Geld & Recht alle pijlers

Iphone 6 is uit!

10-09-2014 10:40 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er net als ik een iphone 6 aanschaffen?

Ben op mijn iphone 4s uitgekeken, ik begin steeds meer te storen aan het kleine scherm. Ik wil geen andere merk (die wel toestellen hebben met grotere scherm) zoals samsung want de besturing vind ik niet fijn.

Nieuw kost de iphone 6 699¤ en de plus versie 799¤.

Absurde prijzen maar ik heb het er wel voor over omdat ik de telefoon elke dag minstens 3 uur gebruik voor allerlei zaken.

Moet trouwens de telefoons in het echt zien om te bepalen welke het gaat worden, maar ik denk de gewone 6.

Moet even rekenen wat voordeliger is, een abonnement met toestel of een simonly en dan een los toestel aanschaffen. Meestal kom ik goedkoper uit met het laatste.

Ik verbruik veel data dus mijn voorkeur gaat uit naar een met 10gig data.
Ikke! Zal ongetwijfeld een hele vooruitgang zijn, zat echt te smachten om groter scherm. Hier gaat het zeker de 6plus worden. Ik koop hem los want hier in HK veel goedkoper dan elders in de wereld.
Ik ga ook voor de 6 maar heeft nog geen haast.

De gewone 6 denk ik.

Sowieso ga ik voor een los toestel en niet voor een abonnement.

Toen ik in hk was heb ik mij idd verbaasd over de prijzen
Wat een onzin dat je de besturing niet fijn vind. Android verschilt namelijk maar heel weinig van die van een i Phone.

I Phone is gewoon een "kijkeenswateenduretelefoonikheb" telefoon.
Dat ben ik niet met je eens Nina, ik heb beide telefoons gehad en ben absoluut voorstander van iPhone.

Ennietomdatikdenkkijkmijdanmetdiedurefoon

Wat een onzin zeg, ben toch geen 15 meer
Ik vind Iphone nog steeds minder specificaties hebben dan de Samsung serie dus nee.
quote:nina1966 schreef op 10 september 2014 @ 10:49:

Wat een onzin dat je de besturing niet fijn vind. Android verschilt namelijk maar heel weinig van die van een i Phone.

I Phone is gewoon een "kijkeenswateenduretelefoonikheb" telefoon.Onzin, er zit best veel verschil tussen Android en iOS. Ik gebruik ze alletwee en kan met zekerheid zeggen dat het besturinssysteem van Apple veel intuïtiever is, zonder daarmee te zeggen dat iOS in zijn geheel beter of slechter is. En dat vooroordeel van "kijkeenswateenduretelefoonikheb" is ook zo'n dooddoener.

De Samsung S4 van mijn man was toch echt duurder dan mijn 4S indertijd, maar ik ga nog voor geen goud over. Ik vind IOS echt fijner, mag toch?

OT: Ik denk dat ik hem ook ga aanschaffen, het gewone kleine model maar wel met 64 gig geheugen. Ik koop hem altijd los, althans, mijn werkgever gaat dat dit keer doen.

Ik heb een Samsung Galaxy S4 gehad en nu een iPhone 5S en ik ga voor geen goud meer terug naar Android. Het enige wat ik fijner vond aan de Samsung was een groter scherm, maar die heeft de iPhone 6 nu ook.

Omdat ik mijn 5S nog maar een half jaar heb, ga ik zeker nog geen iPhone 6 aanschaffen, dat zou mijn portemonnee niet zo leuk vinden...
Ik heb jaren geen iPhone gehad omdat ik ze te duur vond, maar ben uiteindelijk om gegaan ivm hun gebrek aan virussen. Ik ga dus idd ook voor de nieuwe iPhone.
Mooie telefoon weer:)

Maar ben voorlopig nog tevreden met mijn 5

Ik vind iOS ook een stuk fijner werken,en het motto "kijkeenswateenduretelefoon" ga er vanuit dat de meeste hier niet meer op middelbare school zitten,dat je om die reden een telefoon koopt..
Wat een onzin Nina....je klinkt jaloers.
@Chiquita, scheelt idd enorm. MacBook was hier Eur1000,- goedkoper dan in Nederland!
En ik ben juist zo blij met mijn 'kleine' iPhone 5s ;).
You only live once, if you do it right: once is enough..
quote:hkgirl schreef op 10 september 2014 @ 11:11:

@Chiquita, scheelt idd enorm. MacBook was hier Eur1000,- goedkoper dan in Nederland! Hongkong is inderdaad Apple heaven
quote:laverne schreef op 10 september 2014 @ 10:58:

[...]

Onzin, er zit best veel verschil tussen Android en iOS. Ik gebruik ze alletwee en kan met zekerheid zeggen dat het besturinssysteem van Apple veel intuïtiever is, zonder daarmee te zeggen dat iOS in zijn geheel beter of slechter is. En dat vooroordeel van "kijkeenswateenduretelefoonikheb" is ook zo'n dooddoener.

Meen je dat nou? Ik gebruik ook allebei, maar ik vind Android echt vele malen makkelijker. Vooral het linken tussen applicaties gaat zoveel eenvoudiger dan bij Apple.

(En ik heb een Android telefoon die duurder is dan de meeste Iphones, dus van jaloezie heb ik geen last. Maar mijn Ipad gaat snel vervangen worden door een android tablet)
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ik heb ook alles van Apple, nou ja bijna.
ik zweer ook bij een iPhone.. En ik heb hem niet om mee te showen.. ding zit ook in een onopvallend hoesje waaraan je niet kunt zien dat het een iPhone is.. Ik had voorheen Samsung.

Ook mijn tablet is van Apple. Mijn moeder heeft een Samsung Galaxy Tab.. ik vind het een onding..
Ik ga huilen, want ik wil geen grotere telefoon! Ik ben juist zo blij dat de iPhone niet zo idioot groot was. Gelukkig is de mijne nog niet aan vervanging toe, ik heb een 5S en die heb ik pas sinds begin dit jaar. Verder ziet de 6 er trouwens wel mooi uit.
Ach Krullevaer, je hóeft toch niet mee te doen! Maar het is wel zo hip natuurlijk.
quote:hkgirl schreef op 10 september 2014 @ 11:09:

Wat een onzin Nina....je klinkt jaloers. nee hoor. Vriend werkt er mee dus kan er zo een krijgen. Maar het gekke is dat veel van de mensen die er mee werken kiezen voor een ander merk, ik dus ook.
Ik vind de iPhone gewoon een fijne telefoon. Ik ga de 6 niet kopen, waarschijnlijk wel die daarna (ik sla er altijd eentje over) maar ik verwacht niet dat die telefoon weer kleiner gaat worden. En bijna alle smartphones zijn zo idioot groot, dus er blijft weinig keuze over dan hè.
Mooi ding. Alleen weer veel te duur helaas. Beetje nette configuratie (de 6 plus met 64gb opslagruimte) wordt 900 euro...
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
quote:hkgirl schreef op 10 september 2014 @ 10:43:

Ikke! Zal ongetwijfeld een hele vooruitgang zijn, zat echt te smachten om groter scherm. Hier gaat het zeker de 6plus worden. Ik koop hem los want hier in HK veel goedkoper dan elders in de wereld.

Wat zijn de prijzen in hk?

Kun je de taal naar nederlands instellen?

Als het veel scheelt dan koop ik ook in hk, heb veel familie daar wonen.
Ik wil nu ook naar Hong Kong..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven