Entertainment alle pijlers

Zzzzzzze voizzzzzzeeeee 2014

29-08-2014 19:47 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint er weer een nieuwe serie van de zangtalentenshow The Voice met in de jury Ali B, Ilse DeLange, Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis

het begint vanavond om 20.30, wie kijkt en trasht er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dar voorhoofd kan ook echt niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 september 2014 @ 21:38:

En hierna wil ik een over het paard getilde trut die niet kan zingen, liefst met irritant kirrende ouders. Dit is toch geen trashen zo! Zullen we een klacht indienen bij RTL?Nou hè, van de week was het ook al zo waardeloos.
Ik vind hem ook irritant nu. Brrr wegwezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat haar is ook uit.
quote:Nouschi schreef op 19 september 2014 @ 21:40:

Dar voorhoofd kan ook echt niet.Dat zijwindhaar ook niet.
Ja precies Nik.
Maar dat deed ie dan wel weer leuk
Toch moet ik wel vaak om Ali lachen hoor.
quote:whopper schreef op 19 september 2014 @ 21:42:

Maar dat deed ie dan wel weer leukNét gemist.
Ik moet altijd om Ali lachen. Ali is baas.
De titel van topic is nog nooit zo van toepassing geweest.
Ik vind hier dingen van.
quote:Pippin schreef op 19 september 2014 @ 21:36:

Noot van Lief: 'jij eet al de hele week wortels, dat ga ik niet door sjippies kopen doorbreken'.

Maar het is weieieieieikeeeeeeend Morgen is het zaterdag
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik wil ook weer naar de Efteling!
Pff Lief zegt dat ie hoofdpijn heeft en dat ie geen seks wil. Ergens geloof ik hem niet
quote:Nouschi schreef op 19 september 2014 @ 21:43:

[...]

Nét gemist.
Dit vind ik altijd zo geacteerd en nagemaakt. Die stond echt niet in het publiek. Die is daar gewoon heengehaald.....
quote:Pippin schreef op 19 september 2014 @ 21:44:

Pff Lief zegt dat ie hoofdpijn heeft en dat ie geen seks wil. Ergens geloof ik hem niet Want? In ruil voor seks moet hij chips gaan halen bij de avondwinkel?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik vind Kimberly nu al stom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn ervaring is dat mannen altijd seks willen. Ook als ze hoofdpijn hebben.
quote:charlottew88 schreef op 19 september 2014 @ 21:46:

Ik vind Kimberly nu al stom.Ik vind ze allemaal stom. Zit hier alleen omdat ik geen leven heb.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Pippin schreef op 19 september 2014 @ 21:44:

Pff Lief zegt dat ie hoofdpijn heeft en dat ie geen seks wil. Ergens geloof ik hem niet .
Wáarom denken de programmamakers dat wij het interessant vinden wie de kandidaten hebben meegenomen?
Ik vind hier dingen van.
quote:Tickel schreef op 19 september 2014 @ 21:47:

[...]

Ik vind ze allemaal stom. Zit hier alleen omdat ik geen leven heb.Ik ook hoor.
quote:whopper schreef op 19 september 2014 @ 21:46:

Mijn ervaring is dat mannen altijd seks willen. Ook als ze hoofdpijn hebben.niets beter tegen hoofdpijn dan sex vind ik. maar ben geen man.
Hé, de omhoog gevallen trut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven