nieuw hier

11-08-2014 10:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen,

Ben door google al een paar keer door wezen naar dit forum en heb besloten om me hier nu ook maar aan te melden zodat ik ook mme kan praten :-).

In het dagelijks leven doe ik iets in de politiek en volg een cursus psychologie.. Ik deel mijn huis met twee stuiterende pubers en een kat.

Zelf hou ik van lezen, koken en fotograferen.
Welkom
Ik voel me zo moedellooos
Aha. Je kunt koken dus. Welkom.
Welkom, veel plezier hier.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Welkom.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik wil niet brutaal zijn, maar mag ik vragen wat 'iets in de politiek' betekent? Ben je gekozen? Of gewoon loonslaaf?
quote:Amand schreef op 11 augustus 2014 @ 10:49:

Aha. Je kunt koken dus. Welkom.Dat je iets leuk vind om te doen betekend nog niet dat je het ook kan hoor.
Amand.....

Welkom!
quote:kattniss schreef op 11 augustus 2014 @ 10:51:

[...]

Dat je iets leuk vind om te doen betekend nog niet dat je het ook kan hoor.
Ik werk als loonslaaf bij sociale zaken van de gemeente. Maar waar zeg ik niet ivm met herkenbaarheid. Prive ben ik het namelijk niet eens met het huidige sociale beleid van mijn gemeente.
Dat respecteren we uiteraard ook ongevraagd.
Is er ook een manier waarmee je bij kunt houden of iemand gereageert heeft op je post?

Zodat je niet steeds door de lijst van onderwerpen moet om je eigen topic terug te vinden (ben soms beetje makkelijk ingesteld)
Met het hartje bovenaan een topic komt het bij je favorieten, en aan de OP kun je een belletje hangen met... het belletje
Met het stafje (rechtsbovenin elke post, behalve wanneer je op de mobiele site forumt), kun je de moderators melden dat je het er niet mee eens bent. Omdat de huisregels overtreden worden, bijvoorbeeld.
Ah fijn een forum dat rekening houdt met luie mensen :-)
quote:kattniss schreef op 11 augustus 2014 @ 11:10:

Ah fijn een forum dat rekening houdt met luie mensen :-)Niet altijd hé! Huiswerk moet nog altijd zelf worden gefabriceerd.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:tanteslankie schreef op 11 augustus 2014 @ 12:02:

[...]

Niet altijd hé! Huiswerk moet nog altijd zelf worden gefabriceerd. Welkom kattniss
Is er iets dat je op dit moment graag zelf ter tafel zou willen leggen, TO?
Staat al iets op de pyler psyche. Al denken ze daar dat ik ze uitnodig om mijn huiswerk te maken.
Ah. Ik ga eens kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven