25 jaar en maagd

03-10-2014 10:32 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

De titel zegt het al: ik ben 25 jaar en ik heb nog nooit seks gehad. Ik ben een echte laatbloeier wat dat betreft.

Ook al waren er tijdens mijn pubertijd op de middelbare school zat meisjes die iets met me wilden aanvangen, ik was altijd erg preuts, afstandelijk en een beetje verlegen. Als ik terugkijk, dan was ik er destijds nog niet aan toe.

Ik merk wel dat ik steeds beter ben met vrouwen, zeker de laatste anderhalf jaar, maar er blijft altijd die onzekerheid. Stel dat het er een keer van komt met een meisje dat ik echt leuk vind. Gaat zij het accepteren dat ik geen ervaring heb op seksueel gebied? Vrouwen vallen niet op onzekerheid en op onervarenheid. Hoe moet ik duidelijk maken dat ik niet die zelfverzekerde, ervaren gast ben die zij wellicht voor zich ziet en dat zij me alles moet leren? Hoe teleurgesteld gaat ze zijn als ik bij de eerste keer al na 25 seconden klaarkom?

Dit zijn de zorgen die een beetje door mijn hoofd spelen. Je kunt zeggen dat ik de afgelopen 10 jaar kostbare tijd heb verspeeld door geen ervaring op te doen. Aan de andere kant ben ik een echte laatbloeier en was ik 10 jaar geleden een iets ander persoon op dit gebied. Ik ben best vooruit gegaan, maar die ene drempel blijft altijd.
Niet te veel zorgen over maken. Iemand die jou echt heel bijzonder vindt, vindt dit geen probleem en gaat met alle liefde dit avontuur met jou aan. Iemand die hier oppervlakkig en oordelend op zou reageren, is het toch niet waard om 'het' mee te doen!

Mijn partner en ik zijn trouwens erg dankbaar dat we allebei geen exen hebben. We vinden het een hele mooie gedachte, dus juist fijn dat het zo is gelopen.
Helemaal eens met Femke!
Als een meisje echt verliefd op jou is, zal ze het eerder leuk vinden dan een probleem.

Hier zou ik voor gaan, niet voor een one night stand met iemand die zelf al veel andere mannen heeft gehad, daar zou je inderdaad onzeker van kunnen worden maar met een serieuze date hoeft dat absoluut niet.
.
Dank voor je reactie, Femke.

Ik ben echter bang dat het toch een teleurstelling kan zijn voor het meisje in kwestie. Ik bedoel, boven een bepaalde leeftijd word je nu eenmaal verwacht iets te kunnen. Ouder dan 6 > je kan lezen, je kan fietsen zonder zijwieltjes, ouder dan 18 > je hebt je middelbare school afgerond, ouder dan 20 > je hebt hoogstwaarschijnlijk al seks gehad, zo niet meerdere malen.

Blijft lastig om er dan ineens voor uit te komen dat je 25+ bent en maagd.
quote:nikonlover schreef op 03 oktober 2014 @ 10:44:

Ik ben echter bang dat het toch een teleurstelling kan zijn voor het meisje in kwestie. Ik bedoel, boven een bepaalde leeftijd word je nu eenmaal verwacht iets te kunnen. Ouder dan 6 > je kan lezen, je kan fietsen zonder zijwieltjes, ouder dan 18 > je hebt je middelbare school afgerond, ouder dan 20 > je hebt hoogstwaarschijnlijk al seks gehad, zo niet meerdere malen.

Blijft lastig om er dan ineens voor uit te komen dat je 25+ bent en maagd.

Het zegt toch verder niks over jou als persoon?

Liever een lieve, integere maagd dan een klootzak met ervaring.
quote:ana_isabel schreef op 03 oktober 2014 @ 10:49:

[...]

Het zegt toch verder niks over jou als persoon?

Liever een lieve, integere maagd dan een klootzak met ervaring.

+1

Ervaring wil niet altijd zeggen dat hij/zij het goed kan. Het kan juist heel prettig zijn om samen te ontdekken wat je fijn vindt, wat de ander fijn vindt.
quote:nikonlover schreef op 03 oktober 2014 @ 10:44:

Blijft lastig om er dan ineens voor uit te komen dat je 25+ bent en maagd.Als je ouder wordt, wordt maagdelijkheid wel steeds "bijzonderder" ja, maar dan nog... Nu waren mijn partner en ik heel jong bij onze ontmoeting, maar als we ouder waren geweest had ik hem zeker niet afgewezen omdat hij geen exen had... daar is hij veel te leuk voor!! (En op exen zit ik niet zo te wachten... lees de topics die daar over gaan maar eens.)
Stomme vraag misschien, maar heb je wel gezoend, gefriemeld etc etc ?
Eens in de tijd open je hier een topic over, ik weet niet of de reacties hier nou heel anders gaan zijn dan in de andere topics. Wat heb je tot nu toe ondernomen om een vriendinnetje te vinden?

En als je vooral op ziet tegen de eerste keer, waarom laat je je dan niet een keer voor geld ontknapen?
Oh, heel goed Roos, ik was vergeten te loepen.
quote:cosima schreef op 03 oktober 2014 @ 10:53:

Stomme vraag misschien, maar heb je wel gezoend, gefriemeld etc etc ?Ja, wel getongzoend en intiem gedanst op de dansvloer. Daar stopt het voor mij.
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2014 @ 10:54:

Eens in de tijd open je hier een topic over, ik weet niet of de reacties hier nou heel anders gaan zijn dan in de andere topics. Wat heb je tot nu toe ondernomen om een vriendinnetje te vinden?

En als je vooral op ziet tegen de eerste keer, waarom laat je je dan niet een keer voor geld ontknapen?

Ik ben momenteel werkzoekend, dus daar gaat het meeste van mijn tijd in zitten. Ik ga waarschijnlijk binnenkort wel leuk stappen met een goede vriend van me in Amsterdam.

Ik ga niet oordelen over een ontknapingsservice of seks voor geld, maar zelf zou ik niet op die manier aan seks en aan mijn eerste keer seks willen komen. Dat is gewoon niet mijn ding.
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2014 @ 10:54:

En als je vooral op ziet tegen de eerste keer, waarom laat je je dan niet een keer voor geld ontknapen?Dat vind ik 100x onaantrekkelijker dan een maagd. Een maagd van 25 zou ik niet zo'n ramp vinden, mits niet sociaal heel raar of op een andere manier met een heel duidelijke reden waarom hij nog maagd is (dat je wel snapt waarom niemand het erop wilde doen). Een man die zich laat ontmaagden door een prostituee of een man die daar überhaupt naartoe gaat, nee, daar wil ik mijn bed niet mee delen.
Dat snap ik niet zo goed Thordis, ik had van jou ook ietsje anders verwacht moet ik eerlijk zeggen.

Ten eerste hoeft hij zijn toekomstige vriendin niet te vertellen hoe en waar hij zijn maagdelijkheid heeft verloren en ten tweede kan ik me juist van een man heel goed voorstellen dat hij zijn eerste keer gehad wil hebben. Dan weet hij hoe het voelt, dan maakt hij de blunders bij haar en als het een lieve vrouw van plezier is helpt zij hem ook nog een beetje. Niks mis mee.

Juist als de eerste keer geweest is is het krampachtige eraf en kan jij, Nikonlover met een vrijere blik naar vrouwen kijken.

Ik vind een manmaagd van 25 inderdaad niet heel aantrekkelijk. Van mij had hij (als ik me verplaats in zijn toekomstige vriendin) gerust een beetje betaalde ervaring op mogen doen.
..
quote:Thordis schreef op 03 oktober 2014 @ 11:11:

[...]

Dat vind ik 100x onaantrekkelijker dan een maagd. Een maagd van 25 zou ik niet zo'n ramp vinden, mits niet sociaal heel raar of op een andere manier met een heel duidelijke reden waarom hij nog maagd is (dat je wel snapt waarom niemand het erop wilde doen). Een man die zich laat ontmaagden door een prostituee of een man die daar überhaupt naartoe gaat, nee, daar wil ik mijn bed niet mee delen.Mee eens. Wat zou ik dat teleurstellend hebben gevonden zeg, als hij seks niet als iets romantisch had willen bewaren, maar alvast naar een prostituee was gegaan. Zeker in vergelijking met hoe mooi het anders had kunnen gaan (dat je het samen gaat ontdekken).
Alsof de eerste keer bol staat van de pianomuziek en waxinelichtjes, Kom op, ik snap best dat het idee van een betaalde ontknaping voor ons -tere zieltjes- niet erg aantrekkelijk lijkt maar laten we niet doen alsof het hel versus hemel is. De eerste keer is toch in de regel een hoop gedoe, geklungel en toestanden onder die dekens.

In bepaalde kringen wordt het bewaren van je maagdelijkheid gezien als mooi schoon en rijn maar de meeste dames houden van een bedpartner die van wanten weet.

De kop kan dr maar af zijn.
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2014 @ 11:28:

Alsof de eerste keer bol staat van de pianomuziek en waxinelichtjes, Kom op, ik snap best dat het idee van een betaalde ontknaping voor ons -tere zieltjes- niet erg aantrekkelijk lijkt maar laten we niet doen alsof het hel versus hemel is. De eerste keer is toch in de regel een hoop gedoe, geklungel en toestanden onder die dekens.

In bepaalde kringen wordt het bewaren van je maagdelijkheid gezien als mooi schoon en rijn maar de meeste dames houden van een bedpartner die van wanten weet.

De kop kan dr maar af zijn.Nogmaals, het is gewoon niet mijn ding. Ik ga geen oordeel vellen over mensen die betaalde seks hebben of over mensen die betaalde seks aanbieden, maar zelf wil ik me niet in dat wereldje begeven.
Dat is natuurlijk prima, ik gaf het als tip.

De hele tijd met een bolle broek rondlopen in de hoop dat iemand je er een keer vanaf wil helpen terwijl je stinkendbenauwd bent voor de eerste keer lijkt mij ook niet wat en in jouw plaats zou ik het wel weten.

I'll leave you to it.
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2014 @ 11:28:

De kop kan dr maar af zijn.p

Oh dat klopt en ik heb ook niets met kaarsjes en romantisch gebeuren. Maar ik heb ook echt helemaal niets met prostituee bezoekers. Dat zal voor iedereen anders zijn. Ik zou het bed wel delen met een maagd denk ik, niet met een hoerenloper. Gewoon een principekwestie. Heeft niets met romantische eerste keren te maken, wel met dat ik geen relatie wil met iemand die betaalt voor seks.

Geklungel is het toch vaak een beetje de eerste keer met nieuw partner. En als to een vrouw van een jaar of 20-25 treft is de kans aanwezig dat zij ook niet ontzettend ervaren is.
Ik heb alleen maar goed ervaringen met bezoeken van prostituees. Je schrijft dat je je niet in dat wereldje wil begeven, maar het is geen aparte wereld. Er zijn allerlei soorten meiden die je tegen betaling aan ervaring kunnen helpen. Mij heeft het erg geholpen toen ik jong was, dat was ook wel om ervaring op te doen. Nu bezoek ik ze nog voor het plezier.

Als jij dan later een vriendin krijgt, kun je zelfverzekerd met haar het bed in.
Ik ben wel eens in een club geweest,moest daar entree betalen en zo heb ik dus sec genomen betaald voor seks.

De lijn is dun...
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2014 @ 11:45:

Dat is natuurlijk prima, ik gaf het als tip.

De hele tijd met een bolle broek rondlopen in de hoop dat iemand je er een keer vanaf wil helpen terwijl je stinkendbenauwd bent voor de eerste keer lijkt mij ook niet wat en in jouw plaats zou ik het wel weten.

I'll leave you to it.

Het beeld dat ik met een bolle broek rondloop en dat ik naarstig op zoek ben, klopt niet. Ik kan relaxed met vrouwen communiceren en op feestjes kan ik goed mezelf zijn.

Ik ben alleen onzeker over die eerste keer. Het moment dat linksom of rechtsom uitkomt dat ik maagd ben. Ik kan wel doen alsof ik Mr. Bigshot ben en alsof ik een ervaren kerel ben, maar dan val je natuurlijk keihard door de mand als het ervan komt.

Dat een aantal vrouwen hier schrijven dat maagdelijkheid geen probleem voor hen zou zijn stelt me overigens wel gerust.
quote:Rooss4 schreef op 03 oktober 2014 @ 11:53:

Ik ben wel eens in een club geweest,moest daar entree betalen en zo heb ik dus sec genomen betaald voor seks.

De lijn is dun...

Dat ben ik niet met je eens. Betalen voor een persoon waar je seks mee mag hebben of betalen om ergens binnen te komen waar je seks kunt hebben is voor mij een verschil.

Maar ieder zijn ding, als iemand naar een prostituee wil moet hij dat doen. Ik geef alleen aan dat ik nooit op 1 lijn zou kunnen zitten met mannen die prostitutie goedkeuren/er gebruik van maken en dus ook geen relatie wil met iemand die er zo in staat. Ik heb weinig dealbreakers, dit is er één van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven