Hoiii
vrijdag 22 augustus 2014 om 05:40
Ik ben net thuis van het uitgaan en heb gedronken en gedanst maar nu voel ik me zo ellendig. Kent iemand dat dat je je on top of the world voelt en aandacht van mannen. maar uiteindelijk ga je alleen naar huis en voel je je vies en misselijk van alle drank. en al die mannen willen alleen je lichaam niemand wil je echt leren kennen.
ik ga douchen en slapen
ik ga douchen en slapen
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
vrijdag 22 augustus 2014 om 08:26
Door de hoogte van jouw eigenwaarde te laten corresponderen met de hoeveelheid mannelijke aandacht die jij krijgt bezorg jij jezelf gegarandeerd een waardeloos gevoel idd.
Als jij zowel zorgt dat jij inhoud hebt als jezelf leert vermaken zonder mannelijke aandacht word jij wel aantrekkelijk.
De meeste mannen zitten nl niet te wachten op een vrouw die naast bedelend om aandacht aan zijn broekspijp vastklampt ook in meeslepend melodrama vervalt zodra zijn aandacht bij zijn dagelijkse leven ipv haar is.
Als jij zowel zorgt dat jij inhoud hebt als jezelf leert vermaken zonder mannelijke aandacht word jij wel aantrekkelijk.
De meeste mannen zitten nl niet te wachten op een vrouw die naast bedelend om aandacht aan zijn broekspijp vastklampt ook in meeslepend melodrama vervalt zodra zijn aandacht bij zijn dagelijkse leven ipv haar is.
volg je verstand, gebruik je gevoel
vrijdag 22 augustus 2014 om 10:29
vrijdag 22 augustus 2014 om 10:33
vrijdag 22 augustus 2014 om 12:47
quote:Eleonora schreef op 22 augustus 2014 @ 10:33:
Wat een zwaar leven heb je toch.....écht móeilijk.
Bel anders even met sensoor of zo.
Of met de crisisdienst.
Sterkte en als er iets is, gewoon weer melden, we zitten allemaal klaar om je bij te staan in je strijd met het leven an sich en mannen (jong of oud) en drank in het bijzonder.
Jij bent echt te lief voor deze wereld...
Of met de crisisdienst.
Sterkte en als er iets is, gewoon weer melden, we zitten allemaal klaar om je bij te staan in je strijd met het leven an sich en mannen (jong of oud) en drank in het bijzonder.
Jij bent echt te lief voor deze wereld...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
vrijdag 22 augustus 2014 om 18:17
quote:Eleonora schreef op 22 augustus 2014 @ 10:33:
Of met de crisisdienst.
Inderdaad, sommige mensen hebben gewoon niets aan hun hoofd, maar verzinnen problemen.
@Nwdesie, meid, je gaat 't nog zwaar krijgen. Je hebt geen idee hoe zorgeloos je leven eigenlijk is.
Of met de crisisdienst.
Inderdaad, sommige mensen hebben gewoon niets aan hun hoofd, maar verzinnen problemen.
@Nwdesie, meid, je gaat 't nog zwaar krijgen. Je hebt geen idee hoe zorgeloos je leven eigenlijk is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu