Kerstmarkt
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:06
Alle vier zijn leuk!
Essen zijn we afgelopen jaar geweest. Leuke kerstmarkt, met verschillende straatjes die uitkomen op 1 groot plein, overdekt met een groot lichtnet. Echt prachtig om te zien. En inderdaad, leuk centrum om te winkelen.
De overige steden idem, is al iets langer geleden voor mij dat ik daar geweest ben tijdens de kerstperiode, maar er kan in mijn ogen vrij weinig op tegen de Duitse kerstmarkten Wij gaan dit jaar naar Dresden. Het is even reizen, maar dan hebben we ook wat (hopen we!)
Essen zijn we afgelopen jaar geweest. Leuke kerstmarkt, met verschillende straatjes die uitkomen op 1 groot plein, overdekt met een groot lichtnet. Echt prachtig om te zien. En inderdaad, leuk centrum om te winkelen.
De overige steden idem, is al iets langer geleden voor mij dat ik daar geweest ben tijdens de kerstperiode, maar er kan in mijn ogen vrij weinig op tegen de Duitse kerstmarkten Wij gaan dit jaar naar Dresden. Het is even reizen, maar dan hebben we ook wat (hopen we!)
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:07
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:09
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:14
Dat hoorde ik ook over Oberhausen idd. Dat het in een overdekt winkelcentrum ligt, dus die valt dan af, dan gaan we nog eens goed kijken idd. Keulen wil ik altijd nog eens een keer zien, maar wij denken ook dat je daar maar weinig van kan zien in 1 dag. Maar wel een heel mooie stad zo te zien. Dan gaan we denk ik naar Düsseldorf.
dinsdag 14 oktober 2014 om 22:18