reacties forum
maandag 20 oktober 2014 om 16:12
maandag 20 oktober 2014 om 16:14
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:11:
het gaat niet om mijn topic, valt me op dat wel vaker sommige hier bot kunnen zijn, jammer vind ik, bederft de sfeerDan moet je een forum zoeken waar iedereen elkaar een veer in de reet steekt en het te allen tijde met elkaar eens is. Alleen is er dan geen sprake van een discussieforum.
het gaat niet om mijn topic, valt me op dat wel vaker sommige hier bot kunnen zijn, jammer vind ik, bederft de sfeerDan moet je een forum zoeken waar iedereen elkaar een veer in de reet steekt en het te allen tijde met elkaar eens is. Alleen is er dan geen sprake van een discussieforum.
verba volant, scripta manent.
maandag 20 oktober 2014 om 16:14
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:11:
het gaat niet om mijn topic, valt me op dat wel vaker sommige hier bot kunnen zijn, jammer vind ik, bederft de sfeer
Bot of realistisch?
Nu moet ik erbij zeggen dat ik veel in Rotterdam kom. "Recht voor zijn raap" is daar zowat uitgevonden en ik kan me voorstellen dat een "meisje uit een durp" daar wel even van kan schrikken.
het gaat niet om mijn topic, valt me op dat wel vaker sommige hier bot kunnen zijn, jammer vind ik, bederft de sfeer
Bot of realistisch?
Nu moet ik erbij zeggen dat ik veel in Rotterdam kom. "Recht voor zijn raap" is daar zowat uitgevonden en ik kan me voorstellen dat een "meisje uit een durp" daar wel even van kan schrikken.
maandag 20 oktober 2014 om 16:15
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 oktober 2014 @ 16:12:
Omdat er elke maand wel zo'n zeurtopic krijgen over wat een kutwijven we wel niet zijn.
Hoogst vermoeiend.
Het staat je vrij om naar Libelle te verhuizen als je er niet tegenkunt.
Zo wel is het hier zeer vermakelijk.Hoho ik zeg niet dat jullie of jij een kutwijf bent he...
Omdat er elke maand wel zo'n zeurtopic krijgen over wat een kutwijven we wel niet zijn.
Hoogst vermoeiend.
Het staat je vrij om naar Libelle te verhuizen als je er niet tegenkunt.
Zo wel is het hier zeer vermakelijk.Hoho ik zeg niet dat jullie of jij een kutwijf bent he...
maandag 20 oktober 2014 om 16:17
quote:nerdopviva schreef op 20 oktober 2014 @ 16:14:
[...]
Bot of realistisch?
Nu moet ik erbij zeggen dat ik veel in Rotterdam kom. "Recht voor zijn raap" is daar zowat uitgevonden en ik kan me voorstellen dat een "meisje uit een durp" daar wel even van kan schrikken.Daar heb je wel een punt, maar dan nog vind ik sommige erg bot.. dat is mn mening he. en realistisch kan ook subtiel he niet meteen iemand afzeiken en de grond in boren
[...]
Bot of realistisch?
Nu moet ik erbij zeggen dat ik veel in Rotterdam kom. "Recht voor zijn raap" is daar zowat uitgevonden en ik kan me voorstellen dat een "meisje uit een durp" daar wel even van kan schrikken.Daar heb je wel een punt, maar dan nog vind ik sommige erg bot.. dat is mn mening he. en realistisch kan ook subtiel he niet meteen iemand afzeiken en de grond in boren
maandag 20 oktober 2014 om 16:18
Oh echt he. Nee, die huilietopics zijn echt sfeerverhogend. Evenals topics waar het in de titel spellingtechnisch al zo ontiegelijk fout gaat dat je je echt afvraagt hoe iemand normaal kan functioneren in de grote mensenwereld. En dan open je het topic en dan blijkt dat spelling niet het enige probleem is, maar dat de hele manier van denken gewoon tenenkrommend is.
Oh wacht, wat ik nu schrijf, is niet goed voor de sfeer...
Oh wacht, wat ik nu schrijf, is niet goed voor de sfeer...
maandag 20 oktober 2014 om 16:19
quote:nerdopviva schreef op 20 oktober 2014 @ 16:14:
[...]
Bot of realistisch?
Nu moet ik erbij zeggen dat ik veel in Rotterdam kom. "Recht voor zijn raap" is daar zowat uitgevonden en ik kan me voorstellen dat een "meisje uit een durp" daar wel even van kan schrikken.Is dat hier uitgevonden? Het is me nog niet eerder opgevallen.
[...]
Bot of realistisch?
Nu moet ik erbij zeggen dat ik veel in Rotterdam kom. "Recht voor zijn raap" is daar zowat uitgevonden en ik kan me voorstellen dat een "meisje uit een durp" daar wel even van kan schrikken.Is dat hier uitgevonden? Het is me nog niet eerder opgevallen.
verba volant, scripta manent.
maandag 20 oktober 2014 om 16:20
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:15:
En ja als het andere ook zo erg opvalt, misschien eens iets aan doen?
Stille tocht?
Petities laten tekenen?
Je BH verbranden?
Sit in?
Staffen en bannen aansmeren/ uitlokken?
De pers inschakelen?
En ja als het andere ook zo erg opvalt, misschien eens iets aan doen?
Stille tocht?
Petities laten tekenen?
Je BH verbranden?
Sit in?
Staffen en bannen aansmeren/ uitlokken?
De pers inschakelen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 20 oktober 2014 om 16:23
Weet je TO zeker eens in de maand opent iemand weer een dergelijk topic. Meestal mensen die nog niet gek lang meelezen of meeschrijven.
Ik verwonder me daar elke keer weer over. Die personen lezen dan blijkbaar hele andere topics als ik.
Ik zie topics waarin mensen zinnige tips krijgen, pittige discussies voeren, elkaar helpen, dingen weggeven aan elkaar, avatars die massaal veranderen nav. het overlijden van een forumster, mensen die eten of geld aanbieden aan iemand die het echt nodig lijkt te hebben, waar mensen lol hebben met elkaar, topics waarin duidelijk is dat mensen afleiding zoeken en vinden of gewoon topics waarin beschreven wordt hoe de dag vandaag liep.
En ja tussen dit alles zitten soms felle reacties, prima moet elkaar een beetje opheffen he. Het is geen lief poezelig forum, dat is het nooit geweest en zal het nooit worden.
Geef het een eerlijke kans, vind je het niks ach er zijn zoveel andere forums online er is er vast wel 1 die je meer ligt.
Ik verwonder me daar elke keer weer over. Die personen lezen dan blijkbaar hele andere topics als ik.
Ik zie topics waarin mensen zinnige tips krijgen, pittige discussies voeren, elkaar helpen, dingen weggeven aan elkaar, avatars die massaal veranderen nav. het overlijden van een forumster, mensen die eten of geld aanbieden aan iemand die het echt nodig lijkt te hebben, waar mensen lol hebben met elkaar, topics waarin duidelijk is dat mensen afleiding zoeken en vinden of gewoon topics waarin beschreven wordt hoe de dag vandaag liep.
En ja tussen dit alles zitten soms felle reacties, prima moet elkaar een beetje opheffen he. Het is geen lief poezelig forum, dat is het nooit geweest en zal het nooit worden.
Geef het een eerlijke kans, vind je het niks ach er zijn zoveel andere forums online er is er vast wel 1 die je meer ligt.
maandag 20 oktober 2014 om 16:23
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Daar heb je wel een punt, maar dan nog vind ik sommige erg bot.. dat is mn mening he. en realistisch kan ook subtiel he niet meteen iemand afzeiken en de grond in boren
Een cursus ironie/sarcasme kan ook helpen. Niet alles is zo bot als het lijkt.
En heel soms word ik ontzettend moe van domme vragen, domme fouten en boehoe-reacties. Net als nessemeisje vraag ik me soms echt af hoe sommige mensen overleven in de grote-mensen-wereld.
[...]
Daar heb je wel een punt, maar dan nog vind ik sommige erg bot.. dat is mn mening he. en realistisch kan ook subtiel he niet meteen iemand afzeiken en de grond in boren
Een cursus ironie/sarcasme kan ook helpen. Niet alles is zo bot als het lijkt.
En heel soms word ik ontzettend moe van domme vragen, domme fouten en boehoe-reacties. Net als nessemeisje vraag ik me soms echt af hoe sommige mensen overleven in de grote-mensen-wereld.
maandag 20 oktober 2014 om 16:24
Tja, het kan hier behoorlijk direct zijn, dat kan als bot worden opgevat.
Ook krijg je wel eens reacties die gewoonweg lomp zijn.
Maar: dit forum heeft toch ook wel een héle sociale kant.
Ik heb hier heel veel lieve, sociale dingen zien gebeuren.
Ook krijg je wel eens reacties die gewoonweg lomp zijn.
Maar: dit forum heeft toch ook wel een héle sociale kant.
Ik heb hier heel veel lieve, sociale dingen zien gebeuren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 20 oktober 2014 om 16:24
"mousson, 5 minuten geleden
En ja als het andere ook zo erg opvalt, misschien eens iets aan doen?"
Waarom? Ik ga mezelf niet veranderen omdat jij een teer zieltje hebt. Als er niet tegen kan zet je me maar op negeer.
Er wordt hier trouwens helemaal niet agressief gereaggeerd.
In sommige topics wat botte reacties, iets waar je snel achterkomt als je even meedraait op het forum.
Maar meestal zijn het gewoon normale en realistische reacties.
En sommige topics vragen gewoon om achterlijke reacties. Dit is zo'n topic.
En ja als het andere ook zo erg opvalt, misschien eens iets aan doen?"
Waarom? Ik ga mezelf niet veranderen omdat jij een teer zieltje hebt. Als er niet tegen kan zet je me maar op negeer.
Er wordt hier trouwens helemaal niet agressief gereaggeerd.
In sommige topics wat botte reacties, iets waar je snel achterkomt als je even meedraait op het forum.
Maar meestal zijn het gewoon normale en realistische reacties.
En sommige topics vragen gewoon om achterlijke reacties. Dit is zo'n topic.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
maandag 20 oktober 2014 om 16:25