Kerstmarkt

14-10-2014 22:03 36 berichten
Ik en mijn vriend willen eens een keer een echt Duitse kerstmarkt bezoeken. Nu hebben we een aanbieding gezien met de keuze uit 4 steden. Düsseldorf, Keulen, Essen of Dortmund. Welke zullen we nou bezoeken? Ervaringen?
Ik ga boeken, ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Keulen of Düsseldorf.

Essen schijnt klein te zijn (maar dat kan ook zo zijn charme hebben) en als Dortmund gelijk is aan Centro - skip it.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Essen is niet klein hoor!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Suze02 schreef op 14 oktober 2014 @ 22:17:

Goede keuze vind ik!

Niemand Aken ooit geweest?

Is dat verder wel een leuke stad?Mocht je van sauna houden:

http://www.carolus-therme ... _netherlands/english.html
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aken is een aanrader, leuke stad om te shoppen en de kerstmarkt is erg gezellig.
Keulen natuurlijk! Daar zijn wel 8 kerstmarkten.
Geen van allen.

Wel: Hamburg
Wij gaan elk jaar naar Essen, dat is erg leuk! Het centrum is ook leuk en groot.

De rest ken ik niet maar ik heb wel gehoord dat Keulen ook leuk moet zijn. Het ligt er denk ik ook aan wat je wil, wil je 1 dag heen en weer of blijf je er ook overnachten?

Wij gaan altijd 1 dag en dan is Keulen bv te ver voor ons.
Essen en Dortmund is vergelijkbaar, al beweert dmund altijd de hoogste kerstboom te hebben.

ik Ken self Essen beter dus GA daar lieverheen.

Dusseldorf vind ik iets te gemaakt, keulen is gaaf leuke kerstmarkt rond chocolademuseum.
Ik ben al 4 keer in Düsseldorf geweest, die is erg gezellig! Maar vorig jaar zijn we naar Keulen geweest en die staat bij mij toch echt op nr 1! Zo gezellig, de stad is ook mooi zo met de dom en je wandelt leuk van markt naar markt. Vorig jaar hebben we niet alles kunnen zien, dus dit jaar gaan we weer! Alleen met parkeren was het een beetje slecht geregeld. We reden op de P+R zoo, maar die was om 10 uur al vol. Uiteindelijk zijn we bij station Mulheim uitgekomen (dat geeft de navigatie als P+R aan, waarom weet ik echt niet haha). Daar zijn echt heel weinig parkeerplaatsen, maar er was nog wel plek gelukkig. Parkeren was een euro of 4 voor de hele dag en vanaf daar zijn we het laatste stukje met de trein gegaan. Kostte ook maar heel weinig, een retour naar het centrum. Ik ga dit jaar weer proberen daar te parkeren iig
Persoonlijk vind ik Dusseldorf het leukst, maar Keulen is zeker ook een goede keuze! Ik zou absoluut voor één van deze twee gaan.

Wij gaan dit jaar naar Berlijn, super veel zin in hoor, laat het maar vast december worden!!
Keep on dreaming!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven