Volgend(e)
donderdag 4 september 2014 om 00:11
donderdag 4 september 2014 om 11:13
quote:zas schreef op 04 september 2014 @ 08:14:
[...]
Huh?? Werkelijk nog nooit gehoord! Versta je gewoon niet verkeerd? Een beetje het mama-appelsap principe?
Haha, het is echt! Maar dat komt omdat er veel mensen werken van wie Nederlands niet de moedertaal is.
En om de één of andere reden hebben veel anderen het overgenomen.
[...]
Huh?? Werkelijk nog nooit gehoord! Versta je gewoon niet verkeerd? Een beetje het mama-appelsap principe?
Haha, het is echt! Maar dat komt omdat er veel mensen werken van wie Nederlands niet de moedertaal is.
En om de één of andere reden hebben veel anderen het overgenomen.
donderdag 4 september 2014 om 17:04
vrijdag 5 september 2014 om 12:29
quote:Penelopeia schreef op 04 september 2014 @ 17:04:
Goh, ik heb me nooit gerealiseerd dat dit eigenlijk best ingewikkeld is.
Ik ook niet.
Ik heb contact met een buitenlands persoon die Nederlands aan het leren is en daar zag ik het fout gaan. Mijn probleem was alleen dat ik echt niet uit kon leggen hoe het dan wel precies werkt.
Goh, ik heb me nooit gerealiseerd dat dit eigenlijk best ingewikkeld is.
Ik ook niet.
Ik heb contact met een buitenlands persoon die Nederlands aan het leren is en daar zag ik het fout gaan. Mijn probleem was alleen dat ik echt niet uit kon leggen hoe het dan wel precies werkt.
Niet geschoten is altijd mis
vrijdag 5 september 2014 om 12:34
vrijdag 5 september 2014 om 12:43
vrijdag 5 september 2014 om 12:48
quote:Mevrouw75 schreef op 05 september 2014 @ 12:34:
[...]
Is dat wel goed? Ik zou zeggen Het uiteindelijke doel ….
En dan klopt 'ie gewoon wel.Nou, ik ga ervan uit dat het goed in het boek staat (ben er ook nog geen enkele spelfout in tegengekomen). En Penelopia geeft ook voorbeelden van dat het kan.
[...]
Is dat wel goed? Ik zou zeggen Het uiteindelijke doel ….
En dan klopt 'ie gewoon wel.Nou, ik ga ervan uit dat het goed in het boek staat (ben er ook nog geen enkele spelfout in tegengekomen). En Penelopia geeft ook voorbeelden van dat het kan.
vrijdag 5 september 2014 om 13:04
quote:ikeaverslaafde schreef op 05 september 2014 @ 13:00:
Krat kan beide.
http://de-of-het.nl/krat/Tsjonge,ben ik even ouderwets. Voel me nu net mijn oma die nog zoo schreef.
Krat kan beide.
http://de-of-het.nl/krat/Tsjonge,ben ik even ouderwets. Voel me nu net mijn oma die nog zoo schreef.