Perfect Day
dinsdag 10 april 2007 om 13:24
BOE
~iedereen schrikt wakker, wháát, al zó laat?~
hihi
hier even knip en plakfestijn uit kroeg:
Goedenmiddag!
Zo, ik heb er alweer een ochtendje 'werk' opzitten. Oftewel, ik heb op kantoor doorgebracht, want werken kon niet, de computers waren nog niet aangesloten. Om ongeveer 8 uur heb ik de servicedesk (over computer, netwerk, enz) eens gebeld hoe laat ik de collega's kon verwachten.
Dat ging ongeveer zo:
Dreamer: Hallo, met mij van daar en daar, ik vraag me af wanneer ik de collega's kan verwachten die me aankomen sluiten.
SD: waarom? heeft u een probleem?
Dr: nou, wij zijn verhuisd, en we moeten op het netwerk aangesloten worden enzo
SD: verhuisd? weten wij daarvan?
Dr: nou, dát mag ik wel hopen ja!
SD: nou, ik zoek het even voor u uit en bel u terug
rond 10 voor 10 besluit ik zelf weer eens te bellen, of er al wat bekend was
Dr: hallo, is er al bekend wanneer hier iemand komt?
SD: waarom, heeft u een probleem gemeld?
DR: nee, wij hebben geen probleem, maar we moeten aangesloten worden op het netwerk
SD: waarom? Hoe kan het dan dat u eraf bent?
Dr: nou, we zijn verhuisd
SD: oh, is dat bij ons bekend?
Dr: dat hoop ik wel
SD: met hoeveel bent u dan verhuisd?
DR: nou, met 2 wijkposten, dat is zo'n 15 man (kantoorpersoneel alleen)
SD: ik zoek het voor u uit...
een tijdje later komt de 'coordinatie' van de verhuizing
En.. zijn jullie al weer op het netwerk?
Dr: nee, want er is nog niemand geweest en bij de servicedesk is er niets over verhuizing bekend
Coord: oh, dan bel ik even.. ze zijn 'al' onderweg (!!! we zouden afgelopen donderdagmiddag aangesloten worden!)
Afijn
heren Cio arriveren
Dus.. hier staan de computers... goh, mooi gebouw, bla bla bla
steckertje erin.. ...stekkertje? Zijn de netwerkkabels wel meeverhuisd?
OH, nee, goh.. boven ook niet? Hmm, dan moeten we die nog even halen... ik bel intussen naar de oude locatie en ja, inderdaad, daar liggen nog kabels, maar nee, díe worden niet opgehaald, want er zijn toch veel meer nodig (en dat was van te voren niet bekend???)
Afijn, weer zo'n 45 minuten later.. kabels zijn gearriveerd:
Nou, dan beginnen we boven maar .. en dat terwijl mijn collega en ik dus al vanaf donderdag aan 't wachten waren en 'de heren boven' nog aan 't verhuizen waren.. :? Afijn.. toen ik eindelijk aangesloten was, kon ik email checken en naar huis
Gelukkig was ik gisteren nog wél zo slim geweest om de waterkoker van oude locatie op te halen (gelukkig had ik de sleutel nog) en oploskoffie te kopen, zodat we in elk geval koffie hadden!
Mèn, wat een toestand!
er werd nog wél lekker gebak bezorgd, en wederom gelukkig, ik had nog een aardappelschilmesje en een lepeltje, dus ik kon aan de gebak
Nu gelukkig donderdag pas weer aan 't werk, dan hoop ik dat alles klaar is.
zo
na dit creatieve onderdeel, ga ik lekker hardlopen
en vraag ik me ondertussen af wat voor geheimzinings thee allemaal heeft, waar ze eerst mee ophoudt om vervolgens nog lange tijd mee bezig te zijn, terwijl ze al in bed zou liggen
~iedereen schrikt wakker, wháát, al zó laat?~
hihi
hier even knip en plakfestijn uit kroeg:
Goedenmiddag!
Zo, ik heb er alweer een ochtendje 'werk' opzitten. Oftewel, ik heb op kantoor doorgebracht, want werken kon niet, de computers waren nog niet aangesloten. Om ongeveer 8 uur heb ik de servicedesk (over computer, netwerk, enz) eens gebeld hoe laat ik de collega's kon verwachten.
Dat ging ongeveer zo:
Dreamer: Hallo, met mij van daar en daar, ik vraag me af wanneer ik de collega's kan verwachten die me aankomen sluiten.
SD: waarom? heeft u een probleem?
Dr: nou, wij zijn verhuisd, en we moeten op het netwerk aangesloten worden enzo
SD: verhuisd? weten wij daarvan?
Dr: nou, dát mag ik wel hopen ja!
SD: nou, ik zoek het even voor u uit en bel u terug
rond 10 voor 10 besluit ik zelf weer eens te bellen, of er al wat bekend was
Dr: hallo, is er al bekend wanneer hier iemand komt?
SD: waarom, heeft u een probleem gemeld?
DR: nee, wij hebben geen probleem, maar we moeten aangesloten worden op het netwerk
SD: waarom? Hoe kan het dan dat u eraf bent?
Dr: nou, we zijn verhuisd
SD: oh, is dat bij ons bekend?
Dr: dat hoop ik wel
SD: met hoeveel bent u dan verhuisd?
DR: nou, met 2 wijkposten, dat is zo'n 15 man (kantoorpersoneel alleen)
SD: ik zoek het voor u uit...
een tijdje later komt de 'coordinatie' van de verhuizing
En.. zijn jullie al weer op het netwerk?
Dr: nee, want er is nog niemand geweest en bij de servicedesk is er niets over verhuizing bekend
Coord: oh, dan bel ik even.. ze zijn 'al' onderweg (!!! we zouden afgelopen donderdagmiddag aangesloten worden!)
Afijn
heren Cio arriveren
Dus.. hier staan de computers... goh, mooi gebouw, bla bla bla
steckertje erin.. ...stekkertje? Zijn de netwerkkabels wel meeverhuisd?
OH, nee, goh.. boven ook niet? Hmm, dan moeten we die nog even halen... ik bel intussen naar de oude locatie en ja, inderdaad, daar liggen nog kabels, maar nee, díe worden niet opgehaald, want er zijn toch veel meer nodig (en dat was van te voren niet bekend???)
Afijn, weer zo'n 45 minuten later.. kabels zijn gearriveerd:
Nou, dan beginnen we boven maar .. en dat terwijl mijn collega en ik dus al vanaf donderdag aan 't wachten waren en 'de heren boven' nog aan 't verhuizen waren.. :? Afijn.. toen ik eindelijk aangesloten was, kon ik email checken en naar huis
Gelukkig was ik gisteren nog wél zo slim geweest om de waterkoker van oude locatie op te halen (gelukkig had ik de sleutel nog) en oploskoffie te kopen, zodat we in elk geval koffie hadden!
Mèn, wat een toestand!
er werd nog wél lekker gebak bezorgd, en wederom gelukkig, ik had nog een aardappelschilmesje en een lepeltje, dus ik kon aan de gebak

Nu gelukkig donderdag pas weer aan 't werk, dan hoop ik dat alles klaar is.
zo
na dit creatieve onderdeel, ga ik lekker hardlopen
en vraag ik me ondertussen af wat voor geheimzinings thee allemaal heeft, waar ze eerst mee ophoudt om vervolgens nog lange tijd mee bezig te zijn, terwijl ze al in bed zou liggen

Later is nu
dinsdag 10 april 2007 om 17:00
tsk tsk tsk
Léédvermaak
Ik loop hier wat rond te drentelen... enkele maanden geleden, moest ik op dinsdag úiterlijk om 5 uur het eten klaar hebben. Nu LE z'n zwemdiploma heeft, hoeft dat niet meer. Elvis is meestal pas om half 6 of later thuis, dus eerder het eten klaar is ook niet nodig... dus... drentel... drentel.. heb al wasgevouwen :o (ik bedoel maar, hoever ben je/IK dan heen??) Sinds ik afgelopen zondag álle was opgeruimd heb (nou, oké, strijkwas staat er nog steeds, maar Elvis moet eerst even uitzoeken, welke shirts hij niet meer zal dragen, dat scheelt dan weer strijken
), ben ik dus nog steeds 'bij'.
hoe kan dit nou
ik ben moeder
en ik heb tijd over.
tssss
Léédvermaak
Ik loop hier wat rond te drentelen... enkele maanden geleden, moest ik op dinsdag úiterlijk om 5 uur het eten klaar hebben. Nu LE z'n zwemdiploma heeft, hoeft dat niet meer. Elvis is meestal pas om half 6 of later thuis, dus eerder het eten klaar is ook niet nodig... dus... drentel... drentel.. heb al wasgevouwen :o (ik bedoel maar, hoever ben je/IK dan heen??) Sinds ik afgelopen zondag álle was opgeruimd heb (nou, oké, strijkwas staat er nog steeds, maar Elvis moet eerst even uitzoeken, welke shirts hij niet meer zal dragen, dat scheelt dan weer strijken

hoe kan dit nou
ik ben moeder
en ik heb tijd over.
tssss
Later is nu
dinsdag 10 april 2007 om 17:10
Hahhaa je vervéélt je! 
Gisteren heb ik voor de 2e keer sinds lief en ik bij elkaar zijn tegen hem gezegd: ik verveel me. En de manier waarop hij dan kijkt: :o want het gebeurt echt zelden dat ik me verveel. In die 5 jaar dus 2 keer.
Goed, jij hebt het dus nu ook.
Errugg!! 
Er is hier ook een topic, hoe heet dat nu toch weer, nou ja in ieder geval iets met ideeen om te gaan doen. Kantklossen bijvoorbeeld.
Oh ik ben melig!

Gisteren heb ik voor de 2e keer sinds lief en ik bij elkaar zijn tegen hem gezegd: ik verveel me. En de manier waarop hij dan kijkt: :o want het gebeurt echt zelden dat ik me verveel. In die 5 jaar dus 2 keer.
Goed, jij hebt het dus nu ook.

Er is hier ook een topic, hoe heet dat nu toch weer, nou ja in ieder geval iets met ideeen om te gaan doen. Kantklossen bijvoorbeeld.

Oh ik ben melig!

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 10 april 2007 om 19:06
neee neeeneee, ik verveelde me niet. Ik was wat onrustig, dat ik het gevoel had wat te moeten gaan doen, daar al veel te laat mee was, en dat dat helemaal niet hoefde.
Goed,
ik ben de Van Oranje - Nassau stamboom eens ingedoken. (na het eten, zelfs) om te zien wat een leuke naam voor het nieuwe prinsje zal zijn. Wat een saaaaie mannennamen! Willem en Hendrik. Sowieso, bijna elke vent heet éérst Willem en dan nog iets, zoals Frederik Hendrik, of Maurits.. en weet ik wat. Om in de A-lijn te blijven is er op mannengebied nog Adolf, maar dat lijk me niet zo'n hele goede keuze, eigenlijk.
In navolging van al die Willems, verwacht ik bij een meisje dus Wilhelmina.
Maar ik verwacht een jongen: Maximiliaan
Goed,
ik ben de Van Oranje - Nassau stamboom eens ingedoken. (na het eten, zelfs) om te zien wat een leuke naam voor het nieuwe prinsje zal zijn. Wat een saaaaie mannennamen! Willem en Hendrik. Sowieso, bijna elke vent heet éérst Willem en dan nog iets, zoals Frederik Hendrik, of Maurits.. en weet ik wat. Om in de A-lijn te blijven is er op mannengebied nog Adolf, maar dat lijk me niet zo'n hele goede keuze, eigenlijk.
In navolging van al die Willems, verwacht ik bij een meisje dus Wilhelmina.
Maar ik verwacht een jongen: Maximiliaan
Later is nu
dinsdag 10 april 2007 om 20:11
Hallo Allemaal,
Nou minivakantie zit er weer op ( vandaag was ook al een gewone dinsdag met een berg wasgoed... echt niet normaal.... ) maar die is nu weg.... sprak zij trots
Heerlijke dagen gehad met erg mooi weer dus veel buiten bezig geweest en zelfs al heerlijk buiten kunnen eten.... genieten dus.... tegels gevonden HEHE
Dus het word echt een pracht tuin als we klaar zijn
Dreamer... fantastisch verhaal van je werk,.. lag echt in een deuk!
Meiden wat hebben jullie ook weer lopen nachtbraken.... ik lag er gewoon iedere avond rond een uurtje of elf half twaalf er in.... en dan uitslapen tot negen uur!!!! yeah joepie daar word een mens blij van!
Thee.... wat jammer dat het toch anders uitpakte dan gehoopt... ik spreek je snel uitgebreid
Nou voor nu veel groeten en tot later!
Nou minivakantie zit er weer op ( vandaag was ook al een gewone dinsdag met een berg wasgoed... echt niet normaal.... ) maar die is nu weg.... sprak zij trots

Heerlijke dagen gehad met erg mooi weer dus veel buiten bezig geweest en zelfs al heerlijk buiten kunnen eten.... genieten dus.... tegels gevonden HEHE
Dus het word echt een pracht tuin als we klaar zijn
Dreamer... fantastisch verhaal van je werk,.. lag echt in een deuk!
Meiden wat hebben jullie ook weer lopen nachtbraken.... ik lag er gewoon iedere avond rond een uurtje of elf half twaalf er in.... en dan uitslapen tot negen uur!!!! yeah joepie daar word een mens blij van!
Thee.... wat jammer dat het toch anders uitpakte dan gehoopt... ik spreek je snel uitgebreid
Nou voor nu veel groeten en tot later!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
dinsdag 10 april 2007 om 23:28
Hihi wat erg Dreamer, maar idd een leuk verhaal om te lezen, gelukkig was zo verstandig om wel voor de koffie te zorgen:-)
Ik heb me vandaag niet verveeld, integendeel ben juist lekker druk geweest, maar op z'n tijd een beetje vervelen is niks mis mee;)
Gelukkig dat jij zulk lekker weer gehad hebt Freak, en dan woon je bijna bij mij om de hoek:o Hier was het niet echt geweldig, ook niet vreselijk hoor, maar ik had mooier weer verwacht.
Ben je er achter wat je droom betekende Jasmine?
Ha Nijn en Yas, volgende keer iets vroeger kloppen hoor!
We hebben er weer een prinsesje bij
En vanwege de algehele feestvreugde ga ik maar eens vroeg naar bed:-)
Ik heb me vandaag niet verveeld, integendeel ben juist lekker druk geweest, maar op z'n tijd een beetje vervelen is niks mis mee;)
Gelukkig dat jij zulk lekker weer gehad hebt Freak, en dan woon je bijna bij mij om de hoek:o Hier was het niet echt geweldig, ook niet vreselijk hoor, maar ik had mooier weer verwacht.
Ben je er achter wat je droom betekende Jasmine?
Ha Nijn en Yas, volgende keer iets vroeger kloppen hoor!
We hebben er weer een prinsesje bij
En vanwege de algehele feestvreugde ga ik maar eens vroeg naar bed:-)
.