Gedroomd over de buurman..

26-09-2014 09:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels 12 jaar een prima relatie, van vreemdgaan geen sprake.

En toch lag ik vannacht met de buurman in bed... In mijn droom gelukkig!

Ben er gewoon wat raar van, natuurlijk kom ik hem dan ook als eerste tegen vanmorgen. Hij moest eens weten..

Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Uh nee
Niet van de buurman, maar wel met andere bekenden zoals een goede vriend van mijn vriend.
Cum non tum age
Over jouw buurman waarschijnlijk niet (O;

Maar wel eens over een andere man! Dan mijn eigen zeg maar. Waarom is dat erg?
Als ik daar over zou dromen, is het geen droom, maar een nachtmerrie.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Fijn dat er meer zijn die dit hebben..

Tsja, waarom is het erg? Geen idee, het voelt niet goed?
Ach, het is wel een knappe en leuke kerel, een nachtmerrie was het dus niet!
Kan gewoon gebeuren hoor, de meeste mensen hebben geen invloed op hun dromen.
Kan toch gebeuren? Zo'n droom heb ik ook wel eens en dan lachen mijn vriend en ik er gewoon samen over.
Nee zeker niet; nooit gehad ook.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ja, heb ik ook wel eens en soms best genant. De meest heftige seks met mannen die ik in het echte leven echt niet zou moeten. Brrrr... ik snap werkelijk niet waar het vandaan komt.
Wel eens gebeurd ja. bleef niet bij dromen maar dat raad ik je af
quote:Bergje65 schreef op 26 september 2014 @ 10:32:

Ja, heb ik ook wel eens en soms best genant. De meest heftige seks met mannen die ik in het echte leven echt niet zou moeten. Brrrr... ik snap werkelijk niet waar het vandaan komt.Diepe verborgen verlangens. Overdag keurig weggestopt, maar 's nachts komen ze er uit.
Oh jawel hoor, ik heb weleens ècht met mijn buurman in bed gelegen. Was voor herhaling vatbaar, maar later bleek hij een vriendin te hebben. Voor hem bleef het dus niet bij een nachtelijke droom...
Ik heb seks met heel veel mensen in mijn slaap, van zowel het mannelijke als vrouwelijke geslacht. Vaak ook collega's trouwens.

Moet er wel om gniffelen, maar echt ongemakkelijk vind ik het niet.
Niet specifiek over de buurman, wel soms over een bekende. Tja, je hersens rijgen de indrukken van overdag tot de meest rare dromen. Dus als je bijv. eerst een onschuldig praatje met een bekende hebt gemaakt in de supermarkt, en vervolgens 's avonds met een goede vriendin over seks hebt gepraat, dan is het mogelijk dat je hoofd daar 's nachts een interessant geheel van maakt.
Niet over gedroomd, wel meegemaakt in werkelijkheid, inmiddels wonen we samen en zijn we geen buren meer.

Laatst wel heel levendig over mijn 2e liefde gedroomd. Het is inmiddels ruim 12 jaar geleden dat dat uit ging en sinds die tijd heb ik hem ook niet meer gezien.
Ach niemand die het ziet (jou droom)

Ik droom ook over het bed delen met andere mannen!

Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannen
quote:guesswhat schreef op 26 september 2014 @ 11:40:

Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannenNou.. als je maar niet gaat blozen en stamelen als je hem tegenkomt, want dan wordt je vriend wantrouwig.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:retrostar schreef op vrijdag 26 september 2014 12:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="guesswhat in "Gedroomd over de buurman.."" class="messagelink">guesswhat schreef op 26 september 2014 @ 11:40</a>:</b>

Laatst nog: Bradley cooper! Hij is niet mijn type, dacht ik, na die droom val ik ineens op dat soort mannen</div></blockquote>Nou.. als je maar niet gaat blozen en stamelen als je hem tegenkomt, want dan wordt je vriend wantrouwig. Hahahaha dat is ook niet de bedoeling he.
Slet! :-) Joh, geniet van je fantasie en leef je uit op je eigen vent.
beter je buurman dan dromen van sex met je broer

En nee, dat hoeft van mij ook echt geen werkelijkheid te worden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven