dgt
vrijdag 22 augustus 2014 om 16:03
Zijn er hier mensen die de dgt hebben gevolgd
En hun ervaring willen delen met mij
Ik moet nu nog wel minimaal een maand wachten
In de tussen tijd wel individuele therapie maar ik twijfel heel erg of ik door moet gaan
Ik voel me alleen maar veel slechter veel paniek heel slecht slapen en nare gedachten in mijn hoofd en sinds ik weer met therapie bezig ben speelt automutilatie weer een rol
Voor mijn gevoel gaat het nu slechter dan voordat ik om hulp vroeg en neig nu dus ook heel erg naar afbellen maargoed idee of dat verstandig is Pfff word gek van mezelf dat ik zo onzeker ben
En hun ervaring willen delen met mij
Ik moet nu nog wel minimaal een maand wachten
In de tussen tijd wel individuele therapie maar ik twijfel heel erg of ik door moet gaan
Ik voel me alleen maar veel slechter veel paniek heel slecht slapen en nare gedachten in mijn hoofd en sinds ik weer met therapie bezig ben speelt automutilatie weer een rol
Voor mijn gevoel gaat het nu slechter dan voordat ik om hulp vroeg en neig nu dus ook heel erg naar afbellen maargoed idee of dat verstandig is Pfff word gek van mezelf dat ik zo onzeker ben
vrijdag 22 augustus 2014 om 22:19
Ik ben begonnen met de dgt een twee maanden geleden ofzo. En mijn begeleiders zeiden het zo; "Je staat nu in een kelder op hete kolen en boven je hangt een hete ladder en het doel is dat je stapje voor stapje op die hete ladder omhoog klimt naar de volgende etage van het huis." Ook krijg je allerlei vaardigheden aangeleerd om van oud gedrag naar nieuw gedrag te veranderen. Dus het kan idd kloppen dat je je nu minder voelt, het maakt veel in je lis. Daarnaast krijg je nog dagboekkaarten die je iedere dag bij moet houden, maar dat wordt wel bij de dgt zelf uitgelegd. Ik zit ondanks dat ik al een deel van de dgt gedaan heb ook weer terug in die kelder maar klim toch ook weer sneller via de hete ladder naar de etage naar boven.
zaterdag 23 augustus 2014 om 09:17
Mijn schoonmoeder heeft het gevolgd en die Was er erg tevreden over. Ze doen inderdaad alles stap voor stap en het draait heel erg om jezelf.
Mijn schoonmoeder vertrok alleen weer compleet naar een andere wereld toen het over was, want nu moest ze het alleen doen en dat trok ze niet helemaal.
Maar dat ligt denk ik meer aan haar en aan een niet al te stabiel netwerk om haar heen. Zorg dus voor een stabiel netwerk.
Mijn schoonmoeder vertrok alleen weer compleet naar een andere wereld toen het over was, want nu moest ze het alleen doen en dat trok ze niet helemaal.
Maar dat ligt denk ik meer aan haar en aan een niet al te stabiel netwerk om haar heen. Zorg dus voor een stabiel netwerk.
zaterdag 23 augustus 2014 om 09:37
Jazlynn,
Ik heb naast de therapie gelukkig ook individuele gesprekken en dat heb je wel nodig naast de therapie, want dat is om iedere week je dagboekkaarten te bespreken. Ik bespreek dan wat ik ingevuld heb en daar gaan de gesprekken verder over. Op zich is de therapie niet zwaar, maar je kunt geconfronteerd worden met jezelf.
Ik heb naast de therapie gelukkig ook individuele gesprekken en dat heb je wel nodig naast de therapie, want dat is om iedere week je dagboekkaarten te bespreken. Ik bespreek dan wat ik ingevuld heb en daar gaan de gesprekken verder over. Op zich is de therapie niet zwaar, maar je kunt geconfronteerd worden met jezelf.
zaterdag 23 augustus 2014 om 09:44
Ja ik krijg ook elke week groep en elke week individueel met de individueel ga ik al eerder starten om de tijd van nu tot aan dat ik kan starten in de groep te overbruggen
Is het te doen als je deze therapie doet je opleiding en werk te behouden of niet
Ja de confrontatie met mezelf zie ik heel erg tegen op
Thnx voor je berichtje
Is het te doen als je deze therapie doet je opleiding en werk te behouden of niet
Ja de confrontatie met mezelf zie ik heel erg tegen op
Thnx voor je berichtje