peuteractiviteiten
donderdag 14 augustus 2014 om 08:13
Over een paar weken is de vakantieperiode weer afgelopen en ik ben nu aan het kijken naar een leuke peuteractiviteit om te gaan doen.
Het enige wat ik tegenkom is muziek op schoot en peutergym.
Graag hoor ik ervaringen van deze twee dingen en hoop dat er nog leuke andere suggesties voorbij komen?
Het gaat om een tweejarig meisje
Het enige wat ik tegenkom is muziek op schoot en peutergym.
Graag hoor ik ervaringen van deze twee dingen en hoop dat er nog leuke andere suggesties voorbij komen?
Het gaat om een tweejarig meisje
donderdag 14 augustus 2014 om 08:16
donderdag 14 augustus 2014 om 08:23
Wij doen aan peuterzwemmen. Heeft hier heel goed geholpen om haar meer vertrouwd te maken met water. Het is maar een half uurtje, maar ze vind het geweldig! Van de kant springen, lekker spetteren, liedjes zingen maar ook op de buik en rug zwemmen en met de oren onder water enzo. En af en toe ook een stukje onder water zwemmen
donderdag 14 augustus 2014 om 09:27
Peutergym heb ik hier een jaar gedaan toen ze net 3 was, ze kon lekker haar energie kwijt en werd een stuk handiger in rennen, springen etc. Toen ze 2 was peuterballet, maar daar was ze veel te balorig en eigenwijs voor.
Peuterzwemmen vond ze ook erg leuk trouwens!
Peuterzwemmen vond ze ook erg leuk trouwens!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
donderdag 14 augustus 2014 om 09:32
Peuterballet, peuterspel, peuteryoga, peuterzwemmen, er is heel veel voor peuters maar ze zullen het niet overal aanbieden denk ik. Peuterzwemmen vond mijn dochter heel erg leuk en peuterdans (met trommels, linten, belletjes etc) vond ze ook heel leuk.
Mocht je in de regio Utrecht wonen, zou je eens kunnen kijken op de site van Dreumeland.
Mocht je in de regio Utrecht wonen, zou je eens kunnen kijken op de site van Dreumeland.