Nu al routine

14-08-2014 10:06 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een vriend en laten we beginnen met het feit dat onze seks goed is. Maar zo gewoon. We zijn nog maar enkele maanden samen en ik kan nu zo al voorspellen hoe het vanavond onder de lakens zal zijn. Hij is ook heel lief. Allemaal super maar er is soms niets mis met een partij stomende seks gewoon voor de seks.

Nu is mijn vraag hoe pak ik het aan om ons seks leven naar een ander niveau te brengen? Geen rare dingen maar gewoon eens iets anders. Zonder dat ik hem het gevoel geef als man te falen
Met hem erover praten en vertellen wat je fijn vindt?
Doe eens een keer iets anders, hij hoeft het niet in zijn eentje te doen.
Erover praten. Als je niets zegt, zal hij niet weten dat je het niet leuk (meer) vind. Dus: zullen we eens... Ik vind het spannend om... Weet je wat ik leuk/lekker/geil vind? Wat zou jij nog eens willen uit proberen lieverd? Zulk soort zinnen.
Is dit trouwens de nog getrouwde, bij zijn ouders wonende vriend over wie we het hier hebben? Edit: die waarvan we zeiden: heb deze maand augustus geen contact om te zien of hij werkelijk bijna de scheiding erdoor heeft?
Ja dat is hij. Hij heeft ondertussen zijn datum vast voor de rechtbank 26/8 en het huis staat te koop sinds maandag ( heb alles ook degelijk op papier gezien)

En ja om nu op dit topic verder te gaan wat vind jij leuk lieverd dat heb ik al geprobeerd of waar denk je aan schat. Dan krijg ik het antwoord khou van je schatje. Owkee daar kunnen we veel mee.
Misschien is dit het dan wel. Is hij niet zo creatief in bed. Dus moet jij meer initiatief nemen en zeggen: nu doen we dit of dat, zus of zo.
Andere standjes? Of op een andere plek in huis?
Carpe Diem!
Wat zou je zelf graag willen proberen? Hij is misschien niet anders gewend en heeft een beetje stimulans nodig.

Een ander standje of plek in huis maakt al een groot verschil.
Communiceren erover iig.

Vragen of ie dominanter wil zijn, fantasieen uitspreken, nieuwe standjes uitproberen, hem onverwachts pijpen etc.
Lijkt mij heel vermoeiend als je na een paar maanden al allerlei communicatiefratsen uit moet halen om het een beetje te laten spetteren in bed.
quote:Rooss4 schreef op 14 augustus 2014 @ 11:14:

Lijkt mij heel vermoeiend als je na een paar maanden al allerlei communicatiefratsen uit moet halen om het een beetje te laten spetteren in bed.Als ze alletwee niet over seks durven te praten zijn ze mss wel heel conservatief in bed. Staat wellicht in connectie met elkaar.
Ik durf echtwel over seks praten maar alle subtiele pogingen mislukken. Ik zou details kunnen geven als vb hoe "lief" hij wel is en hoeveel respect hij heeft en daardoor nogal saai overkomt op seks vlak maar wil nu ook niet te veel details gaan geven.

Mij bv op het keuken aanrecht zetten als hij kookt en dan het vuur dicht draaien en hem naar mij trekken dat zijn dingen die hij niet snapt en dan gewoon naar de slaapkamer trekt.
Hij is te lief in bed en je wil een keer ruig genomen worden?

Heb je dat vb al een keer aan hem gezegd dat je dat geil lijkt dat vb in de keuken
Dus hij moet spontaan initiatief nemen op jouw manier? Dàt gaat m alleen worden als hij helderziend is.

Praten heb je al geprobeerd, werkt dus ook niet.

Voorleven dan maar. Dus dat jij hem de kleren van het lijf scheurt, dat jij hem in de keuken te grazen neemt, etc etc. Goed voorbeeld doet nog wel eens goed volgen.
Nee want net doordat hij zo lief is en tijdens elke vrij partij 5x zegt ik zie je graag durf ik zoiets niet te zeggen.

Ik weet dat hij mij graag ziet dat hoef ik tijdens seks echt geen 5x te horen.

Ik ga mijn vb toch geven zo had ik tijdje terug mijn regels

Bon ja dan doe je maar andere dingen. Maar klaarkomen terwijl ik hem pijp dat niet. Ik vroeg toen hij mij weg duwde op het bijna hoogte punt wat is er schat? Zijn reactie ik durf niet.

Ok het kan aan mij liggen maar dit vond ik er een beetje over. Ik heb gezegd dat ik tandenborstels heb dat ik dat ga uitspuwen enz een hele uitleg. Oké uiteindelijk toch gebeurt na half uur praten. Toen nam hij mij achteraf vast precies of ik had het ergste van de wereld mee gemaakt. Ik nogmaals schatje wat was nu het probleem. Hij nogmaals ik durfde dat eerst niet.
Het klinkt alsof hij het beest nog niet ontdekt heeft in zichzelf en bang is dingen te doen die jij niet leuk vindt.

Voorleven dan maar.

Zoek een filmpje dat jij geweldig vindt en zoals jij de seks graag ziet en laat het hem zien.

Schrijf een verhaal waarin je tot in detail verteld hoe jij met hem wilt seksen.

Wellicht raakt hij over zijn gene heen en durft hij zich eens te laten gaan.
Maar hij heeft het toch uiteindelijk gedaan. Dus gaan met die banaan en blijven communiceren. Gewoon telkens meer "sletterig" opstellen en tijdens de seks mss meer codewoorden gebruiken als: neem me hard schat / nieuw standje voorstellen etc.

Klinkt wat plat als ik het nu zo neertype maar hij wil je gewoon met veel respect behandelen en jij wil graag flink genomen worden. Daar hebben weinig mannen een probleem mee als ze dat maar goed weten, hij twijfelt daar blijkbaar nog over en durft zich niet te laten gaan. Blijven herhalen zodat hij het echt snapt
Ik heb ook zo een ex...lieve man, maar ook zo lief in bed..en maar aaien en aaien.

Alles zachtjes en vragend.

Ik kreeg het er bij hem niet uit, ik wilde zo graag op een gegeven moment gewoon alle hoeken van de kamer zien, dat hij initiatief nam, gewoon iets van zijn mannelijkheid ofzo....

Je moet er echt over praten dit gaat zo een frustratie worden anders.

Misschien als hij je begrijpt hij ook meer durft.
Dit gaat hem niet worden. Jullie hebben gewoon niet de juiste klik in bed.
Ik wil even bij zeggen dat ik een tedere liefde volle vrij partij ook echtwel leuk vind! Alleen hoeft niet altijd. Soms wil je inderdaad zoals hier boven gezegd effe alle hoeken van de kamer zien

En daarna lekker liefdevol doen en zoete woordjes zeggen
Nou niks mis mee toch, kan je er ook gewoon bij zeggen mocht je er toch een gesprek over starten
We gaan vanavond ons best doen een gesprekje aan te knopen
Maar als je net een relatie hebt en je vindt iemand heelheelheel leuk, dan maakt dezelfde seks eerst toch (nog) niet uit? Ik vind alle aanrakingen en intimiteit dan gewoon fijn met iemand. Dus dat het mij niet uitmaakt hoe we seks hebben, als er maar fijn intimiteit en seks is, zeg maar. En dat experimenteren of seks naar een ander level brengen, dat komt 'later' dan wel.

Maar dat is ook mijn enige ervaring hoor. Je moet ook gewoon een klik hebben, denk ik. Stel dat hij gewoon heel erg lief en teder is en ook gewoon niets anders wil dan dat? Maar het kan ook zijn dat hij zich niet durft te laten gaan en dat je het gewoon moet bespreken. Succes iig!
Neem iniciatief, mannen houden daarvan haal elke keer iets nieuws uit de kast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven