Tattoo
zaterdag 27 september 2014 om 18:38
Ik heb geen kinderen en zou het niet doen geloof ik, maar wat ik voorál niet zou doen is een portret of heel groot en goed zichtbaar ergens de naam. Vind dat toch wat simpel staan.
Ik heb niks tegen tattoos, heb er zelf ook, maar ik zou dan wel iets speciaals doen. En niet maar 'gewoon een naam'.
Ik heb niks tegen tattoos, heb er zelf ook, maar ik zou dan wel iets speciaals doen. En niet maar 'gewoon een naam'.
Natte tosti..
zaterdag 27 september 2014 om 20:17
zaterdag 27 september 2014 om 20:21
Ik heb zelf nog geen kinderen, en ben ook niet van plan een tattoo te nemen later.
Mijn moeder heeft mijn naam klein op de binnenkant van haar pols laten tatoeëren toen ik net uit huis was. Zij heeft altijd al een tattoo gewild, en dit vind ik een lief gebaar ondanks dat ik zelf niet van tatoeages houd.
Mijn moeder heeft mijn naam klein op de binnenkant van haar pols laten tatoeëren toen ik net uit huis was. Zij heeft altijd al een tattoo gewild, en dit vind ik een lief gebaar ondanks dat ik zelf niet van tatoeages houd.
zaterdag 27 september 2014 om 20:32
zondag 28 september 2014 om 03:14
zondag 28 september 2014 om 08:55
Zelf heb ik er geen, maar ik ben dol op tattoos! Ik heb wel eens gedacht om mijn volledige rug te laten versieren met bloemen, maar ik ben bang dat het niet mooi blijft.
De namen van mijn kinderen zou ik niet laten zetten, maar ik zou iets kiezen wat symbool staat voor wie ze zijn en waar ze van houden. Ik zou op het moment uitkomen op Dark Maul (oudste zoon), een giraffe (middelste zoon), een vaas met bloemen (jongste zoon) en Hello Kitty (dochter).
De namen van mijn kinderen zou ik niet laten zetten, maar ik zou iets kiezen wat symbool staat voor wie ze zijn en waar ze van houden. Ik zou op het moment uitkomen op Dark Maul (oudste zoon), een giraffe (middelste zoon), een vaas met bloemen (jongste zoon) en Hello Kitty (dochter).
zondag 28 september 2014 om 10:35
zondag 28 september 2014 om 10:43
Ik hou zelf niet van tattoeages, maar als een ander het wel leuk vindt, ga je gang. Ik snap alleen echt niet waarom mensen er een portret van maken. Die zijn vrijwel altijd lelijk, en niet herkenbaar. Zelfs bij tattoerders die verder heel erg goed zijn (ik vind sommige qua ontwerp echt wel mooi, zou alleen niet iets zo permanent op mijn lijf willen). Het heeft altijd iets raars, alsof de betreffende persoon niet helemaal ok was of zo. Om die reden zou ik het dus ook al afraden.
Een naam snap ik dan al beter, en die van je kind is een stuk veiliger dan van je partner .
Een naam snap ik dan al beter, en die van je kind is een stuk veiliger dan van je partner .