Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.

Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.

Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Wat een mooi topic is dit.

Je mag dus al aftellen. Al gespaard voor Sinterklaas? Dat zijn vijf keer zoveel pakjes.
Fijn. Hoe voel je je zelf? Hou je haaks.
Bedankt voor alle berichtjes lieve dames. Voel me wel redelijk. Heb er nu wel vertrouwen in dat het allemaal goed gaat nu. Slaap nog wel slecht en nog aan de inhalator maar buiten dat gaat alles prima.

Ben vandaag met mijn dochters naar de stad geweest. Lekker gelunched en veel kleertjes gekocht. Mijn oudste dochter heeft ook wat pakjes uitgezocht.
Wat fijn dat het vertrouwen nu begint te groeien.

Heb je je andere kinderen al verteld dat ze niet 1 broertje/zusje krijgen maar 3?

En hoe reageerden ze?
Mijn jongste dochter is nog te jong maar de oudste hebben we het wel verteld. Ze vond het leuk maar maakt zich druk hoe ze met zijn 5-en gaan spelen want we hebben maar een poppenhuis.
Ach
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Zie je topic nu pas

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat een onzekerheid in het begin. Maar fijn dat je kleintjes nog veilig op hun plek zitten.

Succes met het verdere verloop van je zwangerschap. Ik duim meedat dit zo lang mogelijk zzal zijn.

En te schattig dat je dochter zich nu al druk maakt over het spelen :-)
Wat fijn dat het met de baby's zo goed gaat! Wat een wondertjes.

Nu jij helemaal uit de lappenmand en dan is het helemaal goed

Wouw, ik heb net alles gelezen. Wat mooi een drieling!

Over het slapen, verloskundigen en gynaecologen schrijven geregeld slaapmedicatie voor, al is het maar voor 2 nachten per week.

Ik kan me voorstellen dat je je iig kan laten informeren. Soms is een nacht slaap precies wat zorgt voor een stop in piekeren.

Ik blijf je volgen!
Up! Hoe gaat het met de baby's? En met je buik, want die zal nu wel enorm zijn?

Prachtig, een 3ling
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Jaaa!!!! 27 weken!! Ik heb inderdaad een buik als een hoogzwangere maar alles gaat goed gelukkig!!
Heerlijk, geniet ervan. Dat ze nog maar fijn even veilig blijven zitten.
Gefeliciteerd met deze prachtige mijlpaal!!
Jij ook nog wakker Saaaaar? Ik kan alweer niet slapen, het lijkt wel alsof er een betonmixer in mijn bui zit.

Ga maandag idd eens vragen of ik iets kan krijgen om in ieder geval een nacht lekker te slapen. en vooral heel lang slapen.
Sinds de meiden er zijn ben ik nachtbraker geworden

lekker wat tijd voor mezelf alhoewel dat natuurlijk nu allang onzin is, heb tijd zat

Vooral wat halen om te slapen, ik durfde niks te pakken, had ik achteraf absoluut spijt van!
27 weken, echt super! Als er iets is dat je mag nemen om te slapen, zou ik dat zeker doen!
quote:politiehier schreef op 04 oktober 2014 @ 02:17:

Jij ook nog wakker Saaaaar? Ik kan alweer niet slapen, het lijkt wel alsof er een betonmixer in mijn bui zit.

Ga maandag idd eens vragen of ik iets kan krijgen om in ieder geval een nacht lekker te slapen. en vooral heel lang slapen.Een betonmixer . Cool zeg, 27 weken alweer.
Is ook wel lekker zo 's avonds/ 'snachts beetje aanlummelen. Is inderdaad me-time. Man is naar een etentje en de dames lagen al vroeg te slapen.

Heb jij alleen meiden saaaaar?

Mijn buik ziet er wel een beetje vierkant uit, het is geen mooie ronde buik. Denk dat er een rug aan de voorkant zit. Of mijn buik was nog uit balans na de vorige zwangerschap, kan ook. In ieder geval gaat lekker omrollen in bed niet meer, deed ik altijd graag. Lig nu meer in een positie te slapen en dat geeft weer kramp. Wat een geklaag haha. gelukkig weet ik nu al dat ik dat straks allemaal weer vergeten ben.
Je doet het echt supergoed!! Respect voor jou.. En wat zijn ze sterk die drie wondertjes daar in jouw buik! Ik denk dat zolang jezelf probeert zo relaxed mogelijk te zijn dat het helemaal goedkomt. Probeer juist van alles en ieder moment te genieten ipv je schuldig te voelen over bv/kv of de ene heeft net iets meer aandacht gekregen. Ik ga je ook volgen de komende tijd!
Ik heb een nickchange gehad, volgde je al en zal je blijven volgen!

Topper!
Ik doe wel rustig aan, ben gestopt met werken. Doe af en toe thuis wat voor mijn mans bedrijf. Is ook lastig daar werken, want de muren hebben vaak oren en er is een dame die alles wel heel graag wil weten om door te vertellen. Die vind mij sowieso niet zo geschikt maar goed dat is een ander verhaal. Ik heb haar een taartje getrakteerd en daahaag.
Ik ga denk ik wel bv proberen, maar dan kolven. Moet nog even uitzoeken hoe dat werkt. Kun je dat gelijk na de bevalling doen?
Ja, kolven kun je meteen mee beginnen.

Dat kan zelfs al tijdens de zwangerschap. In jouw geval heel onverstandig, want het kan weeën opwekken.
Goed hoor al 27 weken, fijn dat het allemaal nog goed gaat.

Niet kunnen slapen is vervelend, maar het is voor iets moois moet je maar denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven