Tattoo

27-09-2014 18:31 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Hebben jullie tattoo's van jullie kind/kinderen? En wat hebben jullie dan laten tatoeëren en op welke plek?
The world is not what it seems....
Ik heb de geboortedatums van mijn 2 dochters in mijn nek, met daarbij in het Latijns eeuwig durende liefde. Ik heb lang haar dus je ziet het alleen als ik een staart draag.

En de naam van mijn oudste op mijn onder arm, daarin zit as verwerkt van mijn moeder. Die is 8 wkn voor de bevalling plots overleden en zo toch 3 generaties in 1.

De jongste moet eigenlijk ook nog maar twijfel de twijfel. Vind het eigenlijk wel mooi zo.
Ik heb de naam van mijn zoontje met daaronder zijn geboortedatum op mijn linkervoet.

In de toekomst wil ik graag een portret van hem laten tatoeëren op mijn onderarm.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Jaaaa! Ik heb een tattoo dat gericht is naar mijn kind.

Ik heb haar naam op mijn linker borst laten tatoeëren, met als idee: dat ik haar altijd dicht in de buurt van mijn hart draag

Als ons tweede kindje geboren is ga ik zijn/haar naam er ook bijzetten.
Portret vind ik zelden mooi. Namwn of letters vind ik wel mooi, afhankelijk van de plek en grootte.

Ik heb de eerste letter van mijn dochters naam laten verwerken in mijn tattoo. Als je het niet weet, zie je het niet.
Vind het in bepaalde gevallen wel mooi,maar zie soms mensen met een naam heel groot op hun onderarm oid.

Dat vind ik toch weer gelijk simpel en tokkie staan!
Ik heb een er eentje op me onder arm een vlinder met een hartje en daarin de naam van mijn dochter binnen kort laat ik er ook een zetten voor mijn zoon dat wordt een welpje met zijn naam
quote:HelgaV schreef op 28 september 2014 @ 14:54:

Portret vind ik zelden mooi. Namwn of letters vind ik wel mooi, afhankelijk van de plek en grootte.

Ik heb de eerste letter van mijn dochters man laten verwerken in mijn tattoo. Als je het niet weet, zie je het niet.Huh je hebt de letter van je dochters man in een tatoo? Dat vind ik dan wel weer vreemd.
Mijn man heeft op beide teelballen de eerste letter van onze kinderen. Want dit is toch waar ze uiteindelijk vandaan kwamen.

Zelf overweeg ik mijn telefoonnummer op de rug van onze kinderen te tatoeëren, mochten we ze weer een keertje ergens vergeten.
Hier aan het sparen voor een tattoo. Hij komt op mijn rug, niet een gehele backpiece maar toch behoorlijk. Ik wil het al heel lang. Degene wie hem gaat zetten heeft een wachtlijst van 1,5 jaar dus het duurt nog wel even. Ik doe geen namen of letters erin, maar wel 2 vlinders die mijn kinderen symboliseren. Man heeft de namen van de kinderen aan de binnenkant van zijn arm. Hij houd eigenlijk niet van tattoos en dit is een zeer discrete plaats. Niemand die het ziet ;)

En waarom is een tattoo ordinair? Dat is toch van vroeger om zo te oordelen?

Ik vind niet alles mooi, een tribal is echt mijn smaak niet. Maar wil niet zeggen dat degene die het heeft dan ordinair is.
quote:diamond-gloss schreef op 29 september 2014 @ 02:12:

[...]

Huh je hebt de letter van je dochters man in een tatoo? Dat vind ik dan wel weer vreemd.

Hahaha, typfoutje! de letter van mijn dochters naam.

Letter van je dochters man zou ik ook erg raar vinden.
Ik vind het vaak lelijk en ordinair staan, vooral de hele grote tattoos op opvallende plaatsen zoals armen of onderbenen in een lelijk lettertype. Bovendien snap ik het idee erachter niet goed, ik vind het overbodig. Heel subtiel onder je behabandje vind ik al een stuk minder erg
Ik wil graag een tatoeage van Derpje maar er komt hopelijk nog een 2e dus ik wacht tot dan. Om er 1 mooi geheel van te maken wel ergens mooi in verwerkt dus niet van m'n elleboog tot mijn pols zijn naam in gotische letters of iets dergelijks.
Mijn schoonbroer heeft een heeeeel leuk lief tattootje van zijn dochter. Het is eigenlijk een stukje van een kindertekening van haar. Een eeuwig plekje aan de muur arm. Iets met een bijtje en vlindertje en poppetje die ze getekend heeft toen ze nog maar een guppie van vier was. Ik vind het heel vertederend en zou als ik kids zou hebben zeker zo´n tattoo willen. Een stukje van een schattige kindertekening of het eerste kattebelletje wat mijn kind zou schrijven oid.
Ik heb geen tattoo's en wil ze ook niet, maar als er ooit 1 zou komen zou het een tattoo zijn waarin mijn kinderen met elkaar verenigd zouden worden. Mijn levende kinderen en mijn overleden zoon samen.
Ik vind het vreselijk. Ik woon in een wijk waar iedereen vanuit het kraambed naar de tatoeërder holt om de nieuwe spruit zo ordinair mogelijk op het lichaam te laten flatsen. En daar kan ik het niet meer los van zien inmiddels. Ik moet er werkelijk niet aan denken, een tatoeage van mijn kind/kinds naam.

(behalve in jouw geval EV. Heeeel ander verhaal )
Ik wil graag een tattoo van mijn zoon en van mijn 2 overleden zoontjes. Weet alleen nog niet wat en waar...
The world is not what it seems....
Ik heb al heel lang het japanse teken voor geluk op mijn schouderblad. Daar wil ik nu de naam of voorletter van mijn dochter bij laten zetten en een bloesemtakje ofzo. Iets uitgebreider, nu is het alleen dat teken en ik wil hem wat meer eigen maken
Ik heb de naam van mijn zoontje op mijn voet
Ik heb een klein hartje op mijn pols als herinnering aan mijn overleden zoontje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven