Airport city deel 4
vrijdag 22 augustus 2014 om 12:42
quote:girasole3 schreef op 22 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Ik begin met het upgraden van de vertrekhal, draaihekken, patrouillerdrones, vloerwasser en informatieborden zijn meer dan welkom!
Het eerste informatiebord heb ik je al vestuurd!
Stuurmij maar wat je in je kado pakket hebt ik kan alles gebruiken!
[...]
Ik begin met het upgraden van de vertrekhal, draaihekken, patrouillerdrones, vloerwasser en informatieborden zijn meer dan welkom!
Het eerste informatiebord heb ik je al vestuurd!
Stuurmij maar wat je in je kado pakket hebt ik kan alles gebruiken!
susje
vrijdag 22 augustus 2014 om 17:25
Ik heb het ontvangen: dank je wel!
Vanavond kan ik weer versturen; ik stuur voorlopig draaihekken voor de terminal (die kan ik waarschijnlijk niet meer versturen als die bij mij klaar is).
Je hebt van elk item 8 exemplaren nodig, dus dat zal wel even tijd kosten.
Ik had 1,9 miljoen munten; maar deze upgrades zijn zo duur, dat ik voor de volgende 2 nog even moet sparen.
Extra inwoners voor mijn stad heb ik niet nodig sinds dat grand hotel staat en een extra terminal is ook niet strikt noodzakelijk; dus die upgrades komen nog wel een keer.
Vanavond kan ik weer versturen; ik stuur voorlopig draaihekken voor de terminal (die kan ik waarschijnlijk niet meer versturen als die bij mij klaar is).
Je hebt van elk item 8 exemplaren nodig, dus dat zal wel even tijd kosten.
Ik had 1,9 miljoen munten; maar deze upgrades zijn zo duur, dat ik voor de volgende 2 nog even moet sparen.
Extra inwoners voor mijn stad heb ik niet nodig sinds dat grand hotel staat en een extra terminal is ook niet strikt noodzakelijk; dus die upgrades komen nog wel een keer.
zaterdag 23 augustus 2014 om 15:32
Zo, ik ben nu blut, had heeeel vel geld, nu niet meer, heb wel alle drie de gebouwen geupgrade. Ik kan sturen infobord, postdrone, en observatiedrones. Voorlopig maar de infoborden versturen denk ik. Ik zal wat meer op de site kijken voor wie wat wil. Tot nu toe alleen 3 brandstof tonnen ontvangen, vliegse weer allemaal
Vliegen kan ook, naar santiago kaapstad en oslo, voor alle benodigde items. Helaas had ik voor santiago en kaapstad al 3 sterren. Naja.
Lrob
Vliegen kan ook, naar santiago kaapstad en oslo, voor alle benodigde items. Helaas had ik voor santiago en kaapstad al 3 sterren. Naja.
Lrob
Lrob en lrobll
zaterdag 23 augustus 2014 om 16:05
quote:lrobl schreef op 23 augustus 2014 @ 15:32:
Zo, ik ben nu blut, had heeeel vel geld, nu niet meer, heb wel alle drie de gebouwen geupgrade. Ik kan sturen infobord, postdrone, en observatiedrones. Voorlopig maar de infoborden versturen denk ik. Ik zal wat meer op de site kijken voor wie wat wil. Tot nu toe alleen 3 brandstof tonnen ontvangen, vliegse weer allemaal
Lrob
Ik heb gisteren net mijn verkeerstoren tot level 8 kunnen upgraden! Geld was toen ook meteen weer op!
Wistje dat je met gast vliegtuigen niet alleen geld kan krijgen , maar nu ook olie en passagiers!
Voorlopig heb ik geen geld voor die upgrades maar de spullen kunnen jullie alvast wel sturen! Jekan ze maar op voorraad hebben he!
Lrob
Ik heb gisteren net mijn verkeerstoren tot level 8 kunnen upgraden! Geld was toen ook meteen weer op!
Wistje dat je met gast vliegtuigen niet alleen geld kan krijgen , maar nu ook olie en passagiers!
Voorlopig heb ik geen geld voor die upgrades maar de spullen kunnen jullie alvast wel sturen! Jekan ze maar op voorraad hebben he!
susje
zaterdag 23 augustus 2014 om 22:23
@lrobl; heb je gisteren en vandaag een draaihek gestuurd.
Die dingen blijf ik 8 dagen sturen, zodat al mijn buren er 8 hebben.
@sumasto: bij aeroporto ben ik ook nog (lang) niet aan deze update toe, maar als ik mezelf een draaihek stuur en het vervolgens terugstuur komt het wel als hetzelfde terug.
Het is dus niet zoals in het verleden wel gebeurde, dat het onderweg spontaan veranderde in iets anders.
Ik ben ook maar weer naar Santiago gaan vliegen, maar het aantal items dat meekomt is bedroevend laag.
@sumasto: bij aeroporto ben ik ook nog (lang) niet aan deze update toe, maar als ik mezelf een draaihek stuur en het vervolgens terugstuur komt het wel als hetzelfde terug.
Het is dus niet zoals in het verleden wel gebeurde, dat het onderweg spontaan veranderde in iets anders.
Ik ben ook maar weer naar Santiago gaan vliegen, maar het aantal items dat meekomt is bedroevend laag.
zondag 24 augustus 2014 om 13:12
Ik ben nog niet aan de updates toe, maar wil de items wel graag ontvangen bij beide airports. Nu ik het bericht van Seal lees, kan ik ze dus ook gewoon naar jullie terugsturen, wat een verrassing!
Voor diegene die de nieuwe items niet kunnen sturen:
Knufs place
Vliegtuigband, fuel, catering, brandstofslangen
Coco's place
Tv schermen (2), schuurmachine (2), ventilatiefilter (1), bedieningspaneel (2)
Suc6 allemaal!
Voor diegene die de nieuwe items niet kunnen sturen:
Knufs place
Vliegtuigband, fuel, catering, brandstofslangen
Coco's place
Tv schermen (2), schuurmachine (2), ventilatiefilter (1), bedieningspaneel (2)
Suc6 allemaal!
'Knufs place'
maandag 25 augustus 2014 om 06:50
quote:girasole3 schreef op 23 augustus 2014 @ 22:23:
Ik ben ook maar weer naar Santiago gaan vliegen, maar het aantal items dat meekomt is bedroevend laag.@ Seal / Lrobl / Jannie: ik heb jullie de items teruggestuurd, hebben jullie die ook ontvangen?
Ik ben ook maar weer naar Santiago gaan vliegen, maar het aantal items dat meekomt is bedroevend laag.@ Seal / Lrobl / Jannie: ik heb jullie de items teruggestuurd, hebben jullie die ook ontvangen?
'Knufs place'
maandag 25 augustus 2014 om 11:52
quote:knuf62 schreef op 25 augustus 2014 @ 06:50:
[...]
@ Seal / Lrobl / Jannie: ik heb jullie de items teruggestuurd, hebben jullie die ook ontvangen?
Ja, helemaal goed! Dank je wel.
Het is ook het meest handige om het zo te doen, omdat de items waarschijnlijk weer verdwijnen als je betreffende gebouw geupdated is.
Alle level 8 items kan ik ook al heel lang niet meer versturen.
Inmiddels heb ik voor de terminal alleen nog 3 patrouilleerdrones nodig , de andere items heb ik voldoende.
Voor de verkeerstoren en het gemeentehuis kan ik alles nog gebruiken. Zag dat je voor die items naar Kaapstad of Oslo kunt vliegen.
Succes weer allemaal!
[...]
@ Seal / Lrobl / Jannie: ik heb jullie de items teruggestuurd, hebben jullie die ook ontvangen?
Ja, helemaal goed! Dank je wel.
Het is ook het meest handige om het zo te doen, omdat de items waarschijnlijk weer verdwijnen als je betreffende gebouw geupdated is.
Alle level 8 items kan ik ook al heel lang niet meer versturen.
Inmiddels heb ik voor de terminal alleen nog 3 patrouilleerdrones nodig , de andere items heb ik voldoende.
Voor de verkeerstoren en het gemeentehuis kan ik alles nog gebruiken. Zag dat je voor die items naar Kaapstad of Oslo kunt vliegen.
Succes weer allemaal!
dinsdag 26 augustus 2014 om 10:02
dinsdag 26 augustus 2014 om 16:56
quote:sumasto schreef op 25 augustus 2014 @ 17:55:
En we gaan weer back to school!
Ze kunnen blijkbaar niks anders verzinnen
Idd; komt in de tijd dat ik het speel nu al voor de derde keer voorbij.
Iedereen heeft een hoop universiteiten opgeruimd toen die nieuwe regels mbt inwoners werden ingevoerd.
Ik had er 6, nu nog maar 2.
En we gaan weer back to school!
Ze kunnen blijkbaar niks anders verzinnen
Idd; komt in de tijd dat ik het speel nu al voor de derde keer voorbij.
Iedereen heeft een hoop universiteiten opgeruimd toen die nieuwe regels mbt inwoners werden ingevoerd.
Ik had er 6, nu nog maar 2.
dinsdag 26 augustus 2014 om 18:40
quote:jojo65 schreef op 26 augustus 2014 @ 17:18:
Ik doe ook nog steeds mee. Stuur steeds 3D printers, maar wil er graag een paar terug. Verder nog nodig bewegingssensor,patrouilledrone, draaihekjes en informatiebron nodig.
Jojo65
Als eren terugstuur knop bijzit stuur ik het altijd terug!
Hebben jullie erook last van dat je android buren niet thuis zijn ! Ik kan er nog steeds niet op bezoek komen!
Ik doe ook nog steeds mee. Stuur steeds 3D printers, maar wil er graag een paar terug. Verder nog nodig bewegingssensor,patrouilledrone, draaihekjes en informatiebron nodig.
Jojo65
Als eren terugstuur knop bijzit stuur ik het altijd terug!
Hebben jullie erook last van dat je android buren niet thuis zijn ! Ik kan er nog steeds niet op bezoek komen!
susje
dinsdag 26 augustus 2014 om 22:41
quote:jojo65 schreef op 26 augustus 2014 @ 22:03:
@susje is handdroger geworden
en zo heb ik er ineens 10 van allerlei buren die op terugsturen klikken...En nog steeds geen 3D printer
@ seal draaihek is wel goed aangekomenIk klik op terugsturen, want ik heb de nieuwe items nog niet. Er komt in ieder geval een nieuw item terug
@susje is handdroger geworden
en zo heb ik er ineens 10 van allerlei buren die op terugsturen klikken...En nog steeds geen 3D printer
@ seal draaihek is wel goed aangekomenIk klik op terugsturen, want ik heb de nieuwe items nog niet. Er komt in ieder geval een nieuw item terug
'Knufs place'
woensdag 27 augustus 2014 om 18:00
Ik heb alleen de patrouilleerdronne en het draaihek voldoende, als ik die krijg zal ik ze terugsturen. De rest heb ik bedroefend weinig incl. Het infobord wat ik wel kan sturen. Vloerwassers heb ik niet, heb ik aan mezelf te danken denk ik, ik dwijl mn vloer te weinig. Denk ik. De schoolopdacht gaat ook (nog) niet best, we sparen verder, en vliegen ook, vliegse weer.
Lrob en lrobll
woensdag 27 augustus 2014 om 22:53
@lrobl: als je mij op aeroporto infoborden stuurt, kan ik ze aan je terugsturen.
Daar heb ik nog geen level 9 items in mijn winkeltje.
Ik heb de indruk dat als je die items wel hebt, bij terugsturen het verandert in het item dat je zelf kunt versturen.
Ik ben inmiddels op Kaapstad en Oslo aan het vliegen voor items, er komt mondjesmaat wel wat binnen alleen bewegingssensoren heb ik nog helemaal niet gezien.
Is er iemand die die dingen kan versturen?
ik ben nog op zoek naar postdrones, handendrogers en 3D printers en voor het andere gebouw naar bewegingssensoren, infraroodcamera's en koffiemachines.
Ik kan draaihekken, besparingslampen en infraroodcamera's versturen.
Vlieg ze weer allemaal.
Ik heb de indruk dat als je die items wel hebt, bij terugsturen het verandert in het item dat je zelf kunt versturen.
Ik ben inmiddels op Kaapstad en Oslo aan het vliegen voor items, er komt mondjesmaat wel wat binnen alleen bewegingssensoren heb ik nog helemaal niet gezien.
Is er iemand die die dingen kan versturen?
ik ben nog op zoek naar postdrones, handendrogers en 3D printers en voor het andere gebouw naar bewegingssensoren, infraroodcamera's en koffiemachines.
Ik kan draaihekken, besparingslampen en infraroodcamera's versturen.
Vlieg ze weer allemaal.
donderdag 28 augustus 2014 om 20:08
quote:girasole3 schreef op 27 augustus 2014 @ 22:53:
@lrobl: als je mij op aeroporto infoborden stuurt, kan ik ze aan je terugsturen.
Ik heb de indruk dat als je die items wel hebt, bij terugsturen het verandert in het item dat je zelf kunt versturen.l.@lrobl Dat geldt ook voor Knufs en Coco's place, ik stuur ze wel terug!
Ik heb de indruk dat als je die items wel hebt, bij terugsturen het verandert in het item dat je zelf kunt versturen.l.@lrobl Dat geldt ook voor Knufs en Coco's place, ik stuur ze wel terug!
'Knufs place'
vrijdag 29 augustus 2014 om 13:33
Hallo!
Na een aantal maanden niet gespeeld te hebben, ben ik alweer een week fanatiek bezig.
Ik stuur alle hoge level items die ik krijg zoveel mogelijk terug. Kunnen jullie me daarnaast helpen aan;
Voor fruit air;
Stadion;
4 x bank
1 x doelpalen
3 x videoscherm
2 x robotgrasmaaier
Missiecontrolecentrum;
4 x communicatie antenne
2 x optisch systeem
Controletoren;
2 x ampèremeter
Alvast bedankt weer!
Na een aantal maanden niet gespeeld te hebben, ben ik alweer een week fanatiek bezig.
Ik stuur alle hoge level items die ik krijg zoveel mogelijk terug. Kunnen jullie me daarnaast helpen aan;
Voor fruit air;
Stadion;
4 x bank
1 x doelpalen
3 x videoscherm
2 x robotgrasmaaier
Missiecontrolecentrum;
4 x communicatie antenne
2 x optisch systeem
Controletoren;
2 x ampèremeter
Alvast bedankt weer!