Heeft iemand raad?
dinsdag 19 augustus 2014 om 09:54
Zo'n 2 maanden geleden heb ik mijn relatie van 8 jaar verbroken wegens overspel van partners kant, die heeft mij verzekerd niets met de andere persoon te willen en nu.. Nu zijn ze samen allemaal leuke dingen aan het doen en ex partner ontkent alles. Ik kan t niet loslaten en krijg t maar niet uit mn kop, maak mezelf helemaal gek. Niet zozeer omdat zij dingen samen doen maar meer omdat alles glashard ontkend wordt. Vind het moeilijk te begrijpen dat je na zoveel jaar niet eens verdriet hebt dat het over is ( partner gaf 2 maanden geleden aan nog verder te willen)
Ik heb voor deze relatie veel te veel opgegeven en dat realiseer ik me nu, zit alleen thuis maar zoek alle afleiding die ik kan krijgen. Veel vrienden hebben een ander leven ( getrouwd kindjes of zwanger) en ik heb geen idee hoe ik aan nieuwe contacten kom. Op deze manoer blijft het maar malen en ik wil zo graag verder!
Hebben jullie misschien tips om hier wat minder mee bezig te zijn of is het heel normaal en moet ik dit gewoon ondergaan?
Ik heb voor deze relatie veel te veel opgegeven en dat realiseer ik me nu, zit alleen thuis maar zoek alle afleiding die ik kan krijgen. Veel vrienden hebben een ander leven ( getrouwd kindjes of zwanger) en ik heb geen idee hoe ik aan nieuwe contacten kom. Op deze manoer blijft het maar malen en ik wil zo graag verder!
Hebben jullie misschien tips om hier wat minder mee bezig te zijn of is het heel normaal en moet ik dit gewoon ondergaan?
dinsdag 19 augustus 2014 om 10:01
Je hebt verdriet wat heel normaal is. Maar wees ook blij dat jevan die overspelige man af bent. Wie zegt dat die relatievan hun zo geweldig gaat worden? Het is misschien allemaal schijn. En het gras is bij de buren altijd groener.
Heb je vrienden waar je terecht kan? Of familie?
Gun je zelf wat tijd om het te verwerken en ga verder met je leven.
En de volgende keer niet te veel opgeven voor 1 iemand of de relatie.
Heb je vrienden waar je terecht kan? Of familie?
Gun je zelf wat tijd om het te verwerken en ga verder met je leven.
En de volgende keer niet te veel opgeven voor 1 iemand of de relatie.
dinsdag 19 augustus 2014 om 10:08
Ik was al bang dat ik er gewoon doorheen moest. Ik heb niet echt iemand waar ik mee kan praten, ze wuiven het een beetje weg onder het mom van het komt vanzelf wel goed. Dat geloof ik ook wel maar op dit moment ga ik gewoon stuk, ga er mee slapen en sta er mee op, overdag gaat het wel.
Er moeten nog steeds dingen geregeld worden met het huis ( leeghalen) partner slaapt er op dit moment omdat die geen onderkomen heeft. Goedzak die ik ben vond het wel prima maar ondertussen liggen zij misschien wel in mijn bed. Vd weel ex opgebeld en ben echt tekeer gegaan, heel verkeerd maar luchtte wel een beetje op. Heb aangegeven dat ik het bed kom halen deze week, er staan nog wat dozen en meubels hoop dat dit zo snel mogelijk geregeld kan worden.
Er moeten nog steeds dingen geregeld worden met het huis ( leeghalen) partner slaapt er op dit moment omdat die geen onderkomen heeft. Goedzak die ik ben vond het wel prima maar ondertussen liggen zij misschien wel in mijn bed. Vd weel ex opgebeld en ben echt tekeer gegaan, heel verkeerd maar luchtte wel een beetje op. Heb aangegeven dat ik het bed kom halen deze week, er staan nog wat dozen en meubels hoop dat dit zo snel mogelijk geregeld kan worden.
dinsdag 19 augustus 2014 om 10:10