Kleine borsten
zondag 3 november 2013 om 18:53
Hoi,
Nou de titel zegt het al: ik ben een vrouw die 'gezegend' is met kleine borsten. Nouja klein, bijna plat. Ik heb namelijk cup 70a. Ik zit hier soms best mee en ik vroeg me af of hier meer vrouwen zitten die een cup a-aa hebben en hoe zij hier mee omgaan? Ervaren jullie het als een probleem? En je vriend/scharrel etc.?
Ik ben inmiddels 26 geworden, dus de hoop dat ze nog groeien is wel zo'n beetje vervlogen. Operatie vind ik ook niet je van het.
Ik word altijd diep ongelukkig als ik in het pashokje sta en geen enkele bh mooi past. Misschien nog tips op dit gebied? Push-up bh's draag ik al. Ziet er wel mooi uit met kleren aan, maar voelt toch alsof je iedereen (inclusief jezelf) voor de gek houdt.
Nou de titel zegt het al: ik ben een vrouw die 'gezegend' is met kleine borsten. Nouja klein, bijna plat. Ik heb namelijk cup 70a. Ik zit hier soms best mee en ik vroeg me af of hier meer vrouwen zitten die een cup a-aa hebben en hoe zij hier mee omgaan? Ervaren jullie het als een probleem? En je vriend/scharrel etc.?
Ik ben inmiddels 26 geworden, dus de hoop dat ze nog groeien is wel zo'n beetje vervlogen. Operatie vind ik ook niet je van het.
Ik word altijd diep ongelukkig als ik in het pashokje sta en geen enkele bh mooi past. Misschien nog tips op dit gebied? Push-up bh's draag ik al. Ziet er wel mooi uit met kleren aan, maar voelt toch alsof je iedereen (inclusief jezelf) voor de gek houdt.
vrijdag 8 november 2013 om 02:58
quote:livia45 schreef op 05 november 2013 @ 20:59:
Ik moet zegen dat ik (los van mijn borsten) me wel echt uber vrouwelijk voel. Ik voel me totaal geen jongetje ofzo..ik vind het alleen niet mooi.
Maar wat vindt je er wél mooi aan?
Staan ze bijvoorbeeld mooi vooruit? Gelijke grootte? Mooie kleine tepels? Zijn ze gevoelig? Passen ze bij jouw lichaamsbouw?
Maar, nog véél belangrijker: zijn ze gezond?
Mijn BH-cups zijn niet halfleeg, maar halfvol, zeg ik altijd maar :')
Ik moet zegen dat ik (los van mijn borsten) me wel echt uber vrouwelijk voel. Ik voel me totaal geen jongetje ofzo..ik vind het alleen niet mooi.
Maar wat vindt je er wél mooi aan?
Staan ze bijvoorbeeld mooi vooruit? Gelijke grootte? Mooie kleine tepels? Zijn ze gevoelig? Passen ze bij jouw lichaamsbouw?
Maar, nog véél belangrijker: zijn ze gezond?
Mijn BH-cups zijn niet halfleeg, maar halfvol, zeg ik altijd maar :')
vrijdag 8 november 2013 om 03:35
quote:livia45 schreef op 03 november 2013 @ 18:53:
Hoi,
Ik word altijd diep ongelukkig als ik in het pashokje sta en geen enkele bh mooi past. Misschien nog tips op dit gebied? Push-up bh's draag ik al. Ziet er wel mooi uit met kleren aan, maar voelt toch alsof je iedereen (inclusief jezelf) voor de gek houdt.Uhhm nee 26?? Uitgegroeid! Domme vraag! Je hebt nu eenmaal die maat! Operatie wil je niet! Dus optie mooie BH! Of zelfvertrouwen! Je hebt nu eenmaal die maat ! Word het echt een probleem voor JouZelf!! Zou ik het met je huisarts bespreken
Hoi,
Ik word altijd diep ongelukkig als ik in het pashokje sta en geen enkele bh mooi past. Misschien nog tips op dit gebied? Push-up bh's draag ik al. Ziet er wel mooi uit met kleren aan, maar voelt toch alsof je iedereen (inclusief jezelf) voor de gek houdt.Uhhm nee 26?? Uitgegroeid! Domme vraag! Je hebt nu eenmaal die maat! Operatie wil je niet! Dus optie mooie BH! Of zelfvertrouwen! Je hebt nu eenmaal die maat ! Word het echt een probleem voor JouZelf!! Zou ik het met je huisarts bespreken
Stel niet uit tot morgen,wat je vandaag kunt doen
vrijdag 8 november 2013 om 07:53
Suus, gefeliciteerd met de domste reactie in dit topic. Werkelijk waar, heb je dan helemaal geen andere reacties gelezen? Er zijn meerdere vrouwen die aangeven dat hun borsten gedurende hun leven veranderen, dat is nou net een onderdeel van je lichaam waarbij dat kan gebeuren. En dan de manier waarop, alsof TO niet goed bij dr hoofd is. Tsk.
zaterdag 9 november 2013 om 13:21
Hier ook iemand 'gezegend' met kleine borsten: maat 65A. De maat is niet verwonderlijk voor iemand van een schamele 50 kg. Ik ben erg dun en daar passen kleintjes wel bij. Desalniettemin ben ik er vaak behoorlijk ontevreden over. Heb er al vaker over gedacht om ze te laten vergroten, maar het idee dat ik over 10 jaar dan weer moet staat me enorm tegen. Bovendien ben ik nu - met 23 jaar - echt erg dun en ik ga echt wel kilo's aankomen in de loop der jaren en worden ze vast groter, dus vind ik het nu dan misschien zonde om te laten doen. Ik voel me niet minder vrouw ofzo. Ik ben enorm vrouwelijk met kleding en make-up en ik heb ook nog nooit klachten gehad. Het lijkt me gewoon leuk om grote borsten te hebben! Ik draag trouwens gewoon alle maximizers van de H&M in 70a, mijn hele kast hang er vol mee! Ik vind niet dat je mensen daarmee fopt. Foppen mensen met corrigerend ondergoed dan ook de ander? Het is een manier om je postuur voordeliger uit te laten komen. Als ik uitga trek ik er soms wel 2 over elkaar aan.. geen maximizers dan hoor.
zaterdag 9 november 2013 om 19:01
ik heb 75A. Mijn borsten zijn stevig en rond, maar klein, ja. vroeger vond ik het verschrikkelijk dat ze niet wat groter waren. Vriendinnen vroegen of ik wel leuke bh-tjes kon vinden en een vriendin vroeg zelfs waarom ik geen borstvergroting liet doen, maar daar had ik het lef niet voor en dat vond ik eigenlijk ook veel te rigoureus.
Langzamerhand heb ik ze geaccepteerd en nu ben ik blij met mijn borsten. Ze passen bij mijn lichaam, ik ben slank en ze zijn in proportie. Vriendinnen maken nog steeds wel eens grappen over mijn kleine borsten. Kan me niet schelen. Ik heb nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht en ik ben zelfs een tijdje bikinimodel geweest
Het belangrijkste is dat jij goed in je vel zit. Strakke koltruitjes staan jou sexy en topjes in lichte kleuren laten je borsten wat groter lijken.
Langzamerhand heb ik ze geaccepteerd en nu ben ik blij met mijn borsten. Ze passen bij mijn lichaam, ik ben slank en ze zijn in proportie. Vriendinnen maken nog steeds wel eens grappen over mijn kleine borsten. Kan me niet schelen. Ik heb nooit te klagen gehad over mannelijke aandacht en ik ben zelfs een tijdje bikinimodel geweest
Het belangrijkste is dat jij goed in je vel zit. Strakke koltruitjes staan jou sexy en topjes in lichte kleuren laten je borsten wat groter lijken.
zaterdag 9 november 2013 om 19:24
sorry, het is niet mijn bedoeling hier te ego-posten.
Wat ik bedoel is dat jij nu heel gefocust bent op je borsten omdat je die te klein vindt, maar jij bent niet enkel je borsten. Misschien heb je mooie slanke benen, mooi haar, een leuke lach, gezellige uitstraling, mooie ogen. Iedereen heeft mooie kanten en minder mooie kanten. Probeer erachter te komen wat jouw mooie kanten zijn en leg daar de nadruk op.
En zorg goed voor je innerlijk
Wat ik bedoel is dat jij nu heel gefocust bent op je borsten omdat je die te klein vindt, maar jij bent niet enkel je borsten. Misschien heb je mooie slanke benen, mooi haar, een leuke lach, gezellige uitstraling, mooie ogen. Iedereen heeft mooie kanten en minder mooie kanten. Probeer erachter te komen wat jouw mooie kanten zijn en leg daar de nadruk op.
En zorg goed voor je innerlijk
woensdag 1 oktober 2014 om 18:06
Haha en dan lees je ineens een post van jezelf terug van bijna een jaar geleden... inmiddels heb ik me dus wél laten opereren en ik zit nu op een 65D (bij hunkemoller 70D). Ze zijn niet erg opzichtig, maar nog steeds redelijk bescheiden. De ervaring leert - voor mij althans - dat zelfs na een operatie je ontevreden blijft. Ik ben erachter dat het 'klein' zijn in mijn hoofd zit. Zelfs met een volle D cup voel ik mezelf nog dat platte meisje, terwijl ze echt wel aanwezig en alles behalve plat zijn. Ik heb de knoop doorgehakt toen ik erachter kwam dat een van mijn beste vriendinnen ook neppers had. De aandacht van mannen is verder niet toegenomen naar mijn weten. Met lage truitjes natuurlijk wel, maar dat is met iedere cupmaat zo... niet dat ik het daarvoor deed ofzo, maar dat viel me op. Ik denk dat zowel grote als kleine borsten allebei mooi zijn. Zoals genoemd heeft iedereen mooie en minder mooie punten.
woensdag 1 oktober 2014 om 19:09
Ik vind kleine borsten ook mooi. Ik vind et een fris en sportief uiterlijk geven. Zeker als je ook klein en tenger bent vind ik dat petieterige erg elegant en mooi.
Ik had kleine borsten rond mijn 20e, a-b cupje. Maar nu ik 35 ben heb ik inmiddels een flinke c. Bij sommige vrouwen groeien borsten nog wel even door. En ik ben nog steeds slank dus heb komt niet doordat mijn gewicht is toegenomen.
Mijn vriend, ook billenman, vind iets kleiner ook leuker. Hij vindt grote snel ordinair of moeke-achtig worden. Ik heb meer mannen gehad die van kleiner hielden dan van groter.
Dus echt onzin hoor, dat de algemene wens grote borsten zijn.
Ik had kleine borsten rond mijn 20e, a-b cupje. Maar nu ik 35 ben heb ik inmiddels een flinke c. Bij sommige vrouwen groeien borsten nog wel even door. En ik ben nog steeds slank dus heb komt niet doordat mijn gewicht is toegenomen.
Mijn vriend, ook billenman, vind iets kleiner ook leuker. Hij vindt grote snel ordinair of moeke-achtig worden. Ik heb meer mannen gehad die van kleiner hielden dan van groter.
Dus echt onzin hoor, dat de algemene wens grote borsten zijn.
woensdag 1 oktober 2014 om 23:37
Hier ook een 75 a.
Ik had er altijd een rot gevoel over. De dag na de geboorte van mijn zoon, borstvoeding geven ging zo ontzettend goed zelfs een jaar lang, ik ben echt zelf gestopt. Dat heeft mij zo trots gemaakt.
Ze deden het perfect.
Sindsdien vind ik ze perfect en heb ik totaal geen behoefte meer aan een vergroting.
Ik had er altijd een rot gevoel over. De dag na de geboorte van mijn zoon, borstvoeding geven ging zo ontzettend goed zelfs een jaar lang, ik ben echt zelf gestopt. Dat heeft mij zo trots gemaakt.
Ze deden het perfect.
Sindsdien vind ik ze perfect en heb ik totaal geen behoefte meer aan een vergroting.
donderdag 2 oktober 2014 om 00:12
Ik heb ook cup 75A. In mijn pubertijd heb ik er ook moeite mee gehad, want ja alle meisjes in de klas hadden wel een goed gevulde cup. Ik had toen nog erg de illusie dat kleine borsten niet vrouwelijk is en mannen dat niet mooi vinden.
Nu ben ik een stuk ouder en zal het mij een worst wezen wat een man mooi vind. Je vindt mij mooi zoals ik ben of niet, maar ik heb nog nooit gemerkt in relaties of met scharrels dat het een issue was.
Ik draag nooit push-up bh's. Ik heb dan het gevoel dat de nepheid ervan afstraalt en dat mijn borsten in mijn nek zitten.
Ik vind mijn kleine cup mooi zoals die is. Ik hou niet van bh dragen, dus vind ik het fijn dat het makkelijk zonder kan. Als ik lang moet vliegen bijvoorbeeld of snel boodschappen halen.
En natuurlijk zie ik weleens vrouwen met een grotere cup en denk ik "ah zij heeft mooie borsten", maar het maakt mij niet onzeker en ik heb niet het gevoel dat ik het ook zou willen.
Nu ben ik een stuk ouder en zal het mij een worst wezen wat een man mooi vind. Je vindt mij mooi zoals ik ben of niet, maar ik heb nog nooit gemerkt in relaties of met scharrels dat het een issue was.
Ik draag nooit push-up bh's. Ik heb dan het gevoel dat de nepheid ervan afstraalt en dat mijn borsten in mijn nek zitten.
Ik vind mijn kleine cup mooi zoals die is. Ik hou niet van bh dragen, dus vind ik het fijn dat het makkelijk zonder kan. Als ik lang moet vliegen bijvoorbeeld of snel boodschappen halen.
En natuurlijk zie ik weleens vrouwen met een grotere cup en denk ik "ah zij heeft mooie borsten", maar het maakt mij niet onzeker en ik heb niet het gevoel dat ik het ook zou willen.
donderdag 2 oktober 2014 om 02:08
Iedereen heeft wel iets. Ik heb een hele grote cupmaat. Zo groot dat mijn beugel zo nu en dan bij een foute beweging tussen me ribben komt.
Met een kleine cupmaat lijk je slanker. Heb je geen zweet. Geen stekende beugels, makkelijker om een leuke bikini te vinden. Bij meer winkels bh's kunnen kopen ook goedkoper.
Maarja ik weet dat het niks uitmaakt wat ik zeg jij zit niet lekker in je vel met je cup. Mijn beste vriendin heeft precies hetzelfde en gaat wel opereren.
Wat ik wel als tip kam geven: draag kleding waarbij het niet opvalt. Dus wijdere bloesjes ofzo. Ik heb nog steeds mensen waarbij het hun nooit is opgevallen dat ik grote borsten heb doordat ik kleren draag waarbij het niet opvalt. Op internet zijn hier veel tips over te vinden.
Met een kleine cupmaat lijk je slanker. Heb je geen zweet. Geen stekende beugels, makkelijker om een leuke bikini te vinden. Bij meer winkels bh's kunnen kopen ook goedkoper.
Maarja ik weet dat het niks uitmaakt wat ik zeg jij zit niet lekker in je vel met je cup. Mijn beste vriendin heeft precies hetzelfde en gaat wel opereren.
Wat ik wel als tip kam geven: draag kleding waarbij het niet opvalt. Dus wijdere bloesjes ofzo. Ik heb nog steeds mensen waarbij het hun nooit is opgevallen dat ik grote borsten heb doordat ik kleren draag waarbij het niet opvalt. Op internet zijn hier veel tips over te vinden.
vrijdag 3 oktober 2014 om 08:59
ctje: Jammer dat je nog steeds niet tevreden kunt zijn. Ik hoop dat je echt zult leren dat jij ook mooi bent, van buiten en van binnen. Iedereen is anders en je moet leren om te waarderen wat jou uniek maakt. Kijk je vaak naar je 'nieuwe' borsten in de spiegel? Waarom zijn ze in jouw ogen zo klein, heb je een verkeerd beeld van de gemiddelde borstpartij? Of van je maat? 65D en 80D zijn bijvoorbeeld heel verschillende maten.
Draag een goede BH die je borsten mooi uit laten komen, met kleding die niet te groot noch te klein is en je taille in ziet. En pronken maarr!
Ik heb zelf een 70A, maar ik ga het eigenlijk steeds leuker vinden. Mijn probleem was vooral mijn verkeerde verwachting denk ik, wat mij onzeker maakte. Als je 11 bent en je langzamerhand borsten krijgt, lees/zie je in alle voorlichting dat je borsten zullen groeien. Dan kijk je om je heen - de grotere vallen natuurlijk op - en dan denk je dat het ook zo wordt. Dan kom je na de puberteit van een koude kermis thuis en denk je groot = mooier. Er stond niet bij dat sommige vrouwen zelfs ook plat blijven (<AA) en dat dit ook prima is. Want de maat zegt niks over je schoonheid of vrouwelijkheid.
Draag een goede BH die je borsten mooi uit laten komen, met kleding die niet te groot noch te klein is en je taille in ziet. En pronken maarr!
Ik heb zelf een 70A, maar ik ga het eigenlijk steeds leuker vinden. Mijn probleem was vooral mijn verkeerde verwachting denk ik, wat mij onzeker maakte. Als je 11 bent en je langzamerhand borsten krijgt, lees/zie je in alle voorlichting dat je borsten zullen groeien. Dan kijk je om je heen - de grotere vallen natuurlijk op - en dan denk je dat het ook zo wordt. Dan kom je na de puberteit van een koude kermis thuis en denk je groot = mooier. Er stond niet bij dat sommige vrouwen zelfs ook plat blijven (<AA) en dat dit ook prima is. Want de maat zegt niks over je schoonheid of vrouwelijkheid.
vrijdag 3 oktober 2014 om 09:23
Ik zweer met mijn aa cupje bij After Eden! Ik heb de maximizer met enkele band en de push op met dubbele band. Voor de maat moet je echt even passen want hij zit pas goed als hij echt niet wijkt bij het voorover bukken. Als hij niet goed aansluit staar je ineens in een lege cup Heb weleens iets anders geprobeerd maar die liggen nog mooi te zijn in mijn lade...
Ik draag, gek genoeg, de 70B. Deze sluit aan en ik krijg er verhoudingsgewijs een heel mooie lijn van. Dat klinkt gek maar het ziet er gewoon mooi en natuurlijk uit zeg maar.
Ik draag, gek genoeg, de 70B. Deze sluit aan en ik krijg er verhoudingsgewijs een heel mooie lijn van. Dat klinkt gek maar het ziet er gewoon mooi en natuurlijk uit zeg maar.
vrijdag 3 oktober 2014 om 09:39
Ik gad 70a of kleine b en ik was er niet tevreden mee, ook onzekerheid enzo denk ik. Ik heb dus wel een borstvergroting gedaan en heb nu 70c.
Ben er heel erg blij mee en beste investering ooit. Nietdat ik het wil aanmoedigen want een operatie heeft ook de nodige risico's maar bij mij is alles goed gegaan. Voelen ook zacht en niet zo nep en past goed bij mijn lichaam.
Antwoord op spijker. Voor mij voelt het niet alsof ik iemand voor de gek houd met een push up bh had ik dat wel want dan gaat het uit en zat er ineens veel minder. Nu is dat niet zo
Ik heb ze ook niet te groot, niet van die opgeblazen ballonnen.
Ik deed het echt voor mezelf. Ik kon mijn kleine borsten gewoon niet accepteren, het frustreerde me maar dat lag gewoon aan mij.
Ik vind kleine borsten bij andere wel mooi namelijk
Ben er heel erg blij mee en beste investering ooit. Nietdat ik het wil aanmoedigen want een operatie heeft ook de nodige risico's maar bij mij is alles goed gegaan. Voelen ook zacht en niet zo nep en past goed bij mijn lichaam.
Antwoord op spijker. Voor mij voelt het niet alsof ik iemand voor de gek houd met een push up bh had ik dat wel want dan gaat het uit en zat er ineens veel minder. Nu is dat niet zo
Ik heb ze ook niet te groot, niet van die opgeblazen ballonnen.
Ik deed het echt voor mezelf. Ik kon mijn kleine borsten gewoon niet accepteren, het frustreerde me maar dat lag gewoon aan mij.
Ik vind kleine borsten bij andere wel mooi namelijk
.
vrijdag 3 oktober 2014 om 09:42
Ik ben ook 26 en ook cup a. Voor de zwangerschap had ik B en dat vond ik al niet veel dus ben nu wel enigszins bedroefd.
Laatst had ik even een opleving en wilde nieuwe bh's kopen, ik dacht dan voel ik me vast beter.
Ze pasten me voor geen meter. Ja, behalve de bh's met kilo's vulling en dat wil ik dan weer niet. Ik ben teleurgesteld afgedropen
Ik ben bezig een paar kilo aan te komen dus hopelijk komen er daar ook nog wat kilo's bij.
Ik zag trouwens laatst de V bra die lijkt me wel mooi. Iemand ervaring mee?
Laatst had ik even een opleving en wilde nieuwe bh's kopen, ik dacht dan voel ik me vast beter.
Ze pasten me voor geen meter. Ja, behalve de bh's met kilo's vulling en dat wil ik dan weer niet. Ik ben teleurgesteld afgedropen
Ik ben bezig een paar kilo aan te komen dus hopelijk komen er daar ook nog wat kilo's bij.
Ik zag trouwens laatst de V bra die lijkt me wel mooi. Iemand ervaring mee?
maandag 3 november 2014 om 21:38
Ik heb cup aa en die bh's zijn vaak nog te groot gaapt altijd. vind het zelf oerlelijk en wordt er altijd onzeker van vooral met uitgaan met mijn vriendinnen vind ik dat af en toe nog wel is moeilijk. Mijn vriendinnen zijn allemaal gezegend met een grotere maat. Mijn vriend zegt dat hij het niet erg vind, maar ik ben er altijd wel onzeker over gelukkig ben ik niet de enige..