Sloop de crisis
vrijdag 3 oktober 2014 om 22:00
Met Annemarie kun je een beetje bezuinigen. Met de volgende vergelijkingssites nog veel meer:
gaslicht.com
Independer.nl
easyswitch.nl
hoyhoy.nl
probeer maar eens!
Hoe veel hangt natuurlijk helemaal af van hoe veel je nu uit geeft.
Ik bespaar wel ¤1000,- per jaar door ieder jaar opnieuw te bekijken waar ik mijn vaste lasten onder breng.
gaslicht.com
Independer.nl
easyswitch.nl
hoyhoy.nl
probeer maar eens!
Hoe veel hangt natuurlijk helemaal af van hoe veel je nu uit geeft.
Ik bespaar wel ¤1000,- per jaar door ieder jaar opnieuw te bekijken waar ik mijn vaste lasten onder breng.
vrijdag 3 oktober 2014 om 22:19
vrijdag 3 oktober 2014 om 22:32
zaterdag 4 oktober 2014 om 08:16
quote:Starshine schreef op 04 oktober 2014 @ 06:29:
Zo dom ook in dat programma. Alsof mensen met dikke schulden niet allang goedkopere aanbieders hebben gezocht. Ik was btw ook nieuwsgierig maar mijn aanvraag niet doorgezet. Misschieb dat ik het eens bekijk met een apart email adres.Dat kan je wel eens heel vies tegenvallen hoor. Ik ken zat mensen die schulden hebben maar nog nooit energie hebben vergeleken of het naar beneden proberen te brengen.
Zo dom ook in dat programma. Alsof mensen met dikke schulden niet allang goedkopere aanbieders hebben gezocht. Ik was btw ook nieuwsgierig maar mijn aanvraag niet doorgezet. Misschieb dat ik het eens bekijk met een apart email adres.Dat kan je wel eens heel vies tegenvallen hoor. Ik ken zat mensen die schulden hebben maar nog nooit energie hebben vergeleken of het naar beneden proberen te brengen.