reacties forum

20-10-2014 15:49 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
t valt me echt op dat sommige mensen hier zo bot reageren, en dan heb ik het niet eens over mn eigen topic, maar ongelofelijk zeg!
quote:StoraHuntur schreef op maandag 20 oktober 2014 19:56 Irl ben ik extreem cariñoso. Het forum is mijn uitlaadklep. Anders zou ik in het wilde weg stenen naar mensen gaan gooien op het dorpsplein. En aangezien ik erg slecht kan mikken zou ik wss mijn eigen voordeur slopen. Dus liever hier lekker keten.Wordt dat woord genomineerd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 20 oktober 2014 @ 20:02:

[...]

Wordt dat woord genomineerd?Ja, strak plan!
quote:consuelabananahammok schreef op 20 oktober 2014 @ 17:21:

Ja hoor, hier wordt door sommige forummers heel bot gereageerd . Soms ronduit agressief of onbeschoft, anderen weer kinderachtig of er zijn er die werkelijk zeiken over alles tot achter de komma.

Forummers die hun mening door je strot willen duwen, en neem je het niet aan dan gaan ze rellen.

Dus......

Maar veel forummers zijn ook gezellig, nuttig, sociaal,lief, steunend, leerzaam,grappig, aardig.

Het is net het echte leven, daar klik je ook niet met iedereen en heb je mensen die je meer of minder leuk vindt.

Nou doe jij rellen bij de negatieve kant. En ik zal bekennen dat ik (mits het onderwerp het kan hebben enz) rellen vaak uiterst vermakelijk en leerzaam vind. Zonder die rellen]woeste creatieve uitspattingen zou het VF niet hetzelfde zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Welk woord? Uitlaadklep?

Uidtlaadtkleb.
Ye ken.
Je went er vanzelf aan. In het begin stond ik er ook van te kijken maar nu ben ik eraan gewend, vind het wel vermakelijk. Als het te ver gaat is er altijd wel iemand die voor TO opkomt, dat doe ik ook graag als het nodig is.

Maar echt, je went eraan. Bij sommige OP's probeer ik te voorspellen wat de 1e reactie zal zijn. Soms verwacht ik een hele botte en blijkt het juist een hele lieve te zijn. Stiekem valt dat dan een beetje tegen
.
quote:ThunderassMan schreef op 20 oktober 2014 @ 20:09:

Welk woord? Uitlaadklep?

Boehoe, ik hep disleksy hor.
Is er al geroepen dat jullie allemaal een stelletje nietsgunners zijn?
Want dat zijn jullie. en zuur ook.
quote:StoraHuntur schreef op maandag 20 oktober 2014 20:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ThunderassMan in "reacties forum"" class="messagelink">ThunderassMan schreef op 20 oktober 2014 @ 20:09</a>:</b>

Welk woord? Uitlaa<b>d</b>klep?

</div></blockquote>Boehoe, ik hep disleksy hor. Dan moet je disleksy juist wel goed spellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je vraagt om duizenden mensen te veranderen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Fame schreef op 20 oktober 2014 @ 20:19:

[...]

Dan moet je disleksy juist wel goed spellen.Staa ic al ob de eausms?
Het werkt hier vaak zo, dat hoe beter de vraag is, hoe beter het antwoord is!

Een goeie OP geeft vaak een goeie discussie. Dus wil je leuke discussies, maak je een goede OP.

'De bank wilt mijn geld niet teruggeven' was niet zo'n heel goeie op. Er was geen vraag maar gelijk een veroordeling van die bank. Als je de vraag neutraler stelt, komen er meer bruikbare antwoorden. Bijvoorbeeld: 'Ik heb mijn geld vergeten uit de automaat te halen, wat kan ik doen?'
quote:GrannyWeatherwax schreef op 20 oktober 2014 @ 19:37:

Respect topics graag op vrijdag of hooguit op zaterdag openen. Dat stond duidelijk in de voorwaarden die je gelezen hebt voor je je aanmeldde.Dit vind ik een prachtig motto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oke, we zij al op pagina vijf. Ik zat dit voor vijf uur te typen, drukte niet goed op verzenden, doe dit nu pas, vast mosterd! Iemand een bitterbal?
quote:consuelabananahammok schreef op 20 oktober 2014 @ 17:21:

Ja hoor, hier wordt door sommige forummers heel bot gereageerd . Soms ronduit agressief of onbeschoft, anderen weer kinderachtig of er zijn er die werkelijk zeiken over alles tot achter de komma.

Forummers die hun mening door je strot willen duwen, en neem je het niet aan dan gaan ze rellen.

Dus......

Maar veel forummers zijn ook gezellig, nuttig, sociaal,lief, steunend, leerzaam,grappig, aardig.

Het is net het echte leven, daar klik je ook niet met iedereen en heb je mensen die je meer of minder leuk vindt.

Soms kan je ook kritischer naar jezelf kijken, actie/ reactie enzo.

Als je langer forumt, dan vind je je weg wel, of niet maar dan zoek je gewoon een ander forum wat beter bij je past.

In je eentje een heel forum willen veranderen kan natuurlijk niet.psies... dat moet je ook niet wíllen...
quote:feow schreef op 20 oktober 2014 @ 20:08:

[...]

Nou doe jij rellen bij de negatieve kant. En ik zal bekennen dat ik (mits het onderwerp het kan hebben enz) rellen vaak uiterst vermakelijk en leerzaam vind. Zonder die rellen]woeste creatieve uitspattingen zou het VF niet hetzelfde zijn.

Haha!! Oké, rellen hoort bij beide kanten.

Kan soms de kers op een saaie taart zijn idd.
quote:pokkewijf schreef op 20 oktober 2014 @ 20:33:

[...]

psies... dat moet je ook niet wíllen... Niet ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven