Welke buggy kopen?

04-10-2014 10:35 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi

De titel zegt het al: welke buggy zou ik volgens jullie het beste kunnen kopen? Ik wil niet meer telkens de wandelwagen mee sjouwen.

Prijs max rond 100 euro

Alvast bedankt
Denk aan: duwhoogte, of je er goed achter kan lopen, zonder te bukken of tegen de buggy aan te schoppen.

Of hij makkelijk inklapbaar is en in de auto past zijn ook wel handige zaken om in de gaten te houden.

Ik zou zeggen: ga naar de winkel en test er een paar.
MacLaren! Staan ook veel van op MP.
Wij hebben de koelstra simba sinds kort, erg tevreden over. Wat een verademing na zo een groot log ding als de kinderwagen. Man is groot en ik klein maar deze is voor beide prima! Zit net boven de 100euro, maar misschien is er ergens nog een aanbieding ofzo.
Wij hebben de op een na allergoedkoopste gekocht. We wandelen er toch geen dagen mee, en als we m ergens moeten laten staan, zoals bij zwemmen, dan ben ik niet bang dat iemand m meeneemt. Hij kost toch niets

Net als vies worden van sap. Of mee in het vliegtuig. Geen probleem. Hij kostte 25 euro.

Ik zou dus voor een 2e hands gaan of een goedkope
Maclaren zeker weten.
Wij hebben een maclaren en een nuna en ik zou absoluut de nuna aanraden. Zooo fijn dat deze een gewone duwstang heeft die ook nog verstelbaar is. Hij rijdt ook veel lichter dan de maclaren. Nieuw zijn beide merken boven budget, maar zou zeker even op marktplaats kijken.
Oh, we hebben trouwens ook een koelstra gehad, maar die vonden we kwalitatief wel echt minder.
Koelstra
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb een chicco liteway en ben daar erg tevreden over! Heb hen via mp voor 30 euro

De nuna pepp heb ik laatst even mee gereden in de winkel, maar ik vind de duwstand niet prettig in de hand liggen. Te hoekig en dat voelt niet fijn.
Heb van alles getest in de winkel maar kwam elke keer op de maclaren uit, met stip. Eén probleem: vond m nieuw veel te duur. Daarom een tweedehands op mp gekocht voor 40 euro en hij is superfijn!
Ik ben heel blij met mijn maclaren. Ik heb een tweedehands op mp gekocht voor 45,-
Denk dat je vooral moet kijken naar je eigen behoeftes. Hoe vaak ga je hem gebruiken en in welke omstandigheden. Wij hebben de chicco London voor erbij, op reis etc. Maar ik denk dat we hem in de toekomst ook thuis wel meer gaan gebruiken, want we vinden hem erg prettig, en hij is makkelijker mee te nemen dan de gewone wandelwagen! Hij is vast niet zo duurzaam als een maclaren, maar voor ons goed genoeg. Hij heeft al behoorlijk wat km's afgelegd en enkele vluchten overleefd (op het vliegveld is men niet bepaald voorzichtig met de spullen). Het belangrijkste vond ik dat hij een ligstand had, en kind slaapt er heerlijk In. Ik geloof dat we 60 EUR hebben betaald ( nieuw) en dat was incl. Regenhoes, dus goede prijs/ kwaliteitverhouding. Wel wat zwaar, mocht je hem bv op de fiets willen meenemen.
Wij vonden de Yezz van quinny heerlijk rijden in de winkel. Het nadeel was dat deze niet in slaapstand kon en dit wilden we perse. Daarom voor de Koelstra simba gekozen. We zijn erg tevreden maar als er een buggy bij moet omdat er een tweede kindje is komt er zeker een Yezz al dan niet van marktplaats (want hij is wel duur)
Als het kan dan kan het, als het niet kan dan kan het niet.
Hier een Koelstra maar totaal niet tevreden. Stuurt voor geen meter, zeker als je bijv een Bugaboo gewend bent zoals ik. Gebruik hem ook weinig om die reden. Zou nu eerder voor een goede maclaren gaan als ik nu moest kiezen!
Zelf heel tevreden met koelstra ik heb m destijds met Postbank punten gekocht volgens mij
Hier een koelstra. Hij voldoet voor het weinige gebruik, maar zou hem niet aanraden. Duwt heel zwaar (dat we een zwaar kind hebben draagt daar wrs ook aan bij). Met 1 hand sturen is een no go. Schop daarnaast regelmatig tegen de wielen. Pijnlijk als je op open schoenen loopt (kleine teennagel is er inmiddels af..).
Als het over buggy's gaat, ben ik het altijd met desperate housewive eens.
quote:vitamined schreef op 04 oktober 2014 @ 22:27:

Als het over buggy's gaat, ben ik het altijd met desperate housewive eens.
Quinny Zapp
Wij hebben de chico liteway, kan mee op de fiets, makkelijk inklapbaar, gaat mee op reis met het vliegtuig / auto.

Maar zoals de anderen zeggen, kijk ook in de winkel test hem daar. Zo kun je kijken wat prettig bij jullie is.
Het is de chico liteway geworden. Iets boven budget maar mooi, klein opvouwbaar en makkelijk mee te nemen...

Dank voor het meedenken.
Graag gedaan ik deed de chicco regelmatig in mijn fietstas. 1 Kant erin en dan vastzetten met een spanband of spin aan je bagagedrager en/of zadelpin. Ging prima! Maar met een zitje achterop niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven