proxy server
maandag 22 september 2014 om 14:26
Wb de vpn: Google eens op hidemyass (vind die naam zo leuk!)
Ik heb iets soortgelijks gebruikt om in het buitenland naar de Nederlandse uitzendingen van het wk te kijken. Je kunt het ook gebruiken om bv naar MTV in de VS te kijken. Je krijgt dan een ander ip nummer dan je eigen nummer en kan kiezen uit welk land. Maar het wordt ook gebruikt door criminelen die niet traceerbaar willen zijn.
Voor de meeste vpns moet je betalen, maar er zijn vlgns mij ook gratis opties.
Die vpn die je gebruikt voor de universiteit, krijg je daar soms een ip nummer van de uni mee?
Ik heb iets soortgelijks gebruikt om in het buitenland naar de Nederlandse uitzendingen van het wk te kijken. Je kunt het ook gebruiken om bv naar MTV in de VS te kijken. Je krijgt dan een ander ip nummer dan je eigen nummer en kan kiezen uit welk land. Maar het wordt ook gebruikt door criminelen die niet traceerbaar willen zijn.
Die vpn die je gebruikt voor de universiteit, krijg je daar soms een ip nummer van de uni mee?
.
maandag 22 september 2014 om 15:13
quote:impala schreef op maandag 22 september 2014 14:26 Wb de vpn: Google eens op hidemyass (vind die naam zo leuk!)
Mmm ik denk dan 2 verschillende dingen.
Die sites van de artikelen die zien dan dat je betaald hebt voor het mogen lezen van de artikelen
Mmm ik denk dan 2 verschillende dingen.
Die sites van de artikelen die zien dan dat je betaald hebt voor het mogen lezen van de artikelen
maandag 22 september 2014 om 15:53
Ja, ik weet wel hoe het werkt, maar in de huisregels staat dat je niet met een proxy op de site mag.
""Het gebruik van anonieme proxyservers, zgn. anonymizers of open proxies om het eigen IP-adres te verhullen. Op overtreding van deze regel volgt een permanente blokkade van het account, zonder waarschuwing.""""
Maar hoe je kunt zien of iemand gebruik maakt van een proxy ..... ? ?
""Het gebruik van anonieme proxyservers, zgn. anonymizers of open proxies om het eigen IP-adres te verhullen. Op overtreding van deze regel volgt een permanente blokkade van het account, zonder waarschuwing.""""
Maar hoe je kunt zien of iemand gebruik maakt van een proxy ..... ? ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)