Onthoofding op straat

18-09-2014 08:01 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, daar gaan we weer een stapje verder. Loop je nu reeds gevaar op ontvoering en uiteindelijk onthoofding in Syrië en Irak, daar komt nu een onthoofding in een willekeurige straat in een willekeurige stad in het 'westen' bij.

In Australië is een netwerk opgerold van terreurmoslims. Men wilde de bevolking 'shockeren en mogelijk angst aanjagen' door een willekeurig persoon van straat te plukken en voor de camera te onthoofden, en daarna te wikkelen in de vlag van Islamitische Staat. Wees eerlijk, zo onwaarschijnlijk is dit niet nadat ik Engeland al een soldaat op straat werd onthoofd.

Zou als wraak dan een willekeurige moslim worden vermoord? Dat zal een gezellige toestand worden zeg.

Waar gaat dit eindigen?
quote:copacabana schreef op 18 september 2014 @ 17:22:

Nieuwste ISIS video gezien?

Gelukkig geen bloederige taferelen dit keer, maar een gevangen genomen journalist die zittend achter een tafel beweert dat de media liegt en dingen verdraait en dat ieder verhaal twee kanten heeft. Hij kondigt een serie van video's aan die dat de komende tijd moet gaan bewijzen: 'You may be surprised at what you learn.'

Of hij nou met de dood wordt bedreigd of lijdt aan het stockholmsyndroom, een ding moet je ISIS toch wel nageven: ze weten hoe je campagne voert. Bizar, dit.

Hier is de video:

https://www.youtube.com/watch?v=gI3eWXYC2UUWaarom is dat bizar? Het zijn allemaal westerlingen die de media voor ISIS verzorgen. Veel van hen woonden tot voor kort in Europa. Waarom zouden zij niet weten hoe media en propaganda werkt?
De twee jihadisten uit Huizen zijn ook weer op vrije voeten.

Van een verdachte werdt een zelfmoordbrief en beschrijvingen voor een bom gevonden op zijn computer.Zelfs dit was nog geen reden om hem vast te houden volgens de rechter.

Moet zeggen dat ik me hier toch niet prettig bijvoel dat deze mensen gewoon weer naar huis gaan al is het met een enkelband.

Ik probeer alle kanten te begrijpen en lees oa marokkocomunity.

Dit is een forum voor Marrokanen.Schrijven doe ik er niet omdat er een paar om alles boos worden en dreigen dat ze ip opsporen van mensen die er tegen in gaan.En die tegen reacties zijn meestal heel netjes.Door hier veel te lezen begrijp ik dat sommige( ik denk niet dat dit forum voor alle moslims spreekt)zo heilig in Is geloven omdat de eindslag van moslims tegen kruisvaders vanuit Syrie begint.Waar de moslims de kruisvaarders overwinnen door een vuur van zee.Dan breekt het tijdperk van de overheersing van de islam aan.Verder schrik ik daar van de haat tegen reacties van kuffars(ongelovigen).Worden voor alles uitgescholden van Varken tot zionist.De haat druipt er van af.Over racisme gesproken dat is echt heel erg daar.

Verder beweren er ook veel dat Is een complot is van de Cia en zionisten.Hebben ze zelfs een foto van een strijder met een tatoeage van het amerikaanse leger als bewijs.

Nieuws uit Marokko wordt hier ook gepost over het vermiste meisje wordt gezegd dat alle marokkaanse vrouwen hun ten schande maken.Een vrouw die wordt verkracht heeft het verzonnen want een moslim doet dat niet.En het is haar eigen schuld omdat ze alleen over straat liep.

De haat tegen Amerika is zo groot.Eigenlijk tegen heel het westen.

De politie is altijd discriminerend en wij nederlanders zijn allemaal pedofiel en Homo's .Aboutaleb en andere die fors waarschuwen zijn westerse schoot honden.

Kijk en dit is waar onze regering de fout ingaat om steeds maar weg te kijken.En maar islamitische scholen en moskees bij te bouwen.

De ouders en imam moeten de jongeren leren dat ze respect moeten hebben voor andere geloven en niet gelovigen.

Dat ze moeten integreren en er moet respect voor de politie bijgebracht worden.

Als hier niet op ingesprongen wordt dan voelen ze zich gesterkt dat er steeds maar racisme bijgesleept wordt.Er is wel racisme maar deze groep ziet elk tegenwoord als racisme.

Het zijn niet alleen de kanslozen die zich aansluiten bij de jihad.Het is juist alamerend hoeveel er naar Syrie vertrekken met een goede opleiding of goede baan.Waarvan de buurt verbaasd is omdat het zulke rustige lieve mensen zijn.

Zelf woon ik ook in Rotterdam en er is behalve hillegersberg misschien geen een wijk meer die niet multicultureel is.

Ik vindt Rotterdam met name het laatste jaar erg veranderen.

De wijken verloederen.Banden worden lekgesneden in onze wijk.

En wijken zoals noord,zuid en west voel ik me echt niet prettig hoor.De mensen zijn op het moment intolerant en erg opzichzelf.

Er zijn ook ontzettend veel mensen die ik spreek die hun banen verliezen.Misschien dat dit met de verharding te maken heeft.

Dit bovenstaande betreft dan niet de moslims.Maar gewoon heel de wijk die aan het veranderen is in geen prettige leefomstandigheden.

Zelf stemde ik altijd op Wilders.

Meer om het uit de Eu willen maar ook omdat Wilders met sommige standpunten gelijk heeft.

Al vondt ik de sticker onnodig provocerend,het minder minder niet zo probleem omdat iedereen die zijn hele toespraak beluisterd hoort dat hij eerst criminelen zegt en dit een keer vergeet wat enorm opgeblazen werdt.Nu op dit moment als er verkiezingen zijn zou ik geen Wilders stemmen.hij provoceert en het is te zot voor woorden om moslims een antishaira verklaring te laten ondertekenen.Hij kan niet samenwerken met de rest van het kabinet.En al heeft hij op sommige punten zeker gelijk deze man kan nooit onze volksvertegenwoordiger worden.

Dan zou ik nog liever Aboutaleb in die functie zien want dat is gewoon een prima burgemeester voor heel zijn stad.

Overigens vondt ik Jan maat geen racist.die man is gewoon weggeterroriseerd en met de politiek gestopt omdat zijn vrouw invalide is geraakt bij een aanslag op haar.Enige punt waar ik me niet in kon vinden was de doodstraf.

Hoe nobel we ook zijn we kunnen niet heel de wereld in ons kleine landje opvangen.Dit moet beperkt worden en meer gericht op hulp aan de landen die het nodig hebben.

Ergens is ons kabinet en de Eu slecht bezig want ze ondersteunen mensenhandelaars.Maar geen enkel Eu land doet er wat aan.Allemaal bang om voor racist uitgemaakt te worden ,en niet te vergeten dat de linkse kliek erg veel geld aan deze mensen verdiend.

In Rotterdam is ook een wachtijd van acht jaar voor een betaalbaar huurhuis.Waar moeten we al deze mensen laten?En hoe kunnen we ze goed helpen als ze straks geen kans hebben op banen?
http://www.telegraaf.nl/b ... s_delen_flyers_uit__.html

Laten we eens heel goed beseffen dat het gevaar vele malen groter blijkt te zijn, dan dat die suffe politici ons wil laten geloven. En heel erg dichtbij. het is niet iets meer van een paar duizend kilometer weg, nee , het gebeurd hier gewoon in de straat. Doodeng is dit. Ik houd ook echt mijn hart vast als Nederland zich er echt mee gaat bemoeien, breekt hier de welbekende p*****s uit. Mooier kan ik het niet maken helaas.
quote:willem1959 schreef op 18 september 2014 @ 08:01:

Ja hoor, daar gaan we weer een stapje verder. Loop je nu reeds gevaar op ontvoering en uiteindelijk onthoofding in Syrië en Irak, daar komt nu een onthoofding in een willekeurige straat in een willekeurige stad in het 'westen' bij.

Hoezo "een stapje verder" ??

Toen Mohamed Bouyeri Theo van Gogh vermoordde, heeft hij ook geprobeerd hem te onthoofden. Hij schoot op hem, stak hem in zijn borst en sneed niet alleen zijn keel door maar probeerde zijn hoofd af te snijden.

Dat lukte niet (een hoofd afsnijden is nog niet zo gemakkelijk en hij had waarschijnlijk geen ervaring, wellicht een verkeerd mes en was in tijdnood) dus hij vluchtte weg toen de politie arriveerde.

Maar zijn (deels uitgevoerde) intentie was wel degelijk om Theo van Gogh niet alleen te doden maar ook te onthoofden.

En dat gebeurde in Amsterdam, in november 2004.

Niets nieuws onder de zon, dus.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
De IS bestaat volgens mij uit sjiieten. Een islamatische stroming, die tegen alle andere overtuigingen is, ook andere islamitische stroming. Koerden, soenieten, weet ik veel meer.

Voor de gemiddelde moslim die hier rondloopt, vormen zij net zo goed een gevaar.
quote:jasse schreef op 18 september 2014 @ 11:59:

[...]

En toch hangt 89% van de wereldbevolking in 2010 een religie aan, een aantal dat volgens wetenschappers in de komende 40 jaar waarschijnlijk tot ongeveer 91% gaat stijgen. Maar hoeveel procent van deze 89% van alle mensen op aarde zou een gewelddadige fundamentalist worden?De AIVD heeft in een rapport ('Van dawa tot jihad. De opkomst van het neoradicalisme in Nederland') becijferd dat 5% van de moslimbevolking in de westerse wereld ontvankelijk is voor de radicale islam.

Daarvan zou 10% kunnen radicaliseren in de richting van de jihad.

Dat is veel!

Rekensom:

Nederland:

Er zijn 1.040.000 moslims in Nederland. Ruim 1 miljoen dus.

Daarvan zijn er dus 52.000 ontvankelijk voor radicalisme.

5.200 moslims kunnen radicaliseren in de richting van de jihad!

Europa:

In Europa zijn er 50 miljoen moslims.

Daarvan zijn er 2,5 miljoen vatbaar voor radicalisme.

En een kwart miljoen Europese moslims kunnen radicaliseren in de richting van de jihad.

Dat zijn er veel. Heel veel.
quote:iones schreef op 20 september 2014 @ 11:19:

De IS bestaat volgens mij uit sjiieten. Een islamatische stroming, die tegen alle andere overtuigingen is, ook andere islamitische stroming. Koerden, soenieten, weet ik veel meer.

Voor de gemiddelde moslim die hier rondloopt, vormen zij net zo goed een gevaar.

Het is andersom. ISIS bestaat uit radicale Soennieten. Ze vermoorden onder andere Sjiieten. En Koerden. En Christenen. En Jeziri's. En vrijzinnige Soennieten. En Joden. En ongelovigen. Iedereen eigenlijk, die niet hun fanatieke geloof aanhangt.

Ze hebben het er maar druk mee
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Maar Soeniten kunnen er ook wat van. Het zit overal, door en door in de islam.
eens met carrie bradshaw. Dit heeft alles met islam te maken omdat die gekken ook in naam van.....gruwelijkheden uitroepen.

De gematigden worden heen en weer geslingerd tussen hun westerse idealen en de strenge manipulerende doctrine.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven