergens anders slaapt.
ik vroeg me af of dit wel normaal is.
ik zelf vind het wel wat kinderachtig.
het is een goede vriend van me en hij heeft autisme maar met je knuffel nog spelen en mee voor de tv, ik weet niet of dat wel gezond is.
hadden zijn ouders dat op een bepaald punt niet moeten afleren.
slapen met een knuffel oké, maar voor de tv.
heb jij nog een knuffel en hoe ga jij daar mee om?
ik vind het maar een beetje kinderachtig
ik ken iemand (een jongen van 25) en die heeft een knuffel en daar slaapt hij nog mee onder zijn arm en hij zit er ook mee voor de televisie.
ook gaat hij mee als hij ergens anders slaapt.
ik vroeg me af of dit wel normaal is.
ik zelf vind het wel wat kinderachtig.
het is een goede vriend van me en hij heeft autisme maar met je knuffel nog spelen en mee voor de tv, ik weet niet of dat wel gezond is.
hadden zijn ouders dat op een bepaald punt niet moeten afleren.
slapen met een knuffel oké, maar voor de tv.
heb jij nog een knuffel en hoe ga jij daar mee om?
ik vind het maar een beetje kinderachtig
vrijdag 25 juli 2014 om 21:42
Ik heb meerdere knuffels en 1 daarvan gaat ook altijd mee op vakantie. En zodra mijn vriend niet bij mij in bed ligt lig ik fijn te knuffelen met mijn knuffel en kat.
Er zijn heel wat volwassenen die nog met knuffels slapen.
Of het kinderachtig is weet ik niet, vanaf een bepaalde leeftijd hield ik me niet meer bezig met of iets kinderachtig is of niet, ik ben volwassen, ik hoef dus niet "volwassen" over te komen.
Er zijn heel wat volwassenen die nog met knuffels slapen.
Of het kinderachtig is weet ik niet, vanaf een bepaalde leeftijd hield ik me niet meer bezig met of iets kinderachtig is of niet, ik ben volwassen, ik hoef dus niet "volwassen" over te komen.
vrijdag 25 juli 2014 om 21:44
Ik zou het héél raar vinden als ik bij iemand op bezoek ben en hij/ zij zit met een teddybeer oid op schoot. Waar iemand mee slaapt dat zie ik dan weer niet.
Ik zou het mijn kinderen ook afgeleerd hebben, na een bepaalde leeftijd.
En ja, er zijn uitzonderingen.
Ik zou het mijn kinderen ook afgeleerd hebben, na een bepaalde leeftijd.
En ja, er zijn uitzonderingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 25 juli 2014 om 21:49
Ik ben 24 en slaap nog steeds met een knuffel, kan anders echt niet slapen, als dat wel lukt, met heel veel moeite.
Mijn man weet het en lacht er al niet eens meer om als de knuffel op zijn helft ligt, legt hij hem weer bij me neer snachts.
Zelf neem ik hem niet mee naar beneden, tenzij ik op de bank slaap als man snurkt, dan mag hij mee naar beneden.
En ach zolang die vriend van je er niemand kwaad mee doet, wat kan jou het dan schelen?
Mijn man weet het en lacht er al niet eens meer om als de knuffel op zijn helft ligt, legt hij hem weer bij me neer snachts.
Zelf neem ik hem niet mee naar beneden, tenzij ik op de bank slaap als man snurkt, dan mag hij mee naar beneden.
En ach zolang die vriend van je er niemand kwaad mee doet, wat kan jou het dan schelen?
vrijdag 25 juli 2014 om 22:23