Degenslikkertraining
vrijdag 12 september 2014 om 20:15
Ik bedacht mij dat mij reactie op 'Tips om goed te pijpen' eigenlijk wel een eigen topic verdiende of kent iedereen deze oefening al?
Herhaal de volgende oefening een paar keer per dag met een tandenborstel. Maak daarmee kleine draaiende bewegingen op jou tong en ga langzaam naar achteren, totdat die braakneigingen weer boven komen. Probeer het plekje te vinden waar je het nog 10 seconden vol houd. Ga zo telkens een stukje verder. Niet zo ver dat je de kop van je tandenborstel niet meer kan zien. Zo heb je het redelijk snel onder de knie. Ontspannen en goed letten op je ademhaling spreekt voor zich zou ik zeggen en ja als je niet regelmatig oefent dan raak je de vaardigheid helaas weer kwijt.
Herhaal de volgende oefening een paar keer per dag met een tandenborstel. Maak daarmee kleine draaiende bewegingen op jou tong en ga langzaam naar achteren, totdat die braakneigingen weer boven komen. Probeer het plekje te vinden waar je het nog 10 seconden vol houd. Ga zo telkens een stukje verder. Niet zo ver dat je de kop van je tandenborstel niet meer kan zien. Zo heb je het redelijk snel onder de knie. Ontspannen en goed letten op je ademhaling spreekt voor zich zou ik zeggen en ja als je niet regelmatig oefent dan raak je de vaardigheid helaas weer kwijt.
vrijdag 12 september 2014 om 20:38
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 20:33:
Geen circustopic dus. Jammer.
Pijpen is een koud kunstje. Daar heb je geen training voor nodig.
Het gaat om deep throaten! Dat is andere koek
Ik ben voorbij de tandenborstel, de afwasborstelchallenge heb ik verleden week volbracht.
Maandag begin ik met de wc-borstel, maandag hè? Het is nu weekend!
Geen circustopic dus. Jammer.
Pijpen is een koud kunstje. Daar heb je geen training voor nodig.
Het gaat om deep throaten! Dat is andere koek
Ik ben voorbij de tandenborstel, de afwasborstelchallenge heb ik verleden week volbracht.
Maandag begin ik met de wc-borstel, maandag hè? Het is nu weekend!
Je bent zelf een theepot
vrijdag 12 september 2014 om 20:53
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2014 @ 20:40:
Een wc-borstel? Ha, dat is nog niks. Ik slik met het grootste gemak een bezem in.
Wauw, cursus 4 al LV
Respect woman, respect!
Ik zie erg op tegen deel 5, de stofzuigerslang, mèt het bochtje. Maar zover ben ik nog niet.
Een wc-borstel? Ha, dat is nog niks. Ik slik met het grootste gemak een bezem in.
Wauw, cursus 4 al LV
Respect woman, respect!
Ik zie erg op tegen deel 5, de stofzuigerslang, mèt het bochtje. Maar zover ben ik nog niet.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 12 september 2014 om 21:20
quote:simone789 schreef op 12 september 2014 @ 21:05:
straks heb je niet eens meer door als die van je man in je keel zit
Gaat het daarom? Huh?
Ik dacht dat het een wedstrijdje was.
Scamp staat voor met haar lantaarnpaal, extra kinky vanwege de stroom.
Deel 10 van de cursus denk ik
straks heb je niet eens meer door als die van je man in je keel zit
Gaat het daarom? Huh?
Ik dacht dat het een wedstrijdje was.
Scamp staat voor met haar lantaarnpaal, extra kinky vanwege de stroom.
Deel 10 van de cursus denk ik
Je bent zelf een theepot
vrijdag 12 september 2014 om 21:27
vrijdag 12 september 2014 om 21:31
vrijdag 12 september 2014 om 21:55
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 september 2014 @ 21:24:
[...]
Er begint me iets te dagen over die laatste sekspartner van mij, die ene die nooit meer teruggevonden is. Volgende keer iets minder woest pijpen dus. Bedankt voor de tip!
Oh néé, dat telt niet!
Die student werd offline gehaald dus er is geen enkele controle.
En het ging daar niet over pijpen!
Nee LV, je komt niet zo makkelijk bovenaan te staan,
Ik vind dit vals spelen. Bah!
[...]
Er begint me iets te dagen over die laatste sekspartner van mij, die ene die nooit meer teruggevonden is. Volgende keer iets minder woest pijpen dus. Bedankt voor de tip!
Oh néé, dat telt niet!
Die student werd offline gehaald dus er is geen enkele controle.
En het ging daar niet over pijpen!
Nee LV, je komt niet zo makkelijk bovenaan te staan,
Ik vind dit vals spelen. Bah!
Je bent zelf een theepot