Tattoo
zondag 28 september 2014 om 11:01
Ik heb de geboortedatums van mijn 2 dochters in mijn nek, met daarbij in het Latijns eeuwig durende liefde. Ik heb lang haar dus je ziet het alleen als ik een staart draag.
En de naam van mijn oudste op mijn onder arm, daarin zit as verwerkt van mijn moeder. Die is 8 wkn voor de bevalling plots overleden en zo toch 3 generaties in 1.
De jongste moet eigenlijk ook nog maar twijfel de twijfel. Vind het eigenlijk wel mooi zo.
En de naam van mijn oudste op mijn onder arm, daarin zit as verwerkt van mijn moeder. Die is 8 wkn voor de bevalling plots overleden en zo toch 3 generaties in 1.
De jongste moet eigenlijk ook nog maar twijfel de twijfel. Vind het eigenlijk wel mooi zo.
zondag 28 september 2014 om 14:49
maandag 29 september 2014 om 02:12
quote:HelgaV schreef op 28 september 2014 @ 14:54:
Portret vind ik zelden mooi. Namwn of letters vind ik wel mooi, afhankelijk van de plek en grootte.
Ik heb de eerste letter van mijn dochters man laten verwerken in mijn tattoo. Als je het niet weet, zie je het niet.Huh je hebt de letter van je dochters man in een tatoo? Dat vind ik dan wel weer vreemd.
Portret vind ik zelden mooi. Namwn of letters vind ik wel mooi, afhankelijk van de plek en grootte.
Ik heb de eerste letter van mijn dochters man laten verwerken in mijn tattoo. Als je het niet weet, zie je het niet.Huh je hebt de letter van je dochters man in een tatoo? Dat vind ik dan wel weer vreemd.
maandag 29 september 2014 om 02:40
dinsdag 30 september 2014 om 09:55
Hier aan het sparen voor een tattoo. Hij komt op mijn rug, niet een gehele backpiece maar toch behoorlijk. Ik wil het al heel lang. Degene wie hem gaat zetten heeft een wachtlijst van 1,5 jaar dus het duurt nog wel even. Ik doe geen namen of letters erin, maar wel 2 vlinders die mijn kinderen symboliseren. Man heeft de namen van de kinderen aan de binnenkant van zijn arm. Hij houd eigenlijk niet van tattoos en dit is een zeer discrete plaats. Niemand die het ziet 
En waarom is een tattoo ordinair? Dat is toch van vroeger om zo te oordelen?
Ik vind niet alles mooi, een tribal is echt mijn smaak niet. Maar wil niet zeggen dat degene die het heeft dan ordinair is.
En waarom is een tattoo ordinair? Dat is toch van vroeger om zo te oordelen?
Ik vind niet alles mooi, een tribal is echt mijn smaak niet. Maar wil niet zeggen dat degene die het heeft dan ordinair is.
woensdag 1 oktober 2014 om 12:09
woensdag 1 oktober 2014 om 12:12
woensdag 1 oktober 2014 om 22:29
Mijn schoonbroer heeft een heeeeel leuk lief tattootje van zijn dochter. Het is eigenlijk een stukje van een kindertekening van haar. Een eeuwig plekje aan de muur arm. Iets met een bijtje en vlindertje en poppetje die ze getekend heeft toen ze nog maar een guppie van vier was. Ik vind het heel vertederend en zou als ik kids zou hebben zeker zo´n tattoo willen. Een stukje van een schattige kindertekening of het eerste kattebelletje wat mijn kind zou schrijven oid.
woensdag 1 oktober 2014 om 23:17
Ik vind het vreselijk. Ik woon in een wijk waar iedereen vanuit het kraambed naar de tatoeërder holt om de nieuwe spruit zo ordinair mogelijk op het lichaam te laten flatsen. En daar kan ik het niet meer los van zien inmiddels. Ik moet er werkelijk niet aan denken, een tatoeage van mijn kind/kinds naam.
(behalve in jouw geval EV. Heeeel ander verhaal )
(behalve in jouw geval EV. Heeeel ander verhaal )