Welke telefoon?

19-09-2014 21:29 34 berichten
Goed het lijkt erop dat mijn mobiele telefoon er na 3,5 jaar de geest er aan geeft....

dus er moet een nieuwe kopen, ik will NIET de hoofdprijs betalen dus een iphone6 gaat het zeker niet worden.

Wat raden jullie aan?
Alle reacties Link kopieren
relatief goed, hoe bedoel je dat? Nokia is absoluut goed. Enige nadeel kan zijn dat er wat minder apps zijn. Maar ik mis niks.
.
Mijn Budget is ongeveer 200 en ik heb een simonly Abonnement dus zit niet echt te wachten op een nieuw Abonnement.

(Whatsapp kan toch wel op de Nokia Lumia?
Ja hoor, whats app doet het prima.
.
quote:superjuffie schreef op 20 september 2014 @ 00:12:

Ik heb naar volle tevredenheid nu een maand of drie een huawei y300. Door diverse acties, maar ¤74,- voor betaald. Batterij is super en foto's duidelijk zat.

Klinkt als een superdeal!
quote:-miloen- schreef op 20 september 2014 @ 08:45:

[...]

+1Yesyes! Ik heb 630. Super fijne dingen,die nokia's!
I've got nothing to do today but smile.
huawei y300 is idd supergoedkoop. Vriend heeft er ook een, en het is beste deal die je kunt maken met Android. Maar het blijft Android(onoverzichtelijk) en scherm en camera zijn ruk ondermaats. Ik zeg: gooi er 25 euro bij en scoor een zgan Lumia op marktplaats, dan heb je een pareltje. En tegelijk een tomtom.
.
quote:impala schreef op 21 september 2014 @ 19:36:

relatief goed, hoe bedoel je dat? Nokia is absoluut goed. Enige nadeel kan zijn dat er wat minder apps zijn. Maar ik mis niks.In relatie tot de prijs. Relatief dus.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-09-2014 20:52
Reden: Spam
% gewijzigd
Deze maand komt de lumia735 uit. Is ruim 250 maar wel een tóptelefoon en superkoopje voor die prijs. Lange batterylife en G4, Ik ga voor de bijl denk ik.

ps wil je een gebruikte 620 kopen ?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven