help, een date vanavond!!
maandag 29 september 2014 om 12:12
hoi allemaal,
probleempje..
Ik heb via whatsapp een jongen gesproken die ik 4 jaar geleden heb ontmoet op een houseparty. We vonden elkaar altijd al leuk , we hebben toen ook gezoend, maar spraken elkaar weinig doordat we allebei een relatie hadden, en elke keer nieuwe nummers hadden. We zagen elkaar alleen af en toe op een feest en dan hadden we altijd wel een leuke klik.
Nou wil hij afspreken, en ik heb enthousiast ja gezegd.
Vanavond is het dan dus zover. Ik zou naar hem toe gaan, maar ik merk nu de dag vordert, het me benauwd en ik helemaal niet wil!!
We hebben alles al doorgesproken, ik zou daar slapen en morgen zijn we allebei vrij..
Vroeger gaf ik hier niet om, ik ging overal op af en was nooit bang, maar door 2 moeizame jaren, zonder werk en wat kilo's erbij merk ik dat ik het gewoon leuk vind tot het moment daar is. De aandacht daar kick ik op.
Hoe kan ik hem dit het beste uitleggen op whatsapp en hem teleurstellen( hij kijkt er zo naar uit, achot)
voel me echt een bitch en weet dat t niet fair is maar ik vind de aandacht leuk maar merk dat ik het echt niet meer durf.!!
probleempje..
Ik heb via whatsapp een jongen gesproken die ik 4 jaar geleden heb ontmoet op een houseparty. We vonden elkaar altijd al leuk , we hebben toen ook gezoend, maar spraken elkaar weinig doordat we allebei een relatie hadden, en elke keer nieuwe nummers hadden. We zagen elkaar alleen af en toe op een feest en dan hadden we altijd wel een leuke klik.
Nou wil hij afspreken, en ik heb enthousiast ja gezegd.
Vanavond is het dan dus zover. Ik zou naar hem toe gaan, maar ik merk nu de dag vordert, het me benauwd en ik helemaal niet wil!!
We hebben alles al doorgesproken, ik zou daar slapen en morgen zijn we allebei vrij..
Vroeger gaf ik hier niet om, ik ging overal op af en was nooit bang, maar door 2 moeizame jaren, zonder werk en wat kilo's erbij merk ik dat ik het gewoon leuk vind tot het moment daar is. De aandacht daar kick ik op.
Hoe kan ik hem dit het beste uitleggen op whatsapp en hem teleurstellen( hij kijkt er zo naar uit, achot)
voel me echt een bitch en weet dat t niet fair is maar ik vind de aandacht leuk maar merk dat ik het echt niet meer durf.!!
Kijk eerst naar een ander, voordat je oordeelt over jezelf
maandag 29 september 2014 om 12:16
Herkenbaar, toen ik nog vrijgezel was had ik nooit zin in de date als het zover was. Zenuwen denk ik? Of wil je echt niet?
Doe waar jij je goed bij voelt. Als je geen zin hebt moet je het gewoon afzeggen ipv afspreken uit schuldgevoel. Waarom heb je eigenlijk afgesproken om daar te slapen? Dat zou ik nooit doen op een eerste date. Je weet helemaal niet hoe het loopt en of het daadwerkelijk klikt tussen jullie, en dan zou je daar ook nog moeten blijven slapen. Liever jij dan ik.
Succes met je beslissing!
Doe waar jij je goed bij voelt. Als je geen zin hebt moet je het gewoon afzeggen ipv afspreken uit schuldgevoel. Waarom heb je eigenlijk afgesproken om daar te slapen? Dat zou ik nooit doen op een eerste date. Je weet helemaal niet hoe het loopt en of het daadwerkelijk klikt tussen jullie, en dan zou je daar ook nog moeten blijven slapen. Liever jij dan ik.
Succes met je beslissing!
maandag 29 september 2014 om 12:20
Helemaal afzeggen is jammer, je hebt elkaar zolang niet gezien, je kunt vast wel een poosje gezellig bijkletsen. Het zijn denk ik je zenuwen die je dwars zitten. Zou het helpen als je hem meldt dat je niet kunt blijven slapen? Dan wordt de date een stuk korter, dus hoef je er niet zo tegenop te zien. Als wel heel erg leuk is kun je gewoon eerlijk zijn dat je er tegenop zag en alsnog vragen of je kunt blijven slapen.
maandag 29 september 2014 om 12:24
Ik wil dus echt niet, en ga ook niet. Het zijn de zenuwen maar ook het idee dat ik weer afspreek met iemand van een aantal jaar terug. In m'n hoofd wil ik me eigenlijk focussen op m'n werk, leven weer op een rijtje te krijgen, en eigenlijk horen daar nu even geen mannen tussen, maar de aandacht geeft me een goed gevoel en als het dan eenmaal zover is, merk ik weer dat ik er niet aan toe ben.
Hij is zo schattig en lief en wil zo graag maar ik blokkeer en wil dus gewoon niet!
Het is allemaal dirty talk (dus ook over dat blijven slapen) en leuk leuk leuk.. ik ga helemaal mee in zijn ideeën en zeg alles om in de smaak te vallen en dan positieve energie terug te krijgen, terwijl het me alleen maar benauwd op den duur! ik doe het allemaal zelf hoor, maar hoe kan ik het nou het beste afzeggen?
Hij is zo schattig en lief en wil zo graag maar ik blokkeer en wil dus gewoon niet!
Het is allemaal dirty talk (dus ook over dat blijven slapen) en leuk leuk leuk.. ik ga helemaal mee in zijn ideeën en zeg alles om in de smaak te vallen en dan positieve energie terug te krijgen, terwijl het me alleen maar benauwd op den duur! ik doe het allemaal zelf hoor, maar hoe kan ik het nou het beste afzeggen?
maandag 29 september 2014 om 12:34
maandag 29 september 2014 om 12:43
quote:eefje1989 schreef op 29 september 2014 @ 12:12:
Je zet het zelf in jouw openingspost neer.
Ik krijg ook een beetje de indruk dat de kern zich hier eigenlijk meer richt op onzekerheid (en dat dit is wat viva-amber wil aangeven). Wat maakt het uit dat het iemand uit jouw verleden is?
Je legt de druk wel erg hoog. Het kan toch ook gewoon een 'iemand leren kennen' ding zijn? Je zit niet direct in een relatie.
En hoezo direct bij iemand blijven slapen? Dat lijkt me dan weer niet zo handig.
Je zet het zelf in jouw openingspost neer.
Ik krijg ook een beetje de indruk dat de kern zich hier eigenlijk meer richt op onzekerheid (en dat dit is wat viva-amber wil aangeven). Wat maakt het uit dat het iemand uit jouw verleden is?
Je legt de druk wel erg hoog. Het kan toch ook gewoon een 'iemand leren kennen' ding zijn? Je zit niet direct in een relatie.
En hoezo direct bij iemand blijven slapen? Dat lijkt me dan weer niet zo handig.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
maandag 29 september 2014 om 12:43
[quote]eefje1989 schreef op 29 september 2014 @ 12:12:
hoi
Vanavond is het dan dus..
door 2 moeizame jaren, zonder werk en wat kilo's erbij merk ik dat ik het gewoon leuk vind tot het moment daar is. )
/quote]
Het zijn je eigen woorden. Ik zeg speel open kaart tegen hem.
hoi
Vanavond is het dan dus..
door 2 moeizame jaren, zonder werk en wat kilo's erbij merk ik dat ik het gewoon leuk vind tot het moment daar is. )
/quote]
Het zijn je eigen woorden. Ik zeg speel open kaart tegen hem.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 29 september 2014 om 12:46
nee indd. nou ik heb hem een app gestuurd. Dat ik er niet aan toe ben en het niet wil. dat ie me een trut mag vinden nu..
Ik ben zo bang dat hij er van schrikt omdat hij er zo naar uit keek. (net als ik zogenaamd)
Ik heb nu wel geleerd dat ik het niet meer zover laat komen met jongens.. Jezus ik krijg mijn salade geneens weg. Wat erg dit!!
En wat doe ik hem er een verdriet mee mischien!
Ik ben zo bang dat hij er van schrikt omdat hij er zo naar uit keek. (net als ik zogenaamd)
Ik heb nu wel geleerd dat ik het niet meer zover laat komen met jongens.. Jezus ik krijg mijn salade geneens weg. Wat erg dit!!
En wat doe ik hem er een verdriet mee mischien!
maandag 29 september 2014 om 12:55
Eefje, het is duidelijk dat je een zeer lief en gevoelig persoon bent. Een supermooie eigenschap, maar maak jezelf niet te overstuur over een jongen die jij eigenlijk niet goed kent (en hij jou ook niet). Ik vrees inderdaad dat het hem wel leuk leek voor de seks. Nou, daar heeft hij nu zijn hand voor. Verder niet over inzitten, hoor.
Maar ik zie op jouw andere topic dat je je wil inschrijven voor datingsites. Is dat nu dan wel verstandig?
Succes met alles op een rijtje te krijgen.
Maar ik zie op jouw andere topic dat je je wil inschrijven voor datingsites. Is dat nu dan wel verstandig?
Succes met alles op een rijtje te krijgen.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
maandag 29 september 2014 om 13:05
Ja inderdaad, ik vind contact en aandacht leuk, maar je hebt gelijk inderdaad,
Mijn moeder zei het zaterdag nog: Eef, als een man jou aardig vind vind jij degene al leuk. Ook niet goed hoor.. ik moet dit nog niet willen, maar ergens voel ik me al beter in mijn vel, waardoor ik toch weer de spanning op zoek. tot dat het moment daar is. Dan durf ik niet.
Nou ik ben in afwachting van zijn app. vindt het zo lullig van mezelf!
Mijn moeder zei het zaterdag nog: Eef, als een man jou aardig vind vind jij degene al leuk. Ook niet goed hoor.. ik moet dit nog niet willen, maar ergens voel ik me al beter in mijn vel, waardoor ik toch weer de spanning op zoek. tot dat het moment daar is. Dan durf ik niet.
Nou ik ben in afwachting van zijn app. vindt het zo lullig van mezelf!
maandag 29 september 2014 om 13:25
maandag 29 september 2014 om 13:50
Haha, ja hij zei dat ik nu weg loop en hij helemaal geen seks met me wil. hij wil me leren kennen zegt hij. PFFFF maakt het nog moeilijker. Ik heb gezegd dat ik echt niet kom en het gewoon beter is zo.
Wat ik op datingssites doe. Ik wil kijken of er leuke mannen zijn waarmee ik gezellig kan kletsen, en wie weet ooit kan afspreken. Maar voorlopig nog niet hoor. Dat hoeft toch ook niet meteen?
Beetje positieve aandacht is al leuk.
Wat ik op datingssites doe. Ik wil kijken of er leuke mannen zijn waarmee ik gezellig kan kletsen, en wie weet ooit kan afspreken. Maar voorlopig nog niet hoor. Dat hoeft toch ook niet meteen?
Beetje positieve aandacht is al leuk.
maandag 29 september 2014 om 17:05