Morgen reis ik per trein van utrecht naar maastricht. Tot sittard reist mijn moeder met me mee. Heb ik nu recht op korting tot sittard of tot en met maastricht ?
Ja das vervelend.. Misschien tref je een conducteur in de trein voor halte Sittard en kan je hem vragen of hij het voor je kan wijzigen (weet niet of dit kan, maar niet geschoten is altijd mis)
quote:Snoopy80 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 Dan ben ik dus een half uur langer onderweg door t moeten in en uitchecken ... :sJa. Stom gedoe.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Anoniem_185096
dinsdag 21 oktober 2014 om 15:52
En je betaalt dan twee keer het instaptarief (had het laatst met mijn vriend) dus ik zou de hele reis gewoon zonder korting doen denk ik. Wel zo eenvoudig ook.
Anoniem_185096
dinsdag 21 oktober 2014 om 15:53
Of je vraagt in Sittard aan iemand in de trein of je verder mee mag reizen op zijn korting.
Anoniem_150089
dinsdag 21 oktober 2014 om 15:54
Als je niet de hele reis samen reist, dan heb je er weinig aan.
quote:Snoopy80 schreef op 21 oktober 2014 @ 15:58:
De hele reis met korting scheelt me 10 euro, dus dat is de moeite wel waardSorry, ik keek even verkeerd. Het is inderdaad bijna 9 tot Sittard, dan zal Maastricht wel een tientje zijn.
quote:Snoopy80 schreef op 21 oktober 2014 @ 15:22:
Maar moet ik dan in sittard dan uitchecken en weer inchecken zonder korting ?In plaats daarvan kun je ook vooraf twee e-tickets kopen, eentje met en eentje zonder korting.
In plaats daarvan kun je ook vooraf twee e-tickets kopen, eentje met en eentje zonder korting.
En dát kan dus niet meer. Sjips. Echt klote, de gewone kortingskaart daar kan je geen e-ticket meer voor kopen. Bizar eigenlijk. Maar goed, hier staat het:
Welke e-tickets zijn er?
U kunt drie kaartsoorten standaard als e-ticket kopen: Enkele reis, Dagretour en Railrunner.
Goed om te weten: Een e-ticket met 40% korting is alleen nog verkrijgbaar voor klanten met een Jaartraject- of Grensabonnement.
Ik heb een eticket gekocht voor Sittard-Maastricht. De rest doe ik dan op de ov chipkaart. We reizen pas eind van de niddag. Iedereen bedankt voor de tips