Somber
maandag 25 augustus 2014 om 21:12
Ga vrijwilligerswerk zoeken en doe ervaring op. Je hebt misschien wel teveel vrije tijd die je zoals ik je lees dus besteedt aan nadenken wat je somber maakt.
Ga wat doen, zorg dat je mensen ontmoet zodat jij jezelf weer als 'nuttig' ervaart.
Ga wat doen, zorg dat je mensen ontmoet zodat jij jezelf weer als 'nuttig' ervaart.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 25 augustus 2014 om 22:21
maandag 25 augustus 2014 om 22:28
quote:nwdesie schreef op 25 augustus 2014 @ 22:21:
Hoe kun je als je 19 bent al een opleiding afgerond hebben?
Tips een echte opleiding gaan volgen, daar leer je vanzelf mensen kennen, nieuwe vriendinnen, ben je minder bezig met je ex. Succes!Ik had op mijn 19e ook een MBO niveau 4 opleiding afgerond hoor. Of zie jij dat niet als een 'echte' opleiding?
Hoe kun je als je 19 bent al een opleiding afgerond hebben?
Tips een echte opleiding gaan volgen, daar leer je vanzelf mensen kennen, nieuwe vriendinnen, ben je minder bezig met je ex. Succes!Ik had op mijn 19e ook een MBO niveau 4 opleiding afgerond hoor. Of zie jij dat niet als een 'echte' opleiding?
maandag 25 augustus 2014 om 23:24
Het lijkt of je niet in het heden leeft maar verdrietig rondloopt in een wereld die niet is zoals jij had gewild. En ik durf er zelfs om te wedden dat je niet precies weet hoe je hem zou willen zodat je treurig kan blijven. Want dat treurige is best lekker.
Er is maar één oplossing en dat is gewoon gaan leven, om je heen kijken naar wat je wél hebt en risico nemen dat je inspanningen vaak niet opleveren wat je wil maar soms je verwachtingen overstijgen. Geluk komt en gaat in golfbewegingen.
Er is maar één oplossing en dat is gewoon gaan leven, om je heen kijken naar wat je wél hebt en risico nemen dat je inspanningen vaak niet opleveren wat je wil maar soms je verwachtingen overstijgen. Geluk komt en gaat in golfbewegingen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven