dogging

04-08-2014 21:44 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben nieuwsgierig.

Wie heeft er wel eens aan dogging gedaan en hoe vond je dat?

Ik zag een tijdje geleden een docu op de TV.
Geen idee wat t is. Enlighten me please!
Heb je er zelf een mening over?
Wat is het?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Wat nu weer?
Ja, leuk, maar wel altijd voor het ontbijt, anders word ik er een beetje misselijk van.
Is dat joggen met je hond?
regelmatig, tot de buren gingen klagen over het geblaf van mijn man
quote:Sjors007 schreef op 04 augustus 2014 @ 21:49:

Is dat joggen met je hond?
Hoe vond jij het?
quote:simone789 schreef op 04 augustus 2014 @ 21:53:

[...]

Oh, leuk, een rebus om uit te leggen wat dogging is!
Toch ff gegoogled wat het is en blijkbaar is er al een viva-topic over met een beduidend betere openingspost:

Dogging (Sex)

Verder heb ik geen inhoudelijk bijdrage, want ik doe hier niet aan.
quote:_isis_ schreef op 04 augustus 2014 @ 21:48:

Wat nu weer?
Ruw vertaald komt het neer op seks in het openbaar (een park, bioscoop of parking). Toeschouwers worden opgeroepen via internet of sms. Mannelijke deelnemers worden ‘doggers’ genoemd, vrouwelijke ‘dogettes’.

De seks kan gaan tussen twee mensen in een auto maar evengoed kan het uitlopen op een orgie rond de picknicktafel. Groepsseks en gangbangs behoren tot de mogelijkheden.

Er is echter altijd sprake van twee partijen: deelnemers en toeschouwers. Omdat kijken aangemoedigd wordt, is er steeds een combinatie van exhibitionisme en voyeurisme.

Bron Dogging (Sex)

Nav de uitleg, geen ervaring ik ben van het huis tuin en keuken neuken.
ja je moet t niet te hard doen, anders krijg je dit:

of:

kunne we nie het Grote Rebus Topic starten ?

met vragen als ' er komt een gouden driehoekje uit mn flamoes - moet ik direct naar de 1e hulp of tot morgen wachten?' in beeldvorm?
Gelukkig is hier in het noorden de vakantie al weer bijna afgelopen, zucht...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Sjors007 schreef op 04 augustus 2014 @ 21:56:

Toch ff gegoogled wat het is en blijkbaar is er al een viva-topic over met een beduidend betere openingspost:

Dogging (Sex)

Verder heb ik geen inhoudelijk bijdrage, want ik doe hier niet aan.Oh, dat. Saaaaaai .
Bedankt voor de tip!

Frankly my dear, I don"t give a damn
Weer een vakantie-fap-topic. Leuk.
quote:Oh, dat. Saaaaaai .Been there, done that, got the no t-shirt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja! Dat doe ik altijd op zondag in Staphorst!
Ik vind het niks meer tegenwoordig, doggen. Die picknicktafels zijn hier sinds kort allemaal van ijzer (net als die bankjes op het station), dus de rest van de week heb je een afdruk in je reet staan alsof je op een barbecue hebt gelegen. En meestal begint het nog op het verkeerde moment te regenen ook. Mij niet gezien meer, dat doggen.
Lv, je loopt óntzettend achter, je kan nu ook zorbing-doggen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 augustus 2014 @ 22:44:

Ik vind het niks meer tegenwoordig, doggen. Die picknicktafels zijn hier sinds kort allemaal van ijzer (net als die bankjes op het station), dus de rest van de week heb je een afdruk in je reet staan alsof je op een barbecue hebt gelegen. En meestal begint het nog op het verkeerde moment te regenen ook. Mij niet gezien meer, dat doggen.T is ook zo'n gedoe he? Al die fappende mannetjes die je elke keer weer via FB moet oproepen om vooral te komen, en natuurlijk zijn het altijd dezelfden die laten afweten... En inderdaad die ijzeren bankjes op het station zijn hélemaal niet fijn. Heb gehoord dat onze muziekkoepel binnenkort voorzien is van een nieuw zeiltje. Overweeg nu toch om mijn handel daar te showen. Zit je in ieder geval droog.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:nucky schreef op 04 augustus 2014 @ 22:05:

Weer een vakantie-fap-topic. Leuk.

Is het ook nog vakantie in Noorwegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven