Tattoo

27-09-2014 18:31 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Hebben jullie tattoo's van jullie kind/kinderen? En wat hebben jullie dan laten tatoeëren en op welke plek?
The world is not what it seems....
Ik heb geen kinderen en zou het niet doen geloof ik, maar wat ik voorál niet zou doen is een portret of heel groot en goed zichtbaar ergens de naam. Vind dat toch wat simpel staan.

Ik heb niks tegen tattoos, heb er zelf ook, maar ik zou dan wel iets speciaals doen. En niet maar 'gewoon een naam'.
Natte tosti..
Ik zou nooit een portret doen. Maar een naam is ok.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Wat denk je van "onder de duim" kun je ze daaraan herinneren als het pubers zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:O.L.L.A schreef op 27 september 2014 @ 18:38:

Ik zou nooit een portret doen. Maar een naam is ok.

Wel handig als je ooit dement wordt en vergeetachtig.

Kun je altijd even spieken.
Leuk. Als je Rasjel Hazes heet.
Ik hou niet van tattoos, maar stel ik zou het doen, dan alleen een naam.
In een van mijn tattoos zit de eerste letter van de naam van mijn zoon verwerkt. Als je het niet weet, zie je het niet. Maar toch zit 'ie er, heel bewust zo voor gekozen.
Heb 3 tattoo's in 1 zijn de voorletters van mijn kinderen verwerkt.
.
Vreselijk tokkie, maar als je het complementeerd met een gouden ketting en platinablond haar dan is het wel consequent.
Ja en?
Ik heb een 'motherhood knot', als symbool van mijn moederschap. Daarin drie stippen: twee staan voor mijn kinderen, en eentje voor mezelf. Uitgevoerd in zwart-wit-grijs-schaduw.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 27 september 2014 @ 20:11:

Ik heb een 'motherhood knot', als symbool van mijn moederschap. Daarin drie stippen: twee staan voor mijn kinderen, en eentje voor mezelf. Uitgevoerd in zwart-wit-grijs-schaduw.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik heb zelf nog geen kinderen, en ben ook niet van plan een tattoo te nemen later.

Mijn moeder heeft mijn naam klein op de binnenkant van haar pols laten tatoeëren toen ik net uit huis was. Zij heeft altijd al een tattoo gewild, en dit vind ik een lief gebaar ondanks dat ik zelf niet van tatoeages houd.
Ik hou niet van tattoos maar sommige types staat het wel.
Ik zag gisteren een mooie op tv, maar die was alleen voor sier bedoeld. Het was een erg mooie vrouw; een model denk ik. Tattoos gaan toch meestal achteruit in frisheid en dan kan je beter een nep-tattoo of een henna-tattoo nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb de naam van mijn eerste op mijn enkel, klein.

Nu heb ik een tweede en eigenlijk moet zijn naam dus ook, maar ik wil geen tattoo's meer...Dilemma...
Wat een vooroordelen.

Ik heb de naam van mijn zoontje onder mijn bh band staan, bij mijn ribben.

Heb een goede baan, huis enz. En nee ik heb geen huispak en heet ook geen rachel hazes.
Liever de naam van je kind, dan de naam van je favo sexclub (in huisstijl geschreven).

Ik zag het in de vakantie, knettergek ben je dan.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Weinig vrouwen met tattoo's hier. Had iets anders verwacht...
quote:nonaimee schreef op zaterdag 27 september 2014 22:05 Wat een vooroordelen.

Ik heb de naam van mijn zoontje onder mijn bh band staan, bij mijn ribben.

Heb een goede baan, huis enz. En nee ik heb geen huispak en heet ook geen rachel hazes. Eens!
Zelf heb ik er geen, maar ik ben dol op tattoos! Ik heb wel eens gedacht om mijn volledige rug te laten versieren met bloemen, maar ik ben bang dat het niet mooi blijft.

De namen van mijn kinderen zou ik niet laten zetten, maar ik zou iets kiezen wat symbool staat voor wie ze zijn en waar ze van houden. Ik zou op het moment uitkomen op Dark Maul (oudste zoon), een giraffe (middelste zoon), een vaas met bloemen (jongste zoon) en Hello Kitty (dochter).
quote:snoopylynn schreef op 27 september 2014 @ 20:05:

Vreselijk tokkie, maar als je het complementeerd met een gouden ketting en platinablond haar dan is het wel consequent.
Dank je, Snoes. Deze tattoo is gezet op mijn linkerschouderblad, hartkant. Dus niet zomaar zichtbaar voor iedereen. Ben er, nu jaren later, nog steeds blij mee, al was en is de aanleiding rotkutshit niet leuk.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik hou zelf niet van tattoeages, maar als een ander het wel leuk vindt, ga je gang. Ik snap alleen echt niet waarom mensen er een portret van maken. Die zijn vrijwel altijd lelijk, en niet herkenbaar. Zelfs bij tattoerders die verder heel erg goed zijn (ik vind sommige qua ontwerp echt wel mooi, zou alleen niet iets zo permanent op mijn lijf willen). Het heeft altijd iets raars, alsof de betreffende persoon niet helemaal ok was of zo. Om die reden zou ik het dus ook al afraden.

Een naam snap ik dan al beter, en die van je kind is een stuk veiliger dan van je partner .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven