Zaterdag!!
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:10
Ik ben aan het werk (psychiatrie). Om half vier klaar dan even naar mijn vader en naar huis waar een vriendin komt eten en wij vervolgens een andere vriendin gaan ophalen om naar een feestje(verjaardag) te gaan.
Om dan vervolgens morgen weer om 7.30 op het werk te moeten zijn....
Om dan vervolgens morgen weer om 7.30 op het werk te moeten zijn....
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:16
quote:sprokkelientje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 Ik ben aan het werk (psychiatrie). Om half vier klaar dan even naar mijn vader en naar huis waar een vriendin komt eten en wij vervolgens een andere vriendin gaan ophalen om naar een feestje(verjaardag) te gaan.
Om dan vervolgens morgen weer om 7.30 op het werk te moeten zijn.... Ppff! Gelukkig zijn die dingen met vriendinnen altijd wel leuk, maar snap dat je dan eigenlijk lekker op tijd naar bed wil.
Om dan vervolgens morgen weer om 7.30 op het werk te moeten zijn.... Ppff! Gelukkig zijn die dingen met vriendinnen altijd wel leuk, maar snap dat je dan eigenlijk lekker op tijd naar bed wil.
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:27
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:32
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:57
quote:LadyZiva schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:32 Ik ga zo naar een kinderfeestje. Een van mijn suikerkindjes wordt 5 vandaag. Ik word alleen al vrolijk van al die leuke kleine cadeautjes hier in huis. En ik weet hoe blij ze wordt van cadeautjes
Ze had gevraagd of ik die mooie witte (bruids)jurk nog eens wilde aandoen, zou ik? Ahh *smelt* die kleintjes zijn zo leuk! (Van een ander;) )
Ze had gevraagd of ik die mooie witte (bruids)jurk nog eens wilde aandoen, zou ik? Ahh *smelt* die kleintjes zijn zo leuk! (Van een ander;) )
zaterdag 18 oktober 2014 om 12:58
quote:Cateautje schreef op zaterdag 18 oktober 2014 12:55 Ik ga vandaag genieten van de zon, om nog even een winterkleurtje op mijn toet te krijgen. En forummen natuurlijk, zolang er iets leuks te doen is om op te reageren.Leuk!! Inderdaad heerlijk weer, net nu mijn herfst collectie compleet is. Ik ga morgen ergens wandelen met mijn man:)
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:01
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:06
Ik heb net de boodschappen gedaan en bedenk me dat ik de sla vergeten ben. Zo dus nog even terug.
Verder doe ik dit weekend echt helemaal niks. De hele week heb ik dagen van 7 uur 's ochtends tot minstens 6 uur 's avonds gemaakt. Was een erg drukke week, maar gisteren te horen gekregen dat ik 9% salarisverhoging krijg en dat ik vanaf 1-1-2015 een middle management functie mag gaan bekleden. Maakte die lange dagen wel goed kan ik je vertellen!
Verder doe ik dit weekend echt helemaal niks. De hele week heb ik dagen van 7 uur 's ochtends tot minstens 6 uur 's avonds gemaakt. Was een erg drukke week, maar gisteren te horen gekregen dat ik 9% salarisverhoging krijg en dat ik vanaf 1-1-2015 een middle management functie mag gaan bekleden. Maakte die lange dagen wel goed kan ik je vertellen!
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:06
zaterdag 18 oktober 2014 om 13:40
quote:Fruity-Pebbles schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:06 Ik heb net de boodschappen gedaan en bedenk me dat ik de sla vergeten ben. Zo dus nog even terug.
Verder doe ik dit weekend echt helemaal niks. De hele week heb ik dagen van 7 uur 's ochtends tot minstens 6 uur 's avonds gemaakt. Was een erg drukke week, maar gisteren te horen gekregen dat ik 9% salarisverhoging krijg en dat ik vanaf 1-1-2015 een middle management functie mag gaan bekleden. Maakte die lange dagen wel goed kan ik je vertellen! Jeeej!! Goed gedaan! (Niet het vergeten van de sla). Worden de dagen dan rustiger?
Verder doe ik dit weekend echt helemaal niks. De hele week heb ik dagen van 7 uur 's ochtends tot minstens 6 uur 's avonds gemaakt. Was een erg drukke week, maar gisteren te horen gekregen dat ik 9% salarisverhoging krijg en dat ik vanaf 1-1-2015 een middle management functie mag gaan bekleden. Maakte die lange dagen wel goed kan ik je vertellen! Jeeej!! Goed gedaan! (Niet het vergeten van de sla). Worden de dagen dan rustiger?