Gedroomd over de buurman..
vrijdag 26 september 2014 om 09:47
vrijdag 26 september 2014 om 10:57
quote:Bergje65 schreef op 26 september 2014 @ 10:32:
Ja, heb ik ook wel eens en soms best genant. De meest heftige seks met mannen die ik in het echte leven echt niet zou moeten. Brrrr... ik snap werkelijk niet waar het vandaan komt.Diepe verborgen verlangens. Overdag keurig weggestopt, maar 's nachts komen ze er uit.
Ja, heb ik ook wel eens en soms best genant. De meest heftige seks met mannen die ik in het echte leven echt niet zou moeten. Brrrr... ik snap werkelijk niet waar het vandaan komt.Diepe verborgen verlangens. Overdag keurig weggestopt, maar 's nachts komen ze er uit.
vrijdag 26 september 2014 om 11:04
Niet specifiek over de buurman, wel soms over een bekende. Tja, je hersens rijgen de indrukken van overdag tot de meest rare dromen. Dus als je bijv. eerst een onschuldig praatje met een bekende hebt gemaakt in de supermarkt, en vervolgens 's avonds met een goede vriendin over seks hebt gepraat, dan is het mogelijk dat je hoofd daar 's nachts een interessant geheel van maakt.
vrijdag 26 september 2014 om 11:32
vrijdag 26 september 2014 om 12:21
quote:guesswhat schreef op 26 september 2014 @ 11:40:
Ach niemand die het ziet (jou droom)
Ik droom ook over het bed delen met andere mannen!
Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannenNou.. als je maar niet gaat blozen en stamelen als je hem tegenkomt, want dan wordt je vriend wantrouwig.
Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannenNou.. als je maar niet gaat blozen en stamelen als je hem tegenkomt, want dan wordt je vriend wantrouwig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 26 september 2014 om 12:26
quote:retrostar schreef op vrijdag 26 september 2014 12:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="guesswhat in "Gedroomd over de buurman.."" class="messagelink">guesswhat schreef op 26 september 2014 @ 11:40</a>:</b>
Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannen</div></blockquote>Nou.. als je maar niet gaat blozen en stamelen als je hem tegenkomt, want dan wordt je vriend wantrouwig. Hahahaha dat is ook niet de bedoeling he.
Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannen</div></blockquote>Nou.. als je maar niet gaat blozen en stamelen als je hem tegenkomt, want dan wordt je vriend wantrouwig. Hahahaha dat is ook niet de bedoeling he.