Hoe heet dit pianonummer?

13-09-2014 15:54 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam bij dit filmpje terecht: https://www.youtube.com/watch?v=XO-abUhL_Ws

Weet iemand hoe het pianonummer heet als dat meisje haar (dramatische) verhaal vertelt?
Geen idee, maar tranen over mijn wangen van dat optreden.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Een muziekfragment uit Bonfire heart?

Bonfire heart-piano
De eerste ingeving hier was dat het lijkt op iets van Adele? Maar ik heb geen idee.
Doet me denken aan Brian Crain. Hier een linkje naar een van zijn nummers, volgens mij niet degene uit je post maar wel in die stijl.

Brian Crain
Ja het eerste begin is Adele met someone like you, maar dan verandert het en weet ik het niet meer.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Iets van Coldplay?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hallelujah -leonard cohen
quote:ilonadenise schreef op 13 september 2014 @ 18:12:

Doet me denken aan Brian Crain. Hier een linkje naar een van zijn nummers, volgens mij niet degene uit je post maar wel in die stijl.

Brian Crain

Ik had precies hetzelfde als jij (doet me ergens aan denken, maar volgens mij is het het niet), maar dan met Einaudi. Lijkt erg op de link die jij geeft. Beetje van die kabbelende pianomuziek, vaak wat treurig.

TO, als je er in geïnteresseerd bent omdat je zoiets wilt spelen moet je maar eens wat bladmuziek van Einaudi googelen, is aardig wat van online te vinden.
Mooi fragment!

Misschien is het iets van einaudi?
Uit de film Amélie? Zit ook prachtige (piano)muziek bij.
Hachiko pianosong?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven