Leggo

27-07-2014 09:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar dit onder valt, maar regelmatig kom ik dit woord dus tegen, vooral op FB, geen idee wat het betekent, (afkorting voor let´s go ?) maar ik vind het heel irritant..
Google zegt: afkorting voor let's go

En meid erger je er vooral niet aan, zonde van je energie!
Aah, dus toch. thanx maze. En ja ik weet het, ergeren heeft totaal geen nut.
Da's van een liedje. Weet zo even niet meer welke, denk dat t een jaar of vier geleden uitkwam, rapnummer.
Ik kreeg ooit een smsje van mijn ex, nadat ik hem vergeefs gebeld had. Daarin stond: sup?

Nou, daar heb ik me wel een half uur lang mijn hoofd over gebroken, wat dat dan zou moeten betekenen... Tot ik opeens dacht: what's up? Wat is er? Zucht, had dat nu gewoon geschreven, maar ja, dat zijn iets meer lettertjes...
Ik heb dat met "thanX".
Stand-up paddleboard Doreia, leuk!
Ik vind ThanX dan weer leuk. Zeker in de context van een bedankje aan/van iemand waar je veel van houdt.
quote:onipaa schreef op 27 juli 2014 @ 10:36:

Da's van een liedje. Weet zo even niet meer welke, denk dat t een jaar of vier geleden uitkwam, rapnummer.En tegelijkertijd ook al heel oud. Havenarbeiders gebruiken al decennia verbasteringen van het Engels vanwege de contacten in grote internationale haven, maar het toen dus nog niet zo goed kunnen spreken als nu. Wordt zoiets ouds gewoon weer hip 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven