noem 3 dingen..
zaterdag 18 oktober 2014 om 23:10
ik doe dit nu met mijn vriend.
noem 3 dingen die je blij maakte vandaag.
of het nou een rotdag was of niet..
of het nou groot of klein is..
ik zal beginnen.
1: de kinderen die heerlijk samen aan het spelen waren in hun keukentje.
2: mijn vriend die ik heb ingemaakt met kaarten en zo lekker tegen zijn verlies kan.
3: de super stoere fiets die ik kocht voor mijn zoontje op mp voor een super prijs.
ik ben benieuwd!
noem 3 dingen die je blij maakte vandaag.
of het nou een rotdag was of niet..
of het nou groot of klein is..
ik zal beginnen.
1: de kinderen die heerlijk samen aan het spelen waren in hun keukentje.
2: mijn vriend die ik heb ingemaakt met kaarten en zo lekker tegen zijn verlies kan.
3: de super stoere fiets die ik kocht voor mijn zoontje op mp voor een super prijs.
ik ben benieuwd!
A woman with class is timeless
maandag 20 oktober 2014 om 22:04
maandag 20 oktober 2014 om 22:09
-dat ik weer een grote bak roerbakmaaltijd voor mijn ouders heb gemaakt om ze een beetje te ontlasten en dat ze dat na het ziekenhuis morgen alleen maar hoeven op te warmen.
-dat mijn man blij is dat ik s'ochtends om half 6 zijn koelbox in pak voor weer een dag hard werken, word ik ook blij van.
-dat ik vanmorgen net als elke ochtend, het huis poets, zodat als ik uit m'n werk kom niet veel meer hoef te doen en lekker op de bank kan gaan zitten.
-dat mijn man blij is dat ik s'ochtends om half 6 zijn koelbox in pak voor weer een dag hard werken, word ik ook blij van.
-dat ik vanmorgen net als elke ochtend, het huis poets, zodat als ik uit m'n werk kom niet veel meer hoef te doen en lekker op de bank kan gaan zitten.
maandag 20 oktober 2014 om 22:21
1. Dat ik vandaag heb gehoord dat mijn nieuwe functie al 1 november ingaat.
2. Doordat ik vanochtend vroeg de deur uit was, ik vandaag lekker op tijd thuis was en uitgebreid kon koken.
3. En doordat we na het eten nu ook tijd over hadden, raakten mijn dochter en ik in een heerlijk, verhelderend gesprek over haar gevoelens dat ze niet echt een papa heeft (via donor). We praten er samen vaak over en ze weet ook precies hoe het zit. Maar nu hadden we echt een goed gesprek over haar gevoel. Pas 6 jaar oud maar tegelijkertijd ook zo wijs al. *trots*
2. Doordat ik vanochtend vroeg de deur uit was, ik vandaag lekker op tijd thuis was en uitgebreid kon koken.
3. En doordat we na het eten nu ook tijd over hadden, raakten mijn dochter en ik in een heerlijk, verhelderend gesprek over haar gevoelens dat ze niet echt een papa heeft (via donor). We praten er samen vaak over en ze weet ook precies hoe het zit. Maar nu hadden we echt een goed gesprek over haar gevoel. Pas 6 jaar oud maar tegelijkertijd ook zo wijs al. *trots*
maandag 20 oktober 2014 om 22:22
Ja echt leuk cherry.
Savonds zijn brood smeren en fruit snijden en s'ochtends eruit om zijn spullen in te pakken en zijn kleren klaar te leggen.
Kan hij rustig op zijn gemak douchen en tanden poetsen
Leuk topic trouwens cherry, ook al heb je nog zo'n rotdag, er zijn altijd wel wat goede dingen op een dag.
Savonds zijn brood smeren en fruit snijden en s'ochtends eruit om zijn spullen in te pakken en zijn kleren klaar te leggen.
Leuk topic trouwens cherry, ook al heb je nog zo'n rotdag, er zijn altijd wel wat goede dingen op een dag.
maandag 20 oktober 2014 om 22:24
3 dingen maar?
* dat na een goed gesprek mijn vriend en ik weer samen zijn
* dat ik een geweldig grappig gesprek heb gehad via de privé mogelijkheid van dit forum
* dat ik vanmiddag gezellig heb gekletst onder het genot van van een bak koffie met taart bij een vriendin van me
* dat mijn kledingkast vandaag uitgemest en opgeruimd is
* dat na een goed gesprek mijn vriend en ik weer samen zijn
* dat ik een geweldig grappig gesprek heb gehad via de privé mogelijkheid van dit forum
* dat ik vanmiddag gezellig heb gekletst onder het genot van van een bak koffie met taart bij een vriendin van me
* dat mijn kledingkast vandaag uitgemest en opgeruimd is
maandag 20 oktober 2014 om 22:27
1) Dat een vriend mij vandaag belde dat hij een goed woordje voor mij gaat doen bij de recruiter van zijn werk omdat ik vorige week te horen heb gekregen dat mijn contract misschien niet verlengd wordt ivm de financiële situatie van het bedrijf. Dat een vriend zoiets wil doen maakt mij blij, of het nu gaat helpen of niet.
2) Vorig jaar kon ik niets vinden en nu heb ik in plaats van één ineens twee leuke winterjassen gevonden, nu nog kiezen welke ik wil houden.
3) Mijn mooie net geverfde slaapkamer. Van in bed zitten en rondkijken wordt ik al blij!
2) Vorig jaar kon ik niets vinden en nu heb ik in plaats van één ineens twee leuke winterjassen gevonden, nu nog kiezen welke ik wil houden.
3) Mijn mooie net geverfde slaapkamer. Van in bed zitten en rondkijken wordt ik al blij!
maandag 20 oktober 2014 om 22:31
inderdaad. juist op een rotdag is het misschien fijn om extra stil te staan bij de dingen die je wel blij maakte.
ik had vandaag diep gesprek met mijn moeder..ze was erg verdrietig. het maakt me dan juist Gelukkig dat ik er voor haar kan zijn en ze zo'n geweldig mens is.
vind het ook echt leuk om te lezen van iedereen!
ik had vandaag diep gesprek met mijn moeder..ze was erg verdrietig. het maakt me dan juist Gelukkig dat ik er voor haar kan zijn en ze zo'n geweldig mens is.
vind het ook echt leuk om te lezen van iedereen!
A woman with class is timeless
maandag 20 oktober 2014 om 22:33
1- dat mijn zoontje van vier weken na een uur brullen door de krampjes toch nog bijna anderhalf uur sliep en ik ook nog even mijn ogen dicht kon doen.
2- dat het pakje wat ik via internet had besteld in het echt nog leuker was dan gedacht.
3- dat mijn man onverwacht een half uurtje eerder thuis was.
2- dat het pakje wat ik via internet had besteld in het echt nog leuker was dan gedacht.
3- dat mijn man onverwacht een half uurtje eerder thuis was.
maandag 20 oktober 2014 om 22:42
Mijn lief die ik net aan de telefoon had na tig keer geen verbinding (hij zit voor zijn werk drie dagen in het buitenland op een plek waar je blij mag zijn als je mobiel het doet)
Het zomerse weer waardoor ik vandaag lekker mijn beddengoed aan de lijn heb kunnen drogen
Mijn meiden die zowaar een keer een dag door gekomen zijn in opperste harmonie en mij uit zichzelf lief hielpen met klusjes in huis en tuin.
Het zomerse weer waardoor ik vandaag lekker mijn beddengoed aan de lijn heb kunnen drogen
Mijn meiden die zowaar een keer een dag door gekomen zijn in opperste harmonie en mij uit zichzelf lief hielpen met klusjes in huis en tuin.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving
dinsdag 21 oktober 2014 om 21:42
dinsdag 21 oktober 2014 om 21:47
1. Tafel gedekt en heerlijke broodjes gegeten met m'n zoon tussen de middag, vooral het geklets aan tafel... Heerlijk.
2. De geur van m'n gewassen was, die ik vanmiddag heb opgehangen.
3. M'n vriendin getroost vanavond en uiteindelijk samen gelachen en een heerlijke kop koffie gedronken.
2. De geur van m'n gewassen was, die ik vanmiddag heb opgehangen.
3. M'n vriendin getroost vanavond en uiteindelijk samen gelachen en een heerlijke kop koffie gedronken.
Nou ja.. dat dus..
dinsdag 21 oktober 2014 om 21:51
quote:oldwood schreef op 20 oktober 2014 @ 22:22:
Ja echt leuk cherry.
Leuk topic trouwens cherry, ook al heb je nog zo'n rotdag, er zijn altijd wel wat goede dingen op een dag.Eeeecht? Wat lief van je. Ik moet er niet aan denken pff
Ja echt leuk cherry.
Leuk topic trouwens cherry, ook al heb je nog zo'n rotdag, er zijn altijd wel wat goede dingen op een dag.Eeeecht? Wat lief van je. Ik moet er niet aan denken pff