help !!

01-10-2014 21:34 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lastig verhaal , simpel verteld.

Sinds de eerste keer dat ik in mijn nieuwe woonplaats pizza bestelde, komt er een jongen die er super uitziet. Hij werkt op donderdag, dus donderdag avond pizza en een filmpje is voor mij verwennerij. Nu is het zo dat hij 21 is en ik 44. Wat te doen? Kijk dat het geen relatie word snap ik maar eerlijk gezegd sex zie ik wel zitten. Het is gewoon een lekker ventje. Van de zomer zei hij toen hij pizza bracht, oh je mag ook 'anders' betalen hoor, toen ik zei ff mijn portemonnee pakken. Haha jaa daarwerd ik wel vrolijk van. Ik schaam me dood om hier over ietstegen mijn vriendinnen te zeggen. Nee ik geil niet op jongere jongens of pubers maar een jongeman van in de 20.... lijkt me zalig. Wat

Ik zou het doen

Totaal aantal stemmen: 27

Ja (11%)
als je maar geniet (30%)
Nee (56%)
Ja heb er ervaring mee, hahah (4%)
Ik denk dat het een onderzoekje is
To, weet je nu nog niet dat 20jarige niets waard zijn in bed?
Ik zou het doen als je daar zin in hebt. Het forum staat vol met jonge ventjes die een rijpe vrouw willen. Je moet alleen eerst even zijn id-checken. Als hij nog geen 18 is, bestaat de kans dat zijn mans verhaal komt halen.
To is niet eens een vrouw volgens mij...
Je beseft dat geen hond dit gelooft?

Kom op, vertel, wat wilde je met dit verhaal?

Pleeeeaaasssseeee... Laat ons meelachen, we fantaseren graag mee!
Je bent zelf een theepot
Nachtvlinder, ik wil toch een leuker exemplaar dan dat hoor .
Ismene, dat willen we allemaal wel, maar de realiteit is dit:

En niet dit:

Helaas
Waarschijnlijk is de topicstarter zelf pizzabezorger met teveel fantasie.
Ik ben geen vrouw maar ik zou het gewoon doen. Voor complicaties hoef je denk ik niet bang te zijn want die jongen valt kennelijk op ouder. Dat mag je tenminste hopen want anders valt jouw lichaam hem mogelijk tegen, dat overkomt mij ook weleens
quote:Ismene schreef op 01 oktober 2014 @ 23:27:

To, weet je nu nog niet dat 20jarige niets waard zijn in bed?Inderdaad, doe mij maar minimaal 35+ v.w.b. ervaring, vaardigheden, uithoudingsvermogen, psychologisch spel, etc.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Het voordeel van een 20 jarige is dan weer wel dat je pizza niet koud wordt, soms is het gewoon sneller dan kleingeld zoeken.
quote:shehot schreef op 02 oktober 2014 @ 08:59:

Het voordeel van een 20 jarige is dan weer wel dat je pizza niet koud wordt, soms is het gewoon sneller dan kleingeld zoeken.Whahahaha jij zegt het ik dacht het. Een beetje vrouw van 40 wil toch minimaal een uurtje en niet na 5 min de rommel opruimen. De damp slaat volgens mij nog uit de pizza doos. Mij lijkt dat de ramen in de slaapkamer beslagen moeten zijn.
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
quote:shehot schreef op 02 oktober 2014 @ 08:59:

Het voordeel van een 20 jarige is dan weer wel dat je pizza niet koud wordt, soms is het gewoon sneller dan kleingeld zoeken.spreek je uit ervaring? Misschien was dat alleen maar omdat jouw lichaam hem tegenviel vergeleken met de meisjes van zijn eigen leeftijd
Tja als jij het kan op een lekker ventje... Geef mij maar gewoon een man.
Tuurlijk heb ik ervaring met 20 jarigen, ik ben zelf ook ooit 20 geweest!
quote:shehot schreef op 02 oktober 2014 @ 10:53:

Tuurlijk heb ik ervaring met 20 jarigen, ik ben zelf ook ooit 20 geweest!Of dat representatief is hangt er wel vanaf hoe oud je nu bent, mijn ouders hadden op die leeftijd nog nauwelijks ervaring maar ik had er op mijn 20e al meer gehad dan zij in hun hele leven bijelkaar
quote:heenenweer schreef op 01 oktober 2014 @ 21:57:

Als iemand zich echt zo aanbiedt, waarom niet?

Een relatie is idd een ander verhaal.Precies al gelooft bijna ni3mand het verhaal maa3 thats okayy
Het is een serieus verhaal m3ns3n.als je het niet gelooft of niet gunt scroll verder :p
quote:chingozapato schreef op 02 oktober 2014 @ 08:42:

Ik ben geen vrouw maar ik zou het gewoon doen. Voor complicaties hoef je denk ik niet bang te zijn want die jongen valt kennelijk op ouder. Dat mag je tenminste hopen want anders valt jouw lichaam hem mogelijk tegen, dat overkomt mij ook weleensKijk goed advies. Spannend tis matuurlijk maar once in a life time
Voo3 i3mand van 44, h3b j3 33n apart3 mani3r van schrijv3n..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven