Is dit slaapverlamming?

08-08-2014 22:02 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren nacht maakt ik voor mijn idee iets verschrikkelijks mee snachts. Ik sliep geloof ik maar ik werd wakker omdat ik onder stroom stond in mn hoofd en mn lijf ook en ik kon helemaal niets. Ik ervaarde dit als verschrikkelijk eng en ik raakte vreselijk in paniek, maar ik kon niks, ook het gevoel dat ik uit mn lichaam ging en schreeuwde om hulp, maar ja, niemand hoorde me.

Een paar weken geleden ben ik van de trap gevallen en brak mn pols en een hoofdwond, ben geopereerd en ben nog steeds herstellende van een fikse hersenschudding. Ook slaap ik sindsdien slecht tot weinig. Vorige week temazepam gekregen en idd wat meer geslapen. En dus precies op vakantie gebeurd me dit... Afgelopen nacht heb ik niet geslapen, ik durf niet meer. Vanavond weer thuis en ga ik het weer proberen...

Heb net gegooglded en stuitte idd op het fenomeen slaapverlamming...

Is dit een reactie op mn slaaploosheid de afgelopen weken... Brrr echt doodeng... Iemand tips?
Elke dag is er een! Maak er dus elke dag een feestje van!
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje, de klachten na je val zijn dus zeker niet echt veel beter geworden. Fijn dat ze iig het een en ander willen uitsluiten en dat deze 'kwaal' dan inderdaad maar slaapverlamming is.

Ik begrijp wel dat je ongerust bent maar het wordt nu in ieder geval dus verder onderzocht (ook dat wegzakken overdag lijkt me?) sterkte en ik hoop dat je snel een (goede!) uitslag krijgt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven