Goede loopwagen?

26-07-2014 10:02 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze kleine jongen van 2,5 jaar begint nu interesse te krijgen in lopen (ernstige ontwikkelingsachterstand) en ik heb 2 loopwagentjes. Een van de Hema die te licht is en kiepert en een van woezel & pip die hij heel leuk vindt maar hij is moeilijk wendbaar en maakt strepen op de vloer.

Dus we willen een ander kopen die fijn is voor onze peuter van alweer 14,5 kg. Iemand tips?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
quote:bibaatje schreef op 26 juli 2014 @ 11:09:

Wij hadden deze.

Foeilelijk, maar beide kinderen hebben er met veel plezier mee gelopen en gespeeld. En hij kiept niet. (Verbaasde mij heel erg hoeveel loopkarretjes wel kiepen trouwens).

Als je in de buurt van Schiphol woont, kan je deze zo bij me ophalen... Hij staat hier te verstoffen. Ook hier is er heel veel mee gespeeld!

Om te leren lopen vond ik de loopwagen van nijntje veel handiger. Daar kan je wielen stroever van zetten, zodat hij niet te hard vooruit rolt (mijn jongste viel vaak voorover omdat de loopwagen sneller ging dan zijzelf).
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven