Hoiii

22-08-2014 05:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net thuis van het uitgaan en heb gedronken en gedanst maar nu voel ik me zo ellendig. Kent iemand dat dat je je on top of the world voelt en aandacht van mannen. maar uiteindelijk ga je alleen naar huis en voel je je vies en misselijk van alle drank. en al die mannen willen alleen je lichaam niemand wil je echt leren kennen.

ik ga douchen en slapen
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Slaap eerst maar je drank er ff uit, voel je morgen vast beter
Helaas. Story of my life
huh?
Ik snap die mannen wel
Doeiiiii
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Wordt vanzelf beter als je oud (26+ ofzo) wordt!
Who gives a flying fuck?
Als ik een man was zou ik het ook wel weten..
Oudere mannen of jongere mannen?
Je moet zowieso wat minder gaan drinken.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Door de hoogte van jouw eigenwaarde te laten corresponderen met de hoeveelheid mannelijke aandacht die jij krijgt bezorg jij jezelf gegarandeerd een waardeloos gevoel idd.

Als jij zowel zorgt dat jij inhoud hebt als jezelf leert vermaken zonder mannelijke aandacht word jij wel aantrekkelijk.

De meeste mannen zitten nl niet te wachten op een vrouw die naast bedelend om aandacht aan zijn broekspijp vastklampt ook in meeslepend melodrama vervalt zodra zijn aandacht bij zijn dagelijkse leven ipv haar is.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Jij wordt behandeld zoals je anderen ook behandelt.
Mocht je een kater hebben: het beste middel is een haring eten op je nuchtere maag, in één keer naar binnen laten glijden.
verba volant, scripta manent.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:MarianneDavids schreef op 22 augustus 2014 @ 08:30:

Mocht je een kater hebben: het beste middel is een haring eten op je nuchtere maag, in één keer naar binnen laten glijden.Jep, zoute haring met slagroom! En geen koffie pakken maar beginnen met wat je bent geeindigd.(dus niet "de mannen")
Wat een zwaar leven heb je toch.....écht móeilijk.

Bel anders even met sensoor of zo.

Of met de crisisdienst.

Sterkte en als er iets is, gewoon weer melden, we zitten allemaal klaar om je bij te staan in je strijd met het leven an sich en mannen (jong of oud) en drank in het bijzonder.
Gevalletje aandachtgeil
Net nu funky weg is... Krijgen we dit...
Goh, wat vervelend zeg.
quote:larva schreef op vrijdag 22 augustus 2014 10:34 Net nu funky weg is... Krijgen we dit...Is Funky weg? Jammer, vond haar wel grappig door haar zogenaamde ontwetendheid.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:Eleonora schreef op 22 augustus 2014 @ 10:33:

Of met de crisisdienst.

Sterkte en als er iets is, gewoon weer melden, we zitten allemaal klaar om je bij te staan in je strijd met het leven an sich en mannen (jong of oud) en drank in het bijzonder.

Jij bent echt te lief voor deze wereld...

Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:Eleonora schreef op 22 augustus 2014 @ 10:33:

Of met de crisisdienst.

Inderdaad, sommige mensen hebben gewoon niets aan hun hoofd, maar verzinnen problemen.

@Nwdesie, meid, je gaat 't nog zwaar krijgen. Je hebt geen idee hoe zorgeloos je leven eigenlijk is.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
TO heeft de slaap nog steeds niet uit? Of zou ze nog uit liggen te brakken op de bank?
Hahaha ik moet hier wel om lachen! Ik herken het wel, maar komt omdat ik deze periode niet zo lekker in m'n vel zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven