Andersom opslaan met de front camera van de Iphone 5s

04-10-2014 19:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke keer als ik besluit een selfie te maken, slaat of neemt mijn telefoon het andersom op, als ik mijn hoofd recht houd lijkt het na het nemen van de foto alsof ik mijn hoofd naar rechts deed of links. Ik weet niet hoe ik dit weghaal, bij de Samsung galaxy kon je dit uitschakelen maar bij de Iphone kan ik niks vinden wie kan mij helpen?
Gebruik je die knop dat je jezelf in beeld ziet als je de foto neemt? Die is inderdaad gespiegeld, volgens mij kun je dat niet veranderen.
Je ziet jezelf eerst gespiegeld in beeld, zodat je makkelijker kan verzitten/poseren (omdat je een spiegel gewend bent). Maar de foto wordt niet gespiegeld, maar gewoon gemaakt.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Gewoon een foto editor app downloaden
Kerstklok

Ja die knop gebruik ik, die voorcamera dus. Is er misschien een app die dat verbeterd of een app die niet zulke fotos neemt?
Gamuza

Nee voor het nemen zie je je zelf gewoon normaal, maar nadat je je foto hebt gemaakt en hem eens even gaat bekijken is het andersom opgeslagen. Dat is wat ik bedoel, dat had je bij de Samsung ook maar met bepaalde opties kon je het weghalen maar bij de Iphone is dat nergens terug te vinden.
quote:ladyveraa schreef op 04 oktober 2014 @ 20:00:

Gewoon een foto editor app downloadenWeetje toevallig welke?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven