Zaterdag!!

18-10-2014 12:06 53 berichten
Wat een mooi weer he! Wat gaan jullie doen? Ik moet even werken en dan naar een housewarming van een vriendin!

Geniet van het weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het werk (psychiatrie). Om half vier klaar dan even naar mijn vader en naar huis waar een vriendin komt eten en wij vervolgens een andere vriendin gaan ophalen om naar een feestje(verjaardag) te gaan.

Om dan vervolgens morgen weer om 7.30 op het werk te moeten zijn....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Waar is de topic van cateautje vandaag? Heb ik m gemist?
Ik zit te duimen dat het verjaardagskadootje wat ik besteld heb en vanavond nodig heb nog komt. Postnl maakt er weer een zooitje van...
Cateautje is het het negeren. ( klemtoon verkeerd)

Vandaag lekker een dagje niets.

Paar boodschappen doen en forummen.
quote:carpe_diem schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:13 Waar is de topic van cateautje vandaag? Heb ik m gemist?Ik weet het niet.
quote:sprokkelientje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 Ik ben aan het werk (psychiatrie). Om half vier klaar dan even naar mijn vader en naar huis waar een vriendin komt eten en wij vervolgens een andere vriendin gaan ophalen om naar een feestje(verjaardag) te gaan.

Om dan vervolgens morgen weer om 7.30 op het werk te moeten zijn.... Ppff! Gelukkig zijn die dingen met vriendinnen altijd wel leuk, maar snap dat je dan eigenlijk lekker op tijd naar bed wil.
quote:carpe_diem schreef op 18 oktober 2014 @ 12:13:

Waar is de topic van cateautje vandaag? Heb ik m gemist?

Cateautje was daarnet nog bij het Sinterklaas-topic.

Misschien even héél hard roepen?
verba volant, scripta manent.
quote:bootje_op_de_golven schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:14 Ik zit te duimen dat het verjaardagskadootje wat ik besteld heb en vanavond nodig heb nog komt. Postnl maakt er weer een zooitje van...Mmm lekker dan! Wat is het?
Dat kan ik niet zeggen ketller, diegene komt hier ook regelmatig
En zo zie je maar, dat vaste en ó zó gezellige zaterdagtopicforummers zijn blijkbaar zó belangrijk dat ze zomaar vergeten werden.

Ketller, jij bent écht geen nieuwe forummer
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ga zo naar een kinderfeestje. Een van mijn suikerkindjes wordt 5 vandaag. Ik word alleen al vrolijk van al die leuke kleine cadeautjes hier in huis. En ik weet hoe blij ze wordt van cadeautjes

Ze had gevraagd of ik die mooie witte (bruids)jurk nog eens wilde aandoen, zou ik?
Ik stap zo in de auto naar mijn werk. Tegen de tijd dat ik klaar ben, is het al lang weer donker.
Wat? Hebben we een nieuwe zaterdagtopicopener?

Hier uitslapen, beetje in de tuin rommelen en dan in bad met een glaasje wijn. Echt zaterdag dus
Ik ga vandaag genieten van de zon, om nog even een winterkleurtje op mijn toet te krijgen. En forummen natuurlijk, zolang er iets leuks te doen is om op te reageren.
quote:bootje_op_de_golven schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:18 Dat kan ik niet zeggen ketller, diegene komt hier ook regelmatigAh! Oke dan niet doen:)
quote:LadyZiva schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:32 Ik ga zo naar een kinderfeestje. Een van mijn suikerkindjes wordt 5 vandaag. Ik word alleen al vrolijk van al die leuke kleine cadeautjes hier in huis. En ik weet hoe blij ze wordt van cadeautjes

Ze had gevraagd of ik die mooie witte (bruids)jurk nog eens wilde aandoen, zou ik? Ahh *smelt* die kleintjes zijn zo leuk! (Van een ander;) )
quote:Cateautje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:55 Ik ga vandaag genieten van de zon, om nog even een winterkleurtje op mijn toet te krijgen. En forummen natuurlijk, zolang er iets leuks te doen is om op te reageren.Leuk!! Inderdaad heerlijk weer, net nu mijn herfst collectie compleet is. Ik ga morgen ergens wandelen met mijn man:)
Aan de studie( management) en straks werken tot 22.30 in de ggz:-)) morgen weer om 7 u present.
Ik ga vanavond na een paar dagen op de bank, een avonddienst werken Heb er weer zin in!

(Ik ben leerling verpleegkundige)

Jammere is dat ik mijn vriend de afgelopen dagen alleen steeds even kort gezien heb en we dus niet echt even samen kunnen zijn.. Hij is nu overdag aan het werk
Ik las al heel lang mee. Maar ik heb nu een account gemaakt.

Mijn 'gasten' zijn weg dus ik kan naar huis (ik ben gastvrouw)
Ik heb net de boodschappen gedaan en bedenk me dat ik de sla vergeten ben. Zo dus nog even terug.

Verder doe ik dit weekend echt helemaal niks. De hele week heb ik dagen van 7 uur 's ochtends tot minstens 6 uur 's avonds gemaakt. Was een erg drukke week, maar gisteren te horen gekregen dat ik 9% salarisverhoging krijg en dat ik vanaf 1-1-2015 een middle management functie mag gaan bekleden. Maakte die lange dagen wel goed kan ik je vertellen!
Ik ben nu oproepbaar tot 21 u. Vanavond voor werk dus ik kan niet ver van huis... Een beetje saaie dag dus. Ik ga een beetje schoonmaken (bah) en daarna even op m'n balkon van t zonnetje genieten. Tenzij ik de telefoon hoor gaan, dan ga ik als een malle omkleden en naar Eindhoven rijden
Crap, kadootje is weeeeeer niet gekomen.
quote:Fruity-Pebbles schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:06 Ik heb net de boodschappen gedaan en bedenk me dat ik de sla vergeten ben. Zo dus nog even terug.

Verder doe ik dit weekend echt helemaal niks. De hele week heb ik dagen van 7 uur 's ochtends tot minstens 6 uur 's avonds gemaakt. Was een erg drukke week, maar gisteren te horen gekregen dat ik 9% salarisverhoging krijg en dat ik vanaf 1-1-2015 een middle management functie mag gaan bekleden. Maakte die lange dagen wel goed kan ik je vertellen! Jeeej!! Goed gedaan! (Niet het vergeten van de sla). Worden de dagen dan rustiger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven