noem 3 dingen..

18-10-2014 23:10 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik doe dit nu met mijn vriend.

noem 3 dingen die je blij maakte vandaag.

of het nou een rotdag was of niet..

of het nou groot of klein is..

ik zal beginnen.

1: de kinderen die heerlijk samen aan het spelen waren in hun keukentje.

2: mijn vriend die ik heb ingemaakt met kaarten en zo lekker tegen zijn verlies kan.

3: de super stoere fiets die ik kocht voor mijn zoontje op mp voor een super prijs.

ik ben benieuwd!
A woman with class is timeless
1. De heerlijke zon tijdens het hardlopen vanmorgen.

2. Ons lieve neefje die altijd zo lief en vrolijk is.

3. Frietjes met spareribs eten.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Wat een leuk topic is dit!

Ik werd vandaag blij van de volgende dingen:

-dat ik gewandeld heb vandaag

-dat ik een hele goede vriend die in een dip zat opgevrolijkt heb

-dat ik na flink geoefend te hebben steeds beter word in zelf pizza maken (inclusief de bodem)
1. Man en 2 kindjes aan het zingen en dansen bij ons oudste dochter haar keyboard.

2. Ouders hadden heerlijke Prossecco mee genomen vanuit Italie.

3. de fles is op
1. Ik heb een heerlijke wandeling gemaakt van 12 km samen met mijn vriend

2. Het heerlijke zonnige weer vandaag

3. Er werd vanavond heerlijk voor mij gekookt!
1. Ik heb goed geslapen na mijn nachtdienst

2. De rest van de dag heb ik doorgebracht met mijn vriend. We waren lief voor elkaar en hebben veel geknuffeld.

3. Eten voor de tv.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
1: ik ben niet zolang geleden verhuist en iedereen kent mij hier al door mijn kletskous van een zoontje

2: dat mijn vriend me steunt en het steeds beter gaat na wat down momenten

3: dat ik me trots voel. ik heb een geweldige lieve moeder.

de beste eigenlijk.
1: ik heb lekker gekookt en normale portie gegeten

2: ik ben naar de zumba gegaan

3: ik heb een goede intake ergens van gehad.
-dat ik weer een grote bak roerbakmaaltijd voor mijn ouders heb gemaakt om ze een beetje te ontlasten en dat ze dat na het ziekenhuis morgen alleen maar hoeven op te warmen.

-dat mijn man blij is dat ik s'ochtends om half 6 zijn koelbox in pak voor weer een dag hard werken, word ik ook blij van.

-dat ik vanmorgen net als elke ochtend, het huis poets, zodat als ik uit m'n werk kom niet veel meer hoef te doen en lekker op de bank kan gaan zitten.
Heerlijk zo'n topic!

- mijn vader is vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis

- ik heb heerlijk en gezellig gegeten met mijn kindjes

- mijn dochter sinds een weekje zelf haar bed opmaakt
leuk he oldwood. ik heb vanavond sinasappels zitten persen voor mijn vriend zijn werk. word ik ook helemaal happy van zulke dingen doen voor andere.
1. Dat ik vandaag heb gehoord dat mijn nieuwe functie al 1 november ingaat.

2. Doordat ik vanochtend vroeg de deur uit was, ik vandaag lekker op tijd thuis was en uitgebreid kon koken.

3. En doordat we na het eten nu ook tijd over hadden, raakten mijn dochter en ik in een heerlijk, verhelderend gesprek over haar gevoelens dat ze niet echt een papa heeft (via donor). We praten er samen vaak over en ze weet ook precies hoe het zit. Maar nu hadden we echt een goed gesprek over haar gevoel. Pas 6 jaar oud maar tegelijkertijd ook zo wijs al. *trots*
Ja echt leuk cherry.

Savonds zijn brood smeren en fruit snijden en s'ochtends eruit om zijn spullen in te pakken en zijn kleren klaar te leggen.

Kan hij rustig op zijn gemak douchen en tanden poetsen

Leuk topic trouwens cherry, ook al heb je nog zo'n rotdag, er zijn altijd wel wat goede dingen op een dag.
Wat een stom poppetje?!!! Daar moest getal 6 tussen haakjes staan...
3 dingen maar?

* dat na een goed gesprek mijn vriend en ik weer samen zijn

* dat ik een geweldig grappig gesprek heb gehad via de privé mogelijkheid van dit forum

* dat ik vanmiddag gezellig heb gekletst onder het genot van van een bak koffie met taart bij een vriendin van me

* dat mijn kledingkast vandaag uitgemest en opgeruimd is
1. Een belangrijk ding voor mijn studie ging beter dan verwacht

2. Ik kreeg een appje van iemand die ik mis, zonder diegene vaak te hebben gezien

3. Ik heb weer geld op mn rekening dus heb vanmiddag geluncht met lekkere verse pistoletjes
1) Dat een vriend mij vandaag belde dat hij een goed woordje voor mij gaat doen bij de recruiter van zijn werk omdat ik vorige week te horen heb gekregen dat mijn contract misschien niet verlengd wordt ivm de financiële situatie van het bedrijf. Dat een vriend zoiets wil doen maakt mij blij, of het nu gaat helpen of niet.

2) Vorig jaar kon ik niets vinden en nu heb ik in plaats van één ineens twee leuke winterjassen gevonden, nu nog kiezen welke ik wil houden.

3) Mijn mooie net geverfde slaapkamer. Van in bed zitten en rondkijken wordt ik al blij!
inderdaad. juist op een rotdag is het misschien fijn om extra stil te staan bij de dingen die je wel blij maakte.

ik had vandaag diep gesprek met mijn moeder..ze was erg verdrietig. het maakt me dan juist Gelukkig dat ik er voor haar kan zijn en ze zo'n geweldig mens is.

vind het ook echt leuk om te lezen van iedereen!
1- dat mijn zoontje van vier weken na een uur brullen door de krampjes toch nog bijna anderhalf uur sliep en ik ook nog even mijn ogen dicht kon doen.

2- dat het pakje wat ik via internet had besteld in het echt nog leuker was dan gedacht.

3- dat mijn man onverwacht een half uurtje eerder thuis was.
1: dat ik een meisje die moest huilen in de trein heb getroost en we een keer thee gaan drinken.

2: dat ik vandaag een goddelijke courgettesoep heb gemaakt.

3: dat ik morgen een sollicitatie heb.
Mijn lief die ik net aan de telefoon had na tig keer geen verbinding (hij zit voor zijn werk drie dagen in het buitenland op een plek waar je blij mag zijn als je mobiel het doet)

Het zomerse weer waardoor ik vandaag lekker mijn beddengoed aan de lijn heb kunnen drogen

Mijn meiden die zowaar een keer een dag door gekomen zijn in opperste harmonie en mij uit zichzelf lief hielpen met klusjes in huis en tuin.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
1: ik heb heerlijke chocolade/walnoten taart gemaakt voor wie een stukje wilt.

2: mijn zoontje zijn neefjes kwamen spelen.

3: een lekker avondje voor mezelf! ik denk dat ik wat ga knutselen.
1. Dat ik vanochtend op het nippertje een file heb vermeden dankzij het file-nieuws op de radio.

2. Dat ik vanmiddag zelf twee mini-boeketjes bloemen heb gemaakt

3. Dat ik vanavond heerlijk en gezellig heb gegeten met mijn schoonfamilie.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
1. Tafel gedekt en heerlijke broodjes gegeten met m'n zoon tussen de middag, vooral het geklets aan tafel... Heerlijk.

2. De geur van m'n gewassen was, die ik vanmiddag heb opgehangen.

3. M'n vriendin getroost vanavond en uiteindelijk samen gelachen en een heerlijke kop koffie gedronken.
Nou ja.. dat dus..
quote:oldwood schreef op 20 oktober 2014 @ 22:22:

Ja echt leuk cherry.

Savonds zijn brood smeren en fruit snijden en s'ochtends eruit om zijn spullen in te pakken en zijn kleren klaar te leggen.

Kan hij rustig op zijn gemak douchen en tanden poetsen

Leuk topic trouwens cherry, ook al heb je nog zo'n rotdag, er zijn altijd wel wat goede dingen op een dag.Eeeecht? Wat lief van je. Ik moet er niet aan denken pff
1. M'n werkdag die lekker verliep. Productief en gezellig.

2. Een lief appje die een glimlach op m'n gezicht bezorgde.

3. M'n katjes die heerlijk met me aan het knuffelen zijn op dit moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven