reacties forum
maandag 20 oktober 2014 om 17:16
maandag 20 oktober 2014 om 17:21
Ja hoor, hier wordt door sommige forummers heel bot gereageerd . Soms ronduit agressief of onbeschoft, anderen weer kinderachtig of er zijn er die werkelijk zeiken over alles tot achter de komma.
Forummers die hun mening door je strot willen duwen, en neem je het niet aan dan gaan ze rellen.
Dus......
Maar veel forummers zijn ook gezellig, nuttig, sociaal,lief, steunend, leerzaam,grappig, aardig.
Het is net het echte leven, daar klik je ook niet met iedereen en heb je mensen die je meer of minder leuk vindt.
Soms kan je ook kritischer naar jezelf kijken, actie/ reactie enzo.
Als je langer forumt, dan vind je je weg wel, of niet maar dan zoek je gewoon een ander forum wat beter bij je past.
In je eentje een heel forum willen veranderen kan natuurlijk niet.
Forummers die hun mening door je strot willen duwen, en neem je het niet aan dan gaan ze rellen.
Dus......
Maar veel forummers zijn ook gezellig, nuttig, sociaal,lief, steunend, leerzaam,grappig, aardig.
Het is net het echte leven, daar klik je ook niet met iedereen en heb je mensen die je meer of minder leuk vindt.
Soms kan je ook kritischer naar jezelf kijken, actie/ reactie enzo.
Als je langer forumt, dan vind je je weg wel, of niet maar dan zoek je gewoon een ander forum wat beter bij je past.
In je eentje een heel forum willen veranderen kan natuurlijk niet.
maandag 20 oktober 2014 om 17:32
maandag 20 oktober 2014 om 19:28
quote:Oestra schreef op 20 oktober 2014 @ 16:39:
Ik leer op deze forum best veel door die reacties.
Ik schreef bijvoorbeeld ook altijd: 'hij wilt' en dat soort foutjes. Ik wist nooit beter en als niemand zegt dat dat fout is leer je het nooit goed.
Ik check mijn reacties nu wel drie keer voordat ik op verzenden durf te klikken, maar dat is ook wel goed. Word je oplettend van.
En tegen mij heeft gelukkig nooit iemand daarop gehamerd, maar toch...
Maar ook minder spontaan...
Persoonlijk waardeer ik een welgemeende, door spelvouten doordrenkte, uit de grond van de tenen op het forum gekwakte reactie wel.
Heb wel een hekel aan forummers die alles al wel tien keer gezien hebben en dat ook menen te moeten melden.
Ik leer op deze forum best veel door die reacties.
Ik schreef bijvoorbeeld ook altijd: 'hij wilt' en dat soort foutjes. Ik wist nooit beter en als niemand zegt dat dat fout is leer je het nooit goed.
Ik check mijn reacties nu wel drie keer voordat ik op verzenden durf te klikken, maar dat is ook wel goed. Word je oplettend van.
En tegen mij heeft gelukkig nooit iemand daarop gehamerd, maar toch...
Maar ook minder spontaan...
Persoonlijk waardeer ik een welgemeende, door spelvouten doordrenkte, uit de grond van de tenen op het forum gekwakte reactie wel.
Heb wel een hekel aan forummers die alles al wel tien keer gezien hebben en dat ook menen te moeten melden.
conversation = awareness
maandag 20 oktober 2014 om 19:38
quote:mousson schreef op 20 oktober 2014 @ 15:49:
t valt me echt op dat sommige mensen hier zo bot reageren, en dan heb ik het niet eens over mn eigen topic, maar ongelofelijk zeg!
Werkelijk? En dat zegt de TO die deze reactie plaatst?
"
tsja het is persoonlijk, ik mag je gewoon niet,. je reageert altijd zoooooooooooooooooooooooooo vervelend. heb een hekel aan hoe je reageert op dit forum"
Werkelijk? Oftewel je oogst wat je zaait. Jij kortwiekt een zeer populaire en aardige forummer en verwacht nog dat anderen 'vriendjes' met je willen zijn? Nah, ook voor mij heb je daardoor meteen afgedaan hoor en voel ik geen enkele behoefte om je ook maar met iets te helpen. Doei!
t valt me echt op dat sommige mensen hier zo bot reageren, en dan heb ik het niet eens over mn eigen topic, maar ongelofelijk zeg!
"
tsja het is persoonlijk, ik mag je gewoon niet,. je reageert altijd zoooooooooooooooooooooooooo vervelend. heb een hekel aan hoe je reageert op dit forum"
Werkelijk? Oftewel je oogst wat je zaait. Jij kortwiekt een zeer populaire en aardige forummer en verwacht nog dat anderen 'vriendjes' met je willen zijn? Nah, ook voor mij heb je daardoor meteen afgedaan hoor en voel ik geen enkele behoefte om je ook maar met iets te helpen. Doei!
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
maandag 20 oktober 2014 om 19:47
Ach kijk daar is mijn vriend!
Mousson: Mooi dat je nu wel begrijpt hoe de reacties hier op het forum (waaronder de mijne) over het algemeen bedoeld worden . En gewoon blijven meelezen en reageren hoor want iedereen kan zich wel eens vergissen. Doe ik dagelijks en ben het gerust met me oneens maar ik zou het wel op prijs stellen als je het in in het vervolg niet meer persoonlijk maakt. Schiet niets op.
Mousson: Mooi dat je nu wel begrijpt hoe de reacties hier op het forum (waaronder de mijne) over het algemeen bedoeld worden . En gewoon blijven meelezen en reageren hoor want iedereen kan zich wel eens vergissen. Doe ik dagelijks en ben het gerust met me oneens maar ik zou het wel op prijs stellen als je het in in het vervolg niet meer persoonlijk maakt. Schiet niets op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 20 oktober 2014 om 19:47
quote:adorabull schreef op 20 oktober 2014 @ 19:38:
[...]
"
meen je dit serieus?
Lijkt de middelbare school wel zeg.
Ik forum zo niet. Ik onthou eerlijk gezegd niet eens wie wie is. Iemand kan op het ene topic het bloed onder mijn nagels vandaan trekken (niet persoonlijk naar mij maar doordat ik iemands mening echt raar vind of iemand vindt drammen) en in het volgende topic ben ik het helemaal eens met diegene.
Ik zit hier om te relaxen en om er iets leuks of leerzaams uit te halen. Mensen afschrijven hier heb ik met 1 iemand gedaan, maar die reageert ook alleen maar op 1 soort topic.
Dat doet deze forumster niet.
[...]
"
meen je dit serieus?
Lijkt de middelbare school wel zeg.
Ik forum zo niet. Ik onthou eerlijk gezegd niet eens wie wie is. Iemand kan op het ene topic het bloed onder mijn nagels vandaan trekken (niet persoonlijk naar mij maar doordat ik iemands mening echt raar vind of iemand vindt drammen) en in het volgende topic ben ik het helemaal eens met diegene.
Ik zit hier om te relaxen en om er iets leuks of leerzaams uit te halen. Mensen afschrijven hier heb ik met 1 iemand gedaan, maar die reageert ook alleen maar op 1 soort topic.
Dat doet deze forumster niet.
maandag 20 oktober 2014 om 19:48
Dat iets bot over kan komen hangt ook af van hoe je zelf bent. Sommige mensen zijn gewoon directer en dragen gelijk een oplossing aan en anderen willen vooral vertellen dat het niet jouw schuld is, iedereen kan overkomen en dat je heus wel weer uit de put komt. Sommige mensen horen liever het eerste en anderen liever het laatste. Bovendien weet niemand met wat voor ondertoon de ander een reactie leest.
maandag 20 oktober 2014 om 19:50
quote:blije-bij schreef op 20 oktober 2014 @ 19:48:
. Bovendien weet niemand met wat voor ondertoon de ander een reactie leest.
Yup.
Maar de reactie van Mousson op mij liet weinig ruimte qua toonvoering over.
Zand erover, húp forummen maar!
. Bovendien weet niemand met wat voor ondertoon de ander een reactie leest.
Yup.
Maar de reactie van Mousson op mij liet weinig ruimte qua toonvoering over.
Zand erover, húp forummen maar!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 20 oktober 2014 om 19:53