reacties forum

20-10-2014 15:49 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
t valt me echt op dat sommige mensen hier zo bot reageren, en dan heb ik het niet eens over mn eigen topic, maar ongelofelijk zeg!
quote:Thordis schreef op 20 oktober 2014 @ 15:54:

Je hoofdlettergebruik ook.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 oktober 2014 @ 16:01:

Topic nr 34875219075.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En eens met Ibi en Miss.I
Huts!
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:22:

oke jullie jullie zin, ik verkas wel naar een ander forum...

Jeetje, wat kinderachtig. Heel veel reacties hier zijn ook sarcastisch bedoeld. Leer je nog wel als je wat langer meeloopt.

Mij valt het op dat er de laatste tijd vaak reacties komen dat je een jaloers wijf bent als je iemand niet knap vindt.
Oke dank jullie wel, misschien trok ik het me ook te persoonlijk aan allemaal. Ik weet wat me te doen staat. Sorry in elk geval voor de in sommige ogen stomme vragen of topics.
Maar stap uit de slachtofferrol want die is zo sneu
quote:charlottew88 schreef op 20 oktober 2014 @ 16:25:

[...]

+1maakt 34875219076 o nee, 34875219077.
verba volant, scripta manent.
En je hoeft niet te verkassen hoor, hier word je af en toe lekker met de neus op de feiten gedrukt.

Dat is alles, valt allemaal best wel mee hier hoor.
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:26:

Oke dank jullie wel, misschien trok ik het me ook te persoonlijk aan allemaal. Ik weet wat me te doen staat. Sorry in elk geval voor de in sommige ogen stomme vragen of topics.Zie het als een assertiviteitstraining.
verba volant, scripta manent.
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 16:26:

Oke dank jullie wel, misschien trok ik het me ook te persoonlijk aan allemaal. Ik weet wat me te doen staat. Sorry in elk geval voor de in sommige ogen stomme vragen of topics. Wees welkom!
Hoe oud ben jij, Mousson?
quote:MarianneDavids schreef op 20 oktober 2014 @ 16:29:

[...]

Zie het als een assertiviteitstraining. hahah doe ik
Het is niet persoonlijk hoor. Ik ben bot zonder aanzien des persoons. En ja, er zijn echt ontiegelijk stomme vragen, kijk maar op de 'Ben ik zwanger-topics". Heel vermakelijk.
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 16:29:

[...]

Wees welkom! Lief dank je wel
quote:nessemeisje schreef op 20 oktober 2014 @ 16:30:

Het is niet persoonlijk hoor. Ik ben bot zonder aanzien des persoons. En ja, er zijn echt ontiegelijk stomme vragen, kijk maar op de 'Ben ik zwanger-topics". Heel vermakelijk.hahaha ja oke, eens.
Ach zulke topics houden de HRS ook lekker bezig toch

TO, je vat het sportief op, volgens mij komt het wel goed met jou hier.
quote:nessemeisje schreef op 20 oktober 2014 @ 16:30:

Het is niet persoonlijk hoor. Ik ben bot zonder aanzien des persoons. En ja, er zijn echt ontiegelijk stomme vragen, kijk maar op de 'Ben ik zwanger-topics". Heel vermakelijk.

Het is zeker niet persoonlijk, ik ken hier niemand (volgens mij).

Oh, en de Zwanger-pijler. Een tijdje geleden een topic: "Tja, ik was ziek, dus misschien de pil uitgespuugd en ik heb het gedaan zonder condoom. Ik word niet ongesteld, kan ik nu zwanger zijn?" Dan kan ik maar één reactie bedenken:
He bah, en al die domme vragen ook Soms krijg je daar hele gekke antwoorden van !
Shit. Deze stond niet voor vandaag in mijn agenda.
Ik leer op deze forum best veel door die reacties.

Ik schreef bijvoorbeeld ook altijd: 'hij wilt' en dat soort foutjes. Ik wist nooit beter en als niemand zegt dat dat fout is leer je het nooit goed.

Ik check mijn reacties nu wel drie keer voordat ik op verzenden durf te klikken, maar dat is ook wel goed. Word je oplettend van.

En tegen mij heeft gelukkig nooit iemand daarop gehamerd, maar toch...
Ik houd juist van dit forum vanwége de eerlijkheid.

Slechte sfeer? Rotte reacties? Bot gedrag? Mwah. Een spiegel voorhouden? Ja

Maar misschien laten ze je iets zien dat je niet wilt zien?
quote:Oestra schreef op 20 oktober 2014 @ 16:39:

Ik schreef bijvoorbeeld ook altijd: 'hij wilt' en dat soort foutjes. Ik wist nooit beter en als niemand zegt dat dat fout is leer je het nooit goed.

Ik check mijn reacties nu wel drie keer voordat ik op verzenden durf te klikken, maar dat is ook wel goed. Word je oplettend van.

En tegen mij heeft gelukkig nooit iemand daarop gehamerd, maar toch...dit
quote:lionlily schreef op 20 oktober 2014 @ 16:41:

Ik houd juist van dit forum vanwége de eerlijkheid.

Slechte sfeer? Rotte reacties? Bot gedrag? Mwah. Een spiegel voorhouden? Ja

Maar misschien laten ze je iets zien dat je niet wilt zien?ik denk dat je hier wel gelijk in hebt, daarom zei ik al, ik weet wat mij te doen staat:)
quote:*Ginger* schreef op 20 oktober 2014 @ 16:32:

Ach zulke topics houden de HRS ook lekker bezig toch

TO, je vat het sportief op, volgens mij komt het wel goed met jou hier.dank je wel Ginger... Ik weet wat me te doen staat, en zal nu alle reacties die ik krijg van harte nemen.
quote:Oestra schreef op 20 oktober 2014 @ 16:39:

En tegen mij heeft gelukkig nooit iemand daarop gehamerd, maar toch...Mooi, en eigenlijk heb je helemaal gelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven